ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ

16.12.09 / /

α.γνωρίζω μια τύπισσα που ξήλωσε τη κεραμιδένια στέγη του σπιτιού της για να την αντικαταστήσει με τσίγκο, ήθελε λέει να ακούει καλύτερα τον ήχο της βροχής.
β.γνωρίζω μια τύπισσα που πήγαινε και έπαιρνε μέτρα από τα αγάλματα της πόλης, έπλεκε το μαλλί κι ύστερα επέστρεφε και τα ντυνε.
γ.γνωρίζω ένα ζευγάρι που συνεργάζεται στην οδήγηση. ο άντρας αμπραγιάζ και φρένο, η γυναίκα γκάζι και ταχύτητες.
δ.γνωρίζω μια τύπισσα με σημάδια από κοψίματα στις φλέβες, πρώην ηρωινομανή, προσφάτως γιόγκι,
και τους βαρέθηκα όλους. είναι καιρός να μιλήσουμε για ανθρώπους που δουλεύουνε στα σκοτεινά εργοστάσια της ΒΙ. ΠΕ. Λαμίας.

Ετικέτες

45 σχόλια:

Ανώνυμος on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 16, 2009 7:11:00 μ.μ.

α.η βροχη βοωσα παει με το κροταλισμα
οπως οι σκυλοι με το αλυχτισμα
γ.το τιμονι ξεχασες

Comment by samson rakas on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 16, 2009 7:36:00 μ.μ.

το τιμόνι όποιος προλάβει

πρτφ

Comment by tosio morphy on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 16, 2009 8:57:00 μ.μ.

αυτο με την οδηγηση σα πολυ κουραστικο ακουγεται.

ΠΟΣΟ ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ. ΠΟΣΟ?

Comment by tosio morphy on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 16, 2009 8:59:00 μ.μ.

για τους εργατες εννοω.

Αρτεμις on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 8:07:00 π.μ.

Και γιατί να μιλήσουμε για τους ανθρώπους των σκοτεινών εργοστασίων της ΒΙΠΕ;Τι κάνουν, ποιο είναι το αλλιώτικο χαρακτηριστικό τους που έχει ενδιαφέρον ή μηπως το ενδιαφέρον είναι ότι συνεχίζουν χωρίς κανένα κενό φωτεινό την μακριά αλυσσίδα των σκλάβων όλων των καιρών και μεταφέρουν από πλάτη σε πλάτη την αποδοχή τους στη μοίρα τους να ξυπνάνε πρωί , να περνούν τη μέρα τους στα σκοτεινά εργοστάσια και να μην έχουν ούτε καν τη μοίρα των προβάτων που τουλάχιστον αυτά έχουν το βοσκό αλλά βόσκουν πράσινη χλόη στον αέρα , στη βροχή και στον ήλιο..Για πες μας λοιπόν για τους ανθρώπους της ΒΙΠΕ

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 10:17:00 π.μ.

Τι κόσμος κυκλοφορεί ε; Εγώ πάλι, ξέρω κάποιον που γεμίζει μια λεκάνη με νερό και μετά κάθεται δίπλα κι ακούει το "τουλούμπ" που κάνουν τα βότσαλα που ρίχνει στη λεκάνη, επειδή από μικρός, το μόνο που ήθελε να γίνει ήταν τουλουμπατζής.

Δε νομίζω οτι είναι καιρός να μιλήσουμε για τους αθρώπους των ΒΙ.ΠΕ, νομίζω οτι είναι καιρός να τους ακούσουμε.

Comment by moN_kouL on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 10:30:00 π.μ.

λενε πως ειναι η καταλληλη εποχη για το παλατι της επαναστασης,
αλλα εκει που μενω εγω αυτο το παιχνιδι δεν ειναι παρα μια ενοχλητικη λυση.
α.το αφεντικο ειναι ευεργετης,εμπνεει και αν το εχει λιγο γινεται αντικειμενο λατρειας στο λογο μου.
β.στο σκοτεινα επεσες διανα.ειδικα αυτες τις μερες πας κι ερχεσαι με τη μεγαλη σκαλα.το ωραιο ειναι οταν καθαριζεις τα 8ολωμενα τζαμια με το μανικι.χειροτ3ρα τα κανεις.
γ.αν δεν εχει πολλη δουλεια ρεπο εννοειται.
δ.αν αλλαξει κατι στην πορεια βεβαια σε τηλεφωνανε και ελα αν μπορεις μητσαρα.
ε.αυτοι ειναι να το σηκωσω?

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 2:05:00 μ.μ.

δεν υπαρχει χειροτερη μορφη κολασεως απο την επιβιωση
και μεγαλυτερη σκλαβια απ το να σου κλεβουν τη φωνη,τη δυνατοτητα να αφηγηθεις την ιστορια σου
ναι,νομιζω οτι ειναι καιρος να τους ακουσουμε χωρις τις ντουντουκες τους

Comment by Utopia on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 2:14:00 μ.μ.

Κουρασμένα τα χέρια των ανθρώπων που δουλεύουνε στα εργοστάσια της ΒΙ.ΠΕ. Λαμίας(πού να πλέξουν) και ο χρόνος τους
φλέβα που αιμορραγεί
άγαλμα στη στροφή
μια βροχερή μέρα γλιστερή(καλή ώρα)
θα πέσει πάνω του
το ζευγάρι που οδηγεί
και θα το σπάσει.

Μιλούν,αλλά ποιος ακούει;

Comment by simple man on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 2:31:00 μ.μ.

Ποιο γήινα δεν θα μπορούσε να αποδοθεί το δήθεν των υπάρξεων.

Comment by ΟΧΙΑ on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 2:32:00 μ.μ.

Άφωνη.

Comment by χ.ζ. on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 4:37:00 μ.μ.

Μπράβο ρε παίχτη!

-------
(Αρτεμις απαράδεκτη αποπάνω.Εσύ δηλαδή από πλήξη θα ενδιαφερθείς για το συνάνθρωπό σου; Γιατί βοηθά κανείς -αν βοηθά- τους μετανάστες, τους φυλακισμένους, τους πρεζάκηδες, γιατί είναι αλληλέγγυος σε οποιουσδήποτε «στριμωγμένους» ; Γιατί είναι...extreme? Απαπαπα...Ο άνθρωπος δεν ψάχνει το «Ενδιαφέρον» όταν νοιάζεται για δικαιοσύνη...)

Αρτεμις on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 4:48:00 μ.μ.

@Χ.ζ.
Ποιός μίλησε για πλήξη; το αντίθετο θα ενδιαφερθώ για κείνους που είναι έτοιμοι να αντιδράσουν, για κείνους που δεν ζητιανεύον δικαιοσύνη αλλά καροδοκούν στις γωνιές να την αρπάξουν για κείνους που αφήνουν τα νύχια τους να μεγαλώνουν επικίνδυνα για κείνους που τροχίζουν τα δόντια τους στα κρυφά γιατί ακόμα δεν έχουν αποκτήσει το μερίδιό τους από τη ζωή και δεν αρκούνται στις όποιες παραχωρήσεις για κείνους που πιστεύουν πως στον κόσμο τούτο όλα τους ανήκουν και δεν δέχονται διαχειριστές.Γι ' αυτούς είμαι έτοιμη.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 5:25:00 μ.μ.

κριτήριο αποκλεισμού
σωτήρια κάστα
ελιτισμός που ισχυροποιεί το δίκιο
πίστη στο βουλησιαρχία
υποταγή στην ανάγκη
η ανάγκη παραγόμενη
το παραγόμενο αναντίληπτο
η εξέγερση ως άρνηση της αδυναμίας σου
η εξέγερση ως κίνηση πέτρας
ένα χέρι που δεν ήρθε όταν έπρεπε
εσύ τρέμεις

ας τα ενώσει κάποιος μη χάσω το δίκιο μου.

πρτφ

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 5:53:00 μ.μ.

«Το είπα και στην αρχή. Η μόνη ελπίδα μας είναι να βγάλουμε την ψυχή μας από το "μπαούλο". Μόνο έτσι θα μπει φρένο στο τρεχαλητό του μυαλού μας. Το μυαλό είναι ένα σκυλί που αν δεν το δέσεις από την ψυχή ικανοποιεί τις επιθυμίες του όπως τα ζώα. Αρα οδηγεί τον άνθρωπο με ιλιγγιώδη ταχύτητα στον θαυμαστό κόσμο των ζώων. Με ρωτήσατε αν υπάρχει ελπίδα... Ναι, υπάρχει ελπίδα, αρκεί να πονέσουμε ξανά»!

Comment by χ.ζ. on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 6:20:00 μ.μ.

Αρτεμις σε ποιο κόσμο ζεις; Στη λαϊκή έχεις πάει ποτέ; σε οικοδομή ή στις ελιές ή στα θερμοκήπια έχεις δει ποιοι δουλεύουν και -κυρίως- ΓΙΑΤΙ δουλεύουν; το λέει αποπάνω ο ποιητής «η ανάγκη παραγόμενη». Η δημιουργημένη ανάγκη για να υπάρχουν σκλάβοι. Κι οι σκλάβοι δεν προλαβαίνουν να...«ακονίσουν τα δόντια τους στα κρυφά!».

Comment by alex from planet Mab on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 6:32:00 μ.μ.

χαίρομαι που βρέθηκα εδώ. Διακρίνω μια γόνιμη πολυφωνία. Και θα ακούσω λίγο ακόμη πριν μιλήσω..

Άρτεμις on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 6:45:00 μ.μ.

ζω σε λαϊκή γειτονιά, οι λαϊκές είναι τα μαγαζιά μου από κει ψωνίζω καλλιεργώ έλιές και τρέφω και κάμποσα σκυλιά, περπατώ σε χωματόδρομους αλλά που να πάρει δίπλα μου υψώνονται βουνά και επιθυμώ τις κορυφές τους, ένα χιλιόμετρο πιο κάτω απλώνεται η θάλασσα και συχνά πηγαίνω και και περπατώ στην ακρογιαλιά και περιμένω τους πειρατές να φέρουν τα πάνω κάτω.

Comment by χ.ζ. on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 17, 2009 7:01:00 μ.μ.

εντάξει βρε, αυτό μόνο που ήθελα να πω είναι να μην κοιτάμε αφ΄υψηλού αυτούς που δεν είχαν την ευκαιρία, το χρόνο κλπ να σκεφτούν λίγο πιο παραέξω ή να ανοίξουν ένα βιβλίο...

Comment by ΑυτοΑνοργάνωση on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 11:43:00 π.μ.

Γνωρίζω εναν τύπο, είναι αγρότης και εχει ελιές. την ανοιξη κλαδίζει τα δέντρα της προηγούμενης καρποφορίας και κοιτά με λαχτάρα τα άλλα μισά που ανθίζουν και θα του δώσουν καρπό. Το φθινόπωρο καθαρίζει τα χωράφια και μετά στρώνει τα δίχτυα. Τώρα αυτές τις μέρες τελείωσε τη συγκομιδή του και πήγε στο λιωτρύβι.
Κερδίζει 10ε τον τενεκέ.
Ενας τενεκές λάδι είναι ένα καλό δέντρο με καλή καρποφορία.
Οι ανθρώποι που δουλεύουν στα χωράφια είναι σχετικά ευτυχής με μια σχετική αυτάρκια διατροφής.Αυτοι που δουλεύουν μόνοι τους ή και συντροφικά. Οι "μοντέρνοι" δούλοι που είδα το καλοκαίρι προς τα πελοπόνησσος/ηλεία μέρη με έκαναν να θέλω να βρώ τα αφεντικά τους και να τους σκίσω την κοιλιά με στομωμένη λεπίδα. Βεβαια πιστεύω πως οι "μοντέρνοι"δουλοι είναι οι πλέον κατάλληλοι ανθρωποι για αυτό.
Και τότε θα είμαι δίπλα τους.
θα ήμαστε.
πρτφ, εχεις πολύ δικιο...
Αυτοαναφορική αυτοανάλωση και αυτισμός.και πάνω απο όλα γίογκα.ναι ναι...

Comment by χ.ζ. on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 3:04:00 μ.μ.

Ο φίλος σου έχει μήπως παιδιά; Είναι πολύ δύσκολο γιαυτόν να ανταπεξέλθει τότε στα σύγχρονα έξοδα της οικογενείας. Με αυτάρκεια διατροφής είναι, αλλά για ρώτα τους πόσο τρέμει το φυλλοκάρδι τους το χαλάζι πχ ή τον καύσωνα...στις ανάγκες της νέας αγοράς δε μπορούν να μπουν άνετα (το αν είναι σωστό να μπουν άλλη υπόθεση), χρειάζεται πολύ σκληρή δουλειά και άλλα. Η τιμή του λαδιού αλλά και όλων των γεωργικών προιόντων είναι συνεχώς σε χαμηλά επίπεδα. Γιατί οι περισσότεροι αγρότες που έχω γνωρίσει δε θέλουν τα παιδιά τους να ασχοληθούν αποκλειστικά με τα αγροτικά;

πρτφ με συγχωρείς, κάπου εδώ αρχίζω και καταχράζομαι το χώρο σου....δε θα ξαναγράψω! :)

Comment by xouxouxou on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 8:46:00 μ.μ.

σαν ψώφιο ψάρι με τραβάνε τα απανωτά σχόλια από νόημα σε νόημα.
ναι, να μην ασχοληθούμε με την ψωνάρα που ήθελε να ακούει το τζινγκ-τζινγκ-τζινγκ πάνω απ το κεφάλι της, σκατά στους κουλτουριάρηδες.

ας μιλήσουμε για τους ανθρώπους που δουλεύουν στα σκοτεινά εργοστάσια της λαμίας.

όχι;
να μη μιλήσουμε, να τους ακούσουμε; φυσικά συμφωνώ με το μότο.
ας τους ακούσουμε, είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε.

ν ακούσουμε αυτούς, και όχι τις ντουντούκες, λέει παρακάτω.
αυτό κι αν είναι σωστό:
κάθε εργάτης με ντουντούκα θα πρέπει να ντουφεκίζεται, είπε ο γκουρού της εξέγερσης ολοκληρωτικά σίγουρος για τον εαυτό του. (φτάσαμε στο σημείο να μας προκαλεί περισσότερη αλλεργία ο κομματικός συνδικαλιστής από τον απεργοσπάστη: ε όχι, αυτό είναι ανωμαλία και σόρυ.)

μήπως τελικά το ότι είμαστε εδώ και πληκτρολογούμε τον βέλτιστο τρόπο ακροάσεως των εργατών της λαμίας, είναι απόδειξη της ενοχής μας;

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 10:08:00 μ.μ.

οι αναρτήσεις μου χωρίς τα σχόλια τους είναι ψόφιες τελικά

πρτφ

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 10:09:00 μ.μ.

επειδη εγω βαριεμαι βαλε το μοτορ να σου μιλησει για την κοινωνικη περιχαρακωση, η ιδιοκτησια αποτελει μια μονο μορφη της , ως τετοια οριζουμε καθε κοινωνικη διαδικασια με την οποια οι ομαδες προσπαθουν να διατηρησουν αποκλειστικο ελεγχο των πορων,περιοριζοντας την προσβαση των αλλων σε αυτους και περιλαμβανει 2 διαδικασιες.τον αποκλεισμο που αναφερεται στις στρατηγικες που υιοθετουν οι ομαδες για να διαχωρισουν τα ξενα στοιχεια απο τα δικα τους και να τα εμποδισουν να εχουν προσβαση προς τους πορους στους οποιους οι αποκλειουσες ομαδες αποδιδουν αξια .ετσι τα συνδικατα των λευκων στις ΗΠΑ απεκλεισαν στο παρελθον τους μαυρους απο την συμμετοχη του ως μελων,ωστε να διατηρησουν με τον τροπο αυτο τα δικα τους προνομια
ο σφετερισμος αναφερεται στις προσπαθειες των λιγοτερο προνομιουχων να αποκτησουν πορους που τους ειχαν προηγουμενα μονοπωλησει αλλοι
ενα αλληθωρισμα προς την κορφη της πυραμιδας εις το διηνεκες
η ιεραρχια λοιπον οπως καταλαβαινεις ειναι δομικη εννοια στις συγχρονες δημοκρατιες
υγ διπλη περιχαρακωση=οταν τα συνδικατα μπορει να προχωρησουν σε σφετεριστικες δραστηριοτητες κατα των εργοδοτων και ταυτοχρονα να αποκλειουν τις εθνοτικες μειονοτητες απο την συμμετοχη τους στα συνδικατα
(εθνοτικη καταγωγη,γλωσσα η θρησκεια μπορουν να χρησιμοποιηθουν για να δημιουργησουν κοιν περιχαρακωσεις)
και μιας και τους διεστειλες με τους απεργοσπαστες,θα σου αναφερω τους 2 απο τους 5 ανθρωπολογικους τυπους προσαρμογης του μερτον ο συμμορφουμενος αποδοχη τοσο των επιδιωξων οσο και των μεσων.προκειται για υψηλο βαθμο ταυτισης με με την κοινωνικη δομη κοινως προβατο
ο καινοτομος αποδοχη των επιδιωξεων αλλα απορριψη των μεσων
κοινως προβατο καμουφλαρισμενο σε λυκο
μαλλον προτασσουμε τη αναγκαιοτητα να μαθουμε νακουμε

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 10:44:00 μ.μ.

επιστήμη / ο δονητής της διανόησης.

πρτφ

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 10:46:00 μ.μ.

και τα τσιτατα επισης

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 10:47:00 μ.μ.

ο ευνουχισμος της κριτικης σκεψης

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 11:06:00 μ.μ.

http://utopia-wwwutopia.blogspot.com/2009/12/blog-post_17.html

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2009 11:24:00 μ.μ.

Η κοινωνική περιχαράκωση είναι καλή όταν είναι σαφής -βλέπεις τουλάχιστον που είναι ο φράχτης για να τον πηδήξεις. Διαφορετικά σου μπαίνουν τα σύρματα στον κώλο.

Διάβασα τα σχόλια βιαστικά και μπορεί να είμαι εκτός θέματος -αλλά ελπίζω να μην παρεξηγηθώ. Το "ν΄ακούσουμε τους εργάτες" (όπως και το "ν΄ακούσουμε τα παιδιά, τους μαγαζάτορες, τους οικογενειάρχες, τους υπάλληλους... ν΄ακούσουμε γενικώς" -δεν είναι πρόταση που μπαίνει σε συζήτηση. Είναι η μοναδική επιλογή που έχουμε αν θέλουμε να λέμε οτι μας ενδιαφέρει ένα καλύτερο αύριο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ κι όχι μόνο για την πάρτη μας. Στη δεύτερη περίπτωση φυσικά τα πράγματα είναι ευκολότερα -διαλέγουμε αφεντικό και το ακολουθούμε σκυλίσια.
Για άντε μίλα με τον εργάτη όμως που θα σου πει οτι το μόνο που θέλει είναι να πηδήξει καμιά μικρή Βουλγάρα και να πιάσει την καλή για να κάθεται μετά...
Αν θέλεις ν΄αλλάξεις τον κόσμο θα πρέπει πρώτα να τον δεις -σε μένα μιλάω τώρα, εντάξει;

Ανώνυμος on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 12:08:00 π.μ.

οι καλυτεροι της φαρας μας πανω στα συρματοπλεγματα καθονται

Comment by xouxouxou on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 12:21:00 π.μ.

τώρα μπαίνει η συζήτηση σε καλύτερη σειρά.
ο εργάτης που θα σου πει ότι περιμένει πώς και τι να πηδήσει καμιά βουλγάρα όσο πιο μικρή γίνεται, είναι ο εργάτης της εποχής μας- λούμπεν το λένε νομίζω αυτό;
σε τούτη την περίπτωση, πονηρέ μοτοσακέ, δεν περιμένουμε πολλά από το λούμπεν- το πε και ο θείος κάρολος.
κι επειδή η παιδεία που ονειρεύεται ως λύση για όλο τον κόσμο ο θείος κορνήλιος μάλλον θα αργήσει, μόνη λύση παραμένει η δημιουργία ρηγμάτων εκεί όπου η κοινωνία ζεσταίνει τον κώλο της:
στην ασφάλεια των υψηλά ιστάμενων προσώπων.
τάδε έφη άλλος κι εγώ απλά έγνεψα καταφατικά.

σαμσών, ανοίγεις πληγές αλλά ο φαραώ δεν πεθαίνει...

Comment by xouxouxou on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 12:38:00 π.μ.

πόσο μ αρέσει να βλέπω σχόλια που αρχίζουν με ένα "επειδή εγω βαριέμαι, βάλε άλλον να τα πει" και που τελειώνουν μετά από 150 αράδες!!!!!

γουστάρω σε λεω καρντιά μου!

Ανώνυμος on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 12:46:00 π.μ.

γι αυτο τους στειλαμε στα γκουλαγκ για επιμορφωση
η παιδεια απο μονη της δεν ειναι αγωνας αλλα προπαρασκευαστικο μεσο για τον αγωνα, και σαν τετοιο,ειναι απαραιτητο τοσο στην επανασταση,οσο και σε καθε αλλη μορφη του εργατικου αγωνα,ταδε εφη καποια ροζα λουξ κι εγω απλα εγνεψα καταφατικα

"ο θεος πεθανε.ο μαρξ πεθανε.κι εγω δεν αισθανομαι πολυ καλα."

Ανώνυμος on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 12:50:00 π.μ.

το ξερα οτι θα το πεις!

Ανώνυμος on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 1:07:00 π.μ.

περί συρμάτων ο λόγος
http://www.youtube.com/watch?v=FxWbI2aWl8s

πρτφ

Ανώνυμος on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 1:51:00 π.μ.

σ ολο το δρομο υπηρχαν τεραστια πανο
που γραφαν:
"πεσαν τα φραγματα"
"πεσαν τα φραγματα"

Comment by The Motorcycle boy on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 9:47:00 π.μ.

Οι καλύτεροι της δικής μου φάρας τουλάχιστον, κυκλοφορούν "κοριοί με στιλέτο στην πλάτη". Πάνω στα συρματοπλέγματα κάθονται μόνο τα κοτσύφια.

Πως το πάτε, πως το φέρνετε -όλο σε κουβέντα ντουμανιασμένου φοιτητικού δωματίου το καταλήγετε! Κι όλοι ξέρουμε οτι οι φοιτητές ήταν ανέκαθεν απλώς κρέας για τα κανόνια, ή σπίθες που πάλευαν ν΄ανάψουν φωτιά αν προτιμάτε. Οι δικοί μου επαναστάτες δε μοιάζουν τόσο με τον Τσε -όσο με τον Καμίλο Σιενφουέγος, αν με πιάνεις...

Κοντολογίς, κάθε ανάγκη είναι σεβαστή -γι΄αυτό θέλω μια κοινωνία όπου όλες οι ανάγκες θα καλύπτονται. Ακόμα και το πήδημα μικρής Βουλγάρας; Βεβαίως -αρκεί στο διπλανό δωμάτιο να πηδιέται και η δική σου κόρη με έναν κωλόγερο σαν τα μούτρα σου. Μην το ξεχάσετε αυτό αν πάτε να μιλήσετε στους εργάτες.

Comment by Utopia on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 12:08:00 μ.μ.

Δυστυχώς ούτε εκεί πονάνε.Τις πηδάν τις κόρες τους μόνοι τους πλέον.
(πολλοί απ΄αυτούς,ε;)

Comment by xouxouxou on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 2:14:00 μ.μ.

η γλώσσα είναι η μεγαλύτερη πόρνη, αποδεικνύεται για άλλη μια φορά.
η δική σου κόρη, γενική κτητική, της ιδιοκτησίας.

- ντριιιιν
- παρακαλώ;
- ναι, μια παραγγελία θα ήθελα να κάνω, εδώ στο φοιτητικό δωμάτιο, ναι.
στείλτε σας παρακαλώ έναν ξαναμμένο βούλγαρο ψωλαρά να σκίσει μερικούς κόλους καυλωμένων παιδεραστών εδώ παραδίπλα!

;-))))))

Ανώνυμος on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 3:12:00 μ.μ.

καλα το πηδημα το λες αναγκη αλλα το πηδημα με επιλεκτικοτητα καποιος θα μπορουσε να το χαρακτηρισει και ως πολιτισμικη διαστροφη,με μπερδεψες
και να φανταστεις οτι κωλογερος με κορασοπουλα αποτελουσε ιδανικη μορφη ερωτα για καποιους πολιτισμους

Comment by The Motorcycle boy on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 6:42:00 μ.μ.

Δε διαφωνώ γιατρέ μου -όλα μέσα, ότι γουστάρει ο καθείς. Αλλά "όλα για όλους", αυτό λέω.

Καλά το λέει από πάνω ο Χου-χους, γι΄αυτό έβαλα και το "δική του" μαζί με το "κόρη". Δεσμοί αίματος και δεσμοί ιδιοκτήσιας -τα πάντα όλα. Αν μοιράζεσαι θα μοιραστείς, αν είσαι μοναχοφαγάς -μοναχός σου να τον φας.

Υ.Γ.: Διάβαζα σήμερα την προγραμματική δήλωση του Χάντερ Σ. Τόμσον όταν κατέβηκε στις εκλογές για σερίφης του Άσπεν -κάποτε πρέπει να το μεταφράσω το κείμενο, για καθαρά διαφωτιστικούς λόγους, ειδικότερους και γενικότερους.

Υ.Γ.: Πσσστ, Ουτοπία μην είσαι ουτοπίστρια. Μπορεί να πηδάνε οι ίδιοι τις κόρες τους αλλά αυτό δε σημαίνει οτι θέλουν να τους τις πηδάνε και οι άλλοι (τουλάχτιστον με λιγότερα από 50 ευρώ τη φορά).

Comment by Utopia on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 7:02:00 μ.μ.

Δίκιο έχεις.
Το τζάμπα πέθανε.

Comment by les_boi on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 8:39:00 μ.μ.

ωραια όλα αυτά. ναι βαρετοί οι κουλτουριάρηδες. τα ποζέρια κτλ. όμως κι αυτή η φετιχοποίηση του εργάτη-μάζα λιγο προβληματική δε βρίσκετε; κι έχει πλάκα αυτό στη λέω μου τη λες ενω στην πραγματικότητα απαντώ σε δικά μου αδιέξοδα προτάσσοντας τα άλλα αδιέξοδα. όμως υπάρχει διέξοδος κι αυτή δεν χρειάζεται να την ψηλαφίζουμε ούτε με τσιτάτα και ποιητικά ούτε με αντιδραστικό ρεαλισμό. απλά ας αντιληφθούμε το ότι είμαστε εδώ. ό-τι είμαστε εδω. με τσιτάτο κατέληξα λολ

Ανώνυμος on Σάββατο, Δεκεμβρίου 19, 2009 9:14:00 μ.μ.

α γι αυτο μιλανε συνεχεια στις ειδησεις γι αντικειμενικη αξια
να μωρε μιας κι αυτο το τζαμπα ειναι πολυκεφαλο,να υποθεσω οτι πεθανε κι η υπεραξια

μοτορ,ωραια η ερωτοτροπια που ευαγγελιζεσαι αλλα ελευθερια με δικαιοσυνη πανω απο ενα πηδημα δε τις κοβω

μπορει να μην ειμαι τσιτατο του μπρεχτ ή ποιημα του σαχτουρη,ουτε καν ο αντιδραστικος ρεαλισμος του παπανουτσου αλλα βαδιζω παρων,βαδιζω παρουσα

Ανώνυμος on Παρασκευή, Ιανουαρίου 01, 2010 6:47:00 μ.μ.

και το πρόβλημα νομίζετε είναι ότι δεν τους ακούμε ή ότι χρειάζεται να μιλήσουμε γι'αυτούς?
μάλλον χρειάζεται αυτοί να ακούνε πρώτα. γιατί όταν γίνονται τόσα γύρω τους κουφαίνονται. από φόβο και συνήθεια, ''εμείς να είμαστε καλά και άσε τους άλλους να κόβονται''. ή ακόμα χειρότερα ούτε κάν να σκέφτονται δεν θέλουν. και μετά, ξαφνικά, o τρόμος γι'αυτά που τους συμβαίνουν θυμίζει τις γριούλες που φτύνουν και ξαναφτύνουν κάνοντας γρήγορα τον γαμοσταυρό τους με το χεράκι σαν λούπα από βίντεο κλιπ του aphex.

j

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ