Ο ΔΙΧΤΥΩΤΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ

5.8.09 / /

Προφέροντας κάποιος τη λέξη που αναζητούμε, ας την ονομάσουμε λέξη χι ή ψι, αφαιρεί από το σχήμα, που θέλει αυτή να νοηματοδοτήσει, το μαυρόασπρο χρώμα του και το τριγωνικό ράμφος του. Αν όχι, τού μειώνει σίγουρα τις αιχμές στα φτερά ή τα βελονοειδή του πόδια. Του θολώνει το διαχυτικό του πέταγμα, στερεί το συναίσθημα του εκπατρισμού του, του ταξιδιού, της ερχόμενης άνοιξης.


Προφέροντας τη λέξη που αναζητούμε, ας την ονομάσουμε λέξη χι ή ψι, ο ουρανός χάνει το χρώμα του, γωνιάζει, η φωλιά στη πιλοτή εξαφανίζεται, ο πηλός χωρίζεται από το σάλιο κι ο Μάρτιος πεθαίνει.


Η άλγεβρα ή η γεωμετρία προηγείται;


Τελικά με το να δίνει κανείς ονόματα στα πράγματα τα δείχνει και δείχνοντας τα, τ’ αλλάζει. Πόσο μάλλον οι ορνιθολόγοι που παρόλες τις φιλότιμες προσπάθειές τους για νοηματικό εμπλουτισμό της λέξης, τελικώς ονόμασαν το χελιδόνι: Passeriformes hirundinidae hirundio rustica.


Γιατί τί είναι πια ο ουρανός: ένα χαρτί μιλιμετρέ.


Ετικέτες

32 σχόλια:

Comment by The Motorcycle boy on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 9:53:00 π.μ.

Δίνοντας ονόματα στα πράγματα δεν δείχνουμε τα πράγματα -τον εαυτό μας δείχνουμε.

Ας πούμε:
1. Αυτό είναι ένα χελιδόνι.
2. Αυτό είναι ένα χελιδόνι της Άνοιξης.
3. Αυτό είναι ένα σκατόπουλο που γεμίζει κουτσουλιές τα μπαλκόνια.
4. Αυτό είναι ένα σύρμα της ΔΕΗ με μια μουτζούρα καθισμένη πάνω του.

Ανώνυμος on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 10:26:00 π.μ.

ναι μότορ, τον εαυτό μας δείχνουμε και μόνο. καλύτερα θα έλεγα τον σκατοεαυτό μας.
κάθε λέξη που ξεστομίζουμε είναι ένας απέραντος υποκειμενισμός, μία απόκρυψη, ένα τεράστιο βόλεμα, μία άρνηση της εσωτερικής μας διείσδυσης, εν τέλει μία αλλοίωση στο άχρονο. τι νομίζεις, τεμπέλχανάδες είμαστε, δεν είμαστε;

δως μου το χέρι σου του είπε
κι αυτός τη μούντζωσε.

πρτφ

Comment by ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 10:45:00 π.μ.

μπορεις να μου στειλεις το ονομα αυτου του ιαπωνα κιθαριστα που ειχες βιντεο προχτες?? ευχαριστώ

Ανώνυμος on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 11:02:00 π.μ.

kazuki tomokawa.
θα τον συναντήσεις και ως "screaming-philosopher".

με τις υγείες σου

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 11:38:00 π.μ.

Λάθος φίλε μου. Τα σκατά είναι αυτά που παρεμβάλλονται ανάμεσα στα μάτια μας και την εικόνα του εαυτού μας, μην πλανηθείς και νομίσεις οτι ο εαυτός μας είναι σκοτεινός επειδή τον βλέπεις με γυαλιά ηλίου.

Υ.Γ.: Η πιο διεισδυτική ματιά είναι αυτή που γίνεται με τα βλέφαρα κατεβασμένα. Και καλά της έκανε και τρη μούντζωσε, όλο "δώσμου" και "δώσμου" είναι κι αυτή!

Ανώνυμος on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 1:14:00 μ.μ.

οποιαδηποτε αναγωγη ή αναλυση
μαθηματικη ή γεωμετρικη
αφαιρει ή κατακερματιζει.

σβησε τη λαμπα πρτφ
σιωπα και φτερουγισε...

atithi

Comment by The Motorcycle boy on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 1:38:00 μ.μ.

Ναι, η ανάλυση και η αναγωγή τα κάνουν αυτά αλλά ταυτόχρονα προσανατολίζουν κιόλας. Και δεν υπάρχει περίπτωση να χάσεις τον προσανατολισμό σου αν δεν τον έχεις βρει πρώτα.

Υ.Γ.: Άμα σβήσει τη λάμπα ο πορτατίφ δεν θα βρίσκει που έχει βάλει τα γυαλιά του και θα νομίζει οτι στραβώθηκε. Άσε που μπορεί να τον πάρει και κάνας ύπνος...

Ανώνυμος on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 1:48:00 μ.μ.

M.B.

μαλλον χάνεις οτι δεν υπηρξε ποτε δικο σου,
γι΄ αυτο στο τελος τα χανουμε ολα...

atithi

Comment by ClouD on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 5:15:00 μ.μ.

φαντασου ενα διχτυ που δεν αφηνει την ορμη του νερου να ακολουθησει τον εαυτο της. φαντασου τι τυχη το περιμενει.

απο την αλλη, ενα διχτυ αρκετα αραιο ωστε να περνανε ολα τα ψαρια απο μεσα του ειναι καπως αχρηστο -νομιζω.

χρεος πρωτο, χρεος δευτερο, χρεος τριτο και η σχετικη αγωνια ...

Ανώνυμος on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 7:07:00 μ.μ.

αντιχειρας,δεικτης,μεσος,παραμεσος,μικρος. πολλοι οι ανθρωποι,λιγες οι χειρονομιες

Ανώνυμος on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 7:46:00 μ.μ.

μοτορ, τα υγ σου, όση αλήθεια κι αν περιέχουν, μάς χαλάνε το πέταγμα και μας ισοπεδώνουν. βάρβαρε πανκιστή, δείξε λίγο συμπόνοια στη ψευδαίσθηση.

το χω δοκιμάσει atithi. κάθε φορά πηδάω στον αέρα, κάθε φορά τσακίζομαι στο μάρμαρο. δεν είναι τυχαίο που στις γραφικές παραστάσεις το σημείο Ο τέμνει το χι με το ψι.

cloud, δε διαφωνώ αλλά να δούμε μέχρι πότε θα πληρώνουμε τα δανεικά της παιδικής ηλικίας. ένα πανωτόκι ο αλιευς.
πανωτόκι
πανωτόκι
πανωτόκι.

πρτφ

Ανώνυμος on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 7:50:00 μ.μ.

αντίχειρας
δείκτης
μέσος
παράμεσος
μικρός

η παλάμη που είναι;

πρτφ

Comment by Primzahl on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 9:21:00 μ.μ.

Tελευταίε ανώνυμε, ο μικρός λέγεται και ωτίτης.

Ο καθεις προσλαμβάνει διαφορετικά ό,τι διαβάζει. Να τι θυμηθηκα, όταν διάβασα το Τοστ σου:

"Κάποιος που έψαχνε για τη λέξη των λέξεωνμ τη λέξη που περιέχει τα πάντα και που μέσα της το σύμπαν ολόκληρο αιωρείται σαν κρεμαστός κήπος, εν ολίγοιςτη Λέξη που ψάχνει κάθε ποιητής, συνάντησε ένα βράδυ στην ταβέρνα του Ντόλου τον Νίκο Καρούζο κι αφού ήπιαν μερικά ποτηρια κι ήρθαν στο κέφι, του λέει σ΄έναν τόνο ξαφνικά επιτακτικό: "'Η μου αποκαλύπτεις τη Λέξη των λέξεων, ή κόβω το κάπνισμα επι τόπου. Διάλεξε!".
Ο Καρούζος, μοιραίως, βρέθηκε σε δύσκολη θέση.Τότε, για να τον ξεφορτωθεί, κι αφού προσποιήθηκε ένα σύντομο δισταγμό, σκύβει και του λέει στ'αυτύ ψιθυριστά: "Η Λέξη είναι Κύριε-λέησον...Και τώρα δίνε του". Όπερ και εγένετο.

Comment by Primzahl on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 9:22:00 μ.μ.

στ' αυτί, δλδ

Comment by Primzahl on Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2009 9:42:00 μ.μ.

η παλάμη ειναι στη μούΝτζα

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 2:50:00 π.μ.

κοιτα πως μας ξεσκεπαζει αυτο το ποστ
τι ναι ολα αυτα τα ονοματα

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 3:02:00 π.μ.

cloud motor απιαστηκατε

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 5:16:00 π.μ.

αγαπητή primzahl, λες πως ο καθένας προσλαμβάνει διαφορετικά ότι διαβάζει. Να τι θυμήθηκα, όταν διάβαζα το σχόλιο σου:
Ο Ν. Καρούζος "είναι αυτός που κάποτε, πάλι στο Dada, τον γνώρισαν δύο λάτρεις του έργου του και γιατροί στο επάγγελμα. Πού τα βρήκαν μια χαρά μαζί του, πού τους έγραψε στιχάκια επί τόπου, για πάρτη τους, προς μεγάλη τους τιμή, μέχρι που αυτοί θεώρησαν ότι δικαιούνται να του κάνουν και μιαν άσκημη κριτική. Τους ανόητους! Ένα ολίγον αρνητικό σχόλιο τους για το Χαρμόσυνο λάβδανο του, έκανε τον ποιητή να μετατραπεί σε θηρίο, να τους δείξει έναν προς έναν με το δάχτυλο του, ουρλιάζοντας στον πούτσο μου σας γράφω, κύριοι! Το καταλαβαίνετε; Στον π ο ύ τ σ ο μου!!!"

η πηγή εδώ, διότί διαθέτουμε και τέτοιες, χα: http://www.poiein.gr/archives/1890/index.html

πρτφ

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 5:23:00 π.μ.

ευχαριστω primzahl,τι να πω,ξερεις πως παει με τις ευρεσιτεχνιες,εμφανιστηκε η μπατονετα και μπηκε στο χρονοντουλαπο ο ωτιτης

υγ.απ την αναποδη τωρα,εκτοξευεις εναν ορο και προκαλεις σαμποταζ στην παραγωγη,λεω ναφησω νυχι

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 8:56:00 π.μ.

Atithi, επιδιώκω να χάνω ακόμα και όσα δεν έχω επειδή στο τέλος "ο Χαμένος τα Παίρνει Όλα" (κι ο Κερδισμένος τι παίρνει δηλαδή; περίεργα πράγματα).

Σαμσών, η μόνη ψευδαίσθηση που σέβομαι είναι η αλήθεια, γι΄αυτό και προσπαθώ μονίμως να της γαμήσω τη μάνα. Υπάρχει ένα τραγούδι του Τζόνυ Κας, από το δίσκο που έβγαλε λίγο πριν πεθάνει και λέει ο γέρακλας με τη σπασμένη φωνή "My name is Samuel and I'll meet you all in hell -damn your eyes". Επειδή το πανκ ακούγεται μια χαρά και με ακουστικές κιθάρες για να μην πληγώνονται τα ευαίσθητα αυτιά σου φίλε μου.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 10:34:00 π.μ.

m.b.
ο κερδισμενος συνεχιζει το παιχνιδι,
επιβαλει τους ορους του και επιλεγει τα πιονια για το γυρο του.

το παραδειγμα συνεχιζει να λειτουργει...ασε τον Κουν να λεει
atithi

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 11:18:00 π.μ.

να σου πω τι χανει ο κερδισμενος:
την απολαυση του παιχνιδιου
παντα πιστευα οτι ο πιο ευτυχισμενος
ανθρωπος ηταν ο σισυφος

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 11:34:00 π.μ.

ναι, μονο που η αιωνια τιμωρια ακουγεται πολυ μακαρια...

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 12:32:00 μ.μ.

Με μπερδέψατε εσείς οι δύο αποπάνω. Αν ο κερδισμένος συνεχίζει το παιχνίδι άρα ταυτίζεται με τον Σίσυφο, που πάει να πει οτι ο κερδισμένος είναι ο χαμένος!

Πάντως εγώ ποτέ στη ζωή μου δεν κατάφερα να επιλέξω πιόνια, συνεχώς με στοίχειωνε το πονεμένο βλέμμα εκείνων των πιονιών που δεν θα επέλεγα.

Και μεταξύ μας ο Σίσυφος, κάπως κορόιδο -αφού με το που έφτανε στην κορυφή βρισκόταν πάλι στον πάτο, τι σκατά ανέβαινε; Δεν καθόταν στον πάτο να το φιλοσοφήσει κιόλας;

Η φράση-ερώτηση-διαπίστωση της προηγούμενής μου παρένθεσης ανήκει στον Νίκο Νικολαϊδη, όπως και ο τίτλος της σχετικής ταινίας. Η δική μου εντύπωση είναι οτι ο Χαμένος παίρνει το μοιραίο λυπημένο χαμόγελο και το ηλιοβασίλεμα στο οποίο χάνεται την ώρα που ο Κερδισμένος παίρνει απλώς το κορίτσι (μαζί με μια πεθερά, κουτσούβελα, γάμους, πανηγύρια...) Μερικές φορές ο Χαμένος παίρνει και μια σφαίρα στο στήθος, το οποίο αντιστοιχεί κυριολεκτικά με τα "όλα".

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 1:23:00 μ.μ.

επραγματι,που θα βρισκοταν ο πονος του,εαν σε καθε βημα τον ενθαρρυνε η ελπιδα της επιτυχιας;ο σισυφος ανισχυρος κι επαναστατημενος,ηξερε ολη την εκταση της αθλιας υπαρξης του:ειναι εκεινη που σκεφτεται οσο διαρκει η καταβαση του.Η συνεση με την οποια δεχεται το μαρτυριο του συμπληρωνει την ιδια στιγμη τη νικη του.Δεν υπαρχει μοιρα που να μη νικιεται με την περιφρονηση.ετσι,αν η καταβαση γινεται για μερικες μερες μεσα στον πονο,μπορει να γινει επισης μεσα στη χαρα.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 1:42:00 μ.μ.

η μακαριοτητα φαλτσαρει στη συνειδηση

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 3:57:00 μ.μ.

Τώρα δηλαδή συγκρίνεις τη χαρά που δίνει η ανάβαση σπρώχνοντας μάταια το λιθάρι με την απόλαυση που θα έδινε μια φραπεδιά π.χ. στον ίσκιο του λιθαριού ακολουθούμενη από το μονόλογο "έλα μωρέ δε βαριέσαι -όλοι ίδιοι είναι, όλα σκατά";
Χμμ, άστο καλύτερα -τα μεγέθη είναι ασύγκριτα, κάτι σαν το 1 και το 0 ας πούμε.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 5:13:00 μ.μ.

με συγχωρείτε που επεμβαίνω κι όλας, αλλά ο σίσυφος απεβίωσε : http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=70661

πρτφ

Ανώνυμος on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 9:33:00 μ.μ.

δεν απεβιωσε ,δολοφονηθηκε,πηγε σαν το σκυλι

Comment by xouxouxou on Πέμπτη, Αυγούστου 06, 2009 10:33:00 μ.μ.

πριν κάνα μήνα για ένα τέτοιο "σαν το σκυλί" σε σχόλιο στο τιβιεξες, είχαν αφηνιάσει κάτι φιλόζωοι, του τύπου: δηλαδή τι, έτσι αξίζει να πεθαίνουν τα σκυλιά; κτλ.
έτσι αλλάζουν το θέμα και η ουσία περιφέρεται λαθραία και υπόγεια, παράνομη.

δε μας είπαν για που τραβούσε η νταλίκα. αφού δεν πήγαινε για τα πλοία, πού διάολο πήγαινε;

γαμώ το σπίτι τους γαμώ.
συγγνώμη πρτφ.

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Αυγούστου 07, 2009 9:15:00 π.μ.

Η ολοκληρωμένη έκφραση είναι "σαν το σκυλί στ΄αμπέλι", οπότε υποθέτω οτι θα πρέπει να εξεγερθούν διαμαρτυρόμενοι και οι αμπελουργοί. Οτιδήποτε, αρκεί να μην αγγίξουμε το θέμα -έτσι πάει.

Comment by 珊珊李 on Κυριακή, Αυγούστου 16, 2009 3:26:00 μ.μ.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ