ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΕΣ ΤΕΛΕΤΕΣ

18.2.10 / /

1.«Θα τα πούμε στα γουναράδικα». Με την έκφραση αυτή χαιρετούσε συχνά τους συντρόφους του ο Άρης Βελουχιώτης χαριτολογώντας αλλά και ξορκίζοντας έτσι το απευκταίο ενδεχόμενο του θανάτου τους, με γδάρσιμο από τον εχθρό.


2. Οι θανατοποινίτες στη Γαλλία λίγο πριν κατευθυνθούν προς τον αποκεφαλισμό τους, ρούφαγαν τη τελευταία τζούρα από τη πίπα τους και ύστερα αυτόματα την έσπαγαν, μη θέλοντας να αφήσουν πίσω τίποτα που να τους θυμίζει. Η φράση casser ma pipe, σπάω τη πίπα μου ελληνιστί, σημαίνει σήμερα ‘πεθαίνω’ στη γαλλική γλώσσα.


3. Και στις δυο περιπτώσεις υπάρχει ένα εθιμοτυπικό του θανάτου. Δυστυχώς, για τον 25χρονο Nikolla Todi , σκοτωμένο από 8 σφαίρες μπάτσων πισώπλατα στο Βύρωνα, δε του δόθηκε ούτε ο ελάχιστος χρόνος αποχαιρετισμού ή τελευταίας τζούρας.

Απλώς η καρδιά του σταμάτησε να χτυπά.


Άνουβις, Ο κύριος των θεών

Ετικέτες

26 σχόλια:

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18, 2010 9:08:00 π.μ.

Μπάτσων ΚΑΙ πιστολάδων -μην τα κάνουμε όλα ίσωμα! Όταν πέφτουν οι σφαίρες από δυο πάντες, ο ενδιάμεσος τσιμπάει τις περισσότερες, δεν έχει για μένα σημασία από ποιο όπλο έφυγαν.

Υ.Γ.: Οι Αμερικάνοι έλεγαν "εξαργύρωσε την επιταγή του", αλλά δεν ξέρω από που προέρχεται αυτό.

Comment by χ.ζ. on Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18, 2010 11:11:00 π.μ.

πηγα λίγο στο in.gr:
«...ανακοίνωσε το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., ενώ ο αρχηγός Λευτέρης Οικονόμου δήλωσε: «Δεν πήγε τίποτα λάθος. Εκφράζουμε τη λύπη μας, αλλά ο συγκεκριμένος συμπολίτης μας βρέθηκε παρά τη θέλησή του σε διασταυρούμενα πυρά»

Ο διευθυντής της Ασφάλειας Αττικής ταξιάρχος Γιάννης Δικόπουλος χαρακτήρισε την επιχείρηση «επιτυχημένη, αφού συνελήφθησαν και οι δύο αδίασταχτοι και επικίνδυνοι κακοποιοί».

Γιατί δεν είπαν κιόλας: καλύτερα, μια θέση εργασίας περισσότερη για έλληνα, να κερδίσουν και κόσμο;....

Ανώνυμος on Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18, 2010 11:59:00 π.μ.

κι όμως μότορ, το να πέσουν 9 σφαίρες από το ένα στατόπεδο και καμία από το άλλο είναι σα να παίζεις μονά ζυγά και να κερδίσεις 9 φορές. αν μη τι άλλο στο κόσμο των πιθανοτήτων αυτό ονομάζεται : ΒΓΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ. επίσης, μη ξεχνάς πως οι μπάτσοι σπουδάζουν για να σκοτώνουν ενώ οι άλλοι ΟΧΙ. μην τα κάνουμε όλα ίσωμα αφαιρώντας τα αιτιατά της βίας.

χ.ζ. υπονοείς πως λανθάνουν ρατσιστικές λογικές στις παρουσιάσεις των ΜΜΕ; απαπά.

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18, 2010 1:31:00 μ.μ.

Από τη μια πέσανε σφαίρες, από την άλλη χειροβομβίδες -τι να λέμε τώρα;

Οι μπάτσοι ζουν (σιγά μη σπουδάζουν κιόλας!) για να σκοτώνουν και οι άλλοι σκοτώνουν για να ζήσουν πλούσια -μην ψάχνουμε τη διαφορά στην συμπλοκή. Μην καταντήσουμε σαν τον δικηγόρο του μακαρίτη που βλέπει οτι δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει αποζημίωση η οικογένειά του από τους πιστολάδες και γι΄αυτό πασχίζει να ρίξει τη δολοφονία εξ΄ολοκλήρου στους μπάτσους.
Όποιος έχει όπλο είναι a priori ένοχος -απλά πράγματα.

Comment by Ερωτευμένη Σχιζοφρενής on Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18, 2010 4:37:00 μ.μ.

Και όμως motorcycle έχει σημασία από ποιό όπλο έφυγε ο θάνατος.
Ο "παράνομος"-που a priori θεωρείς ότι δε θα διστάσει να το χρησιμοποιήσει για να σώσει το τομάρι του δεν έσπειρε θανατικό αντίθετα με τον έμμισθο προστάτη που αποφάσισε να βαρέσει στο γάμο του καραγκιόζη.

Εκτός και αν εννοείς ότι ακόμα και αν από σφαίρα ληστή είχε πέσει νεκρός ο νεαρός, η ευθύνη και πάλι βαραίνει τους μπάτσους που μπροστά στο καροτάκι της "μεγάλης σύλληψης" δε λογαριάζουν "παράπλευρες απώλειες", οπότε πάω πάσο.

Αναρωτιέμαι, για το θάνατο της κοπέλας το Μάρτη στο κατάστημα "Γερμανός" στο Βύρωνα είναι ή δεν είναι συνυπεύθυνος ο μπάτσος που φαντασιώθηκε να γίνει ο ήρωας της ημέρας;

Πορτατίφ
ξεκίνησα να διαβάζω απείρως οργισμένη και ολοκλήρωσα εκτός εαυτού.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18, 2010 5:18:00 μ.μ.

οι εξισώσεις αυτού του είδους μότορ, δε βοηθούν τη συνέχεια της συζήτησης γενικώς. και για να μπω στα χωράφια σου, είναι σα να μου λες πως οι παίχτες του αστέρα τρίπολης και οι παίχτες της μπάρτσα κάνουν την ίδια δουλειά: κλωτσάνε απλά ένα τόπι, όπως θα έλεγε όποιος δεν ασχολείται με το ποδόσφαιρο. μη μου λες λοιπόν οτι δε διακρίνεις κάποια ποιοτικά χαρακτηριστικά διάκρισης μεταξύ ληστή και μπάτσου, μεταξύ δημητράκη και κορκονέα. δε λέω βέβαια οτί οι βυρωνιώτες ήταν απαραίτητα ιδεολόγοι, λέω όμως οτι ο αναρχικός ληστής συνήθηως κρατάει όπλο.

συμφωνούμε λοιπόν σχιζοφρενή κι όσο για το εκτός εαυτού, τί σχιζοφρενής θα ήσουν διαφορετικά;

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Φεβρουαρίου 18, 2010 7:08:00 μ.μ.

Σωστή η μεταφορά Σαμσών -και οι παίχτες της Μπάρτσα και οι παίχτες του Αστέρα παίζουν ποδόσφαιρο. Αν αύριο, ας πούμε, θεωρούσαμε το ποδόσφαιρο εκληματική ενέργεια και οι μεν και οι δε θα ήταν ένοχοι.

Θεωρώ την κατοχή όπλου εγκληματική ενέργεια από μόνη της και τον κάτοχο εν δυνάμει εγκληματία και γι΄αυτό ένοχο εκ των προτέρων.

Να πάω πάλι στη μεταφορά σου -τους παίχτες της Μπάρτσα θα έπρεπε να τους εκτελέσουμε για το έγκλημά τους ενώ οι παίχτες του Αστέρα θα έπρεπε να φάνε 20 χρόνια με ισόβια π.χ. Εκεί είναι που δεν χωράει ο συμψηφισμός -στην αποτίμηση της τελικής πράξης.
Αλλά ρε φίλε -εγώ δεν έχω όρεξη να κάνω τέτοιου είδους υπολογισμούς, ούτε να αποφασίζω για ποινές. Λέω απλά: ο άνθρωπος με το όπλο είναι εχθρός μου. Κι ο αναρχικός ληστής είναι έννοια ασυμβίβαστη για το δικό μου κεφάλι. Ή αναρχικός θα είσαι ή εξουσιαστής (όπως όσοι κουβαλάνε όπλο και αναγκάζουν τους άλλους να υποκύψουν στη θέλησή τους).
Για τον Δημητράκη δεν θέλω πλέον να μιλάω -επειδή θα πω άσχημα πράγματα και δε γουστάρω.

Σχιζοφρενή -ο θάνατος έρχεται ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΟΠΛΑ και είμαι κατά του θανάτου, άσχετα από το ποιος πεθαίνει. Τόσο απλά. Το να κάνουμε και καλά αντιεξουσιαστικό πάρτι επειδή εκείνο τον καημένο δεν τον σκότωσαν οι χειροβομβίδες των ληστών αλλά τα όπλα των μπάτσων το θεωρώ σκέτο κρετινισμό. Δε μας χρειάζονται σκοτωμένοι για να κατανοήσουμε οτι οι μπάτσοι σκοτώνουν -τι διάολο! Και δε μας χρειάζονται νεκρές κοπέλες για να καταλάβουμε οτι οι μπάτσοι δεν μπορούν να συντονίσουν ούτε διάβαση μαθητών δημοτικού!

Comment by χ.ζ. on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010 12:44:00 π.μ.

σαν τον Αντόρνο ο Μοτοσακός. Τα λέει ωραία....:)

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010 9:27:00 π.μ.

Χαχαχα -δεν τον πήγαινα τον Αντόρνο γι΄αυτό δε σχολίασα και στο προηγούμενο του Σαμσών. Είχαμε διαφορετικά μουσικά γούστα...

Comment by ΟΧΙΑ on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010 10:54:00 π.μ.

Αυτό το "πισώπλατα" με εξοργίζει...

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010 11:10:00 π.μ.

Το "πισώπλατα" μετράει στα γουέστερν όπου και οι δυο μονομάχοι έχουν όπλα. Εδώ πέρα δεν είχε καμιά ουσιαστική διαφορά το οτι τον Καλτεζά τον φάγανε πισώπλατα και τον Γρηγορόπουλο από μπροστά -εκεί ακριβώς συνίσταται η ενοχή του οπλοφόρου σε σχέση με τον άοπλο.

έλεος... on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010 4:15:00 μ.μ.

Οι εύκολες, ασφαλείς και αφαιρετικές απλουστεύσεις δεν βοηθούν σε τέτοιες περιπτώσεις όπως η δολοφονία στο Βύρωνα (τουλάχιστον, ας συμφωνήσουμε σε αυτό, 9 σφαίρες και ποιος ξέρει πόσες άλλες που δεν βρήκαν τον στόχο τους πισώπλατα σε ένα κορμί, δεν είναι ούτε ατύχημα, ούτε αστοχία, ούτε μία λογική απόρροια μέσα σε στιγμές έντασης, αλλά ξεκάθαρη επιλογή από τον σκοπευτή-δολοφόνο), η οποία εγκλείει μέσα της διάφορα και διαχρονικά ζητήματα όπως η αφαίρεση της ζωής, η κατασταλτική ωμότητα, η ληστεία, η οπλοφορία ή ακόμα και η ίδια η πατριαρχία κτλ. Ειδικότερα όταν χρησιμοποιούν και οικειοποιούνται όρους που δέχονται διάφορες ερμηνείες από τον καθένα/μία (έγκλημα, ένοχος, και μάλιστα εκ των προτέρων κ.α.) αλλά ωστόσο παρουσιάζονται ως κοινώς αποδεκτοί.

Κανείς δεν θέλει να νομιμοποιήσει είτε θεσμικά είτε κοινωνικά τα έτσι κι αλλιώς απεχθή όπλα αυτά καθεαυτά ή την οπλοφορία σε μη ένστολους φορείς, όταν μέσα από ένα τέτοιο περιστατικό προσπαθεί να αναδείξει τις δολοφονικές προθέσεις και διαθέσεις των μπάτσων, την καουμπόικη κουλτούρα τους ή την ευκολία με την οποία μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή οποιουδήποτε προκειμένου "να κάνουν το καθήκον τους".

(Βέβαια, ο οποιοσδήποτε δεν είναι ακριβώς ο οποιοσδήποτε. Τα πιστόλια βγαίνουν από τις θήκες των μπάτσων πολύ πιο εύκολα σε πιο φτωχές ή υποβαθμισμένες περιοχές και αμφιβάλλω εάν θα επιδείκνυαν τέτοιο "ζήλο" στο καθήκον τους εάν βρίσκονταν στην Πολιτεία ή στο Κεφαλάρι, κι ας μη βιαστεί κανείς να ανταπαντήσει ότι εκεί οι παραβατικές συμπεριφορές είναι αναλογικά λιγότερες ή ότι ο Βύρωνας δεν είναι δα και κανένα Πέραμα.).

Το μέσο, στην προκειμένη περίπτωση το όπλο, δεν δύναται σβήνει μονομιάς τα διακριτά ποιοτικά χαρακτηριστικά των όποιων φορέων του, είτε πρόκειται για ένστολους εντολοδόχους μηχανισμών εξουσίας που δρουν με τις πλάτες των μηχανισμών αυτών (μπάτσοι, μπράβοι, γκάνγκστερ, κ.α.), είτε για αντικοινωνικούς τραμπούκους, είτε για φασιστικά ή ρατσιστικά σκουλήκια, είτε για καταναλωτικά φρικιά που ονειρεύονται πλούτη, πισίνες, καθυποταγμένα γυναικεία σώματα και κόκες, είτε για πολιτικά υποκείμενα που πράττουν με τον δικό τους τρόπο μέσα όμως στα πλαίσια της εναντίωσης στην κυριαρχία, είτε για αυτόχειρες, είτε για φτωχοδιαβόλους που αναζητούν έστω και για μικρό χρονικό διάστημα μία όαση μέσα στην άθλια ζωή τους που ούτε καν μπορούμε να συναισθανθούμε.

Βεβαίως, διαθέτουμε τα αναλυτικά εργαλεία, ώστε να διακρίνουμε για ποιο λόγο ή με ποιο τρόπο μπορεί κάποιος/α ή μία ομάδα ανθρώπων (ένστολων ή μη)να φέρει όπλα και να τα χρησιμοποιεί και να σταθούμε κριτικά. Μόνο όμως ένας άλλος φετιχισμός, κυρίαρχος στον μοντέρνο τρόπο ζωής, αυτός της μη βίας, μπορεί να εξισώνει και να ενοχοποιεί όλους τους φορείς ενός μέσου τόσο μα τόσο ευρέως διαδεδομένου, αφήνοντας μόνο κάποια μικρά περιθώρια διακριτότητας αναφορικά με τον βαθμό της "ενοχής" τους. Και από φετιχισμούς, οι οποίοι φτάνουν στο σημείο να βλέπουν σε έναν ληστή μίας τράπεζας (ας μην εστιάσουμε όντως στον Γιάννη Δημητράκη, αναφέρομαι γενικότερα στην πλειονότητα των ληστών τραπεζών ανεξαρτήτως συνειδησιακής βάσης) που συνειδητά δεν διαπράττει ούτε μία γρατζουνιά σε κανένα άτομο ακόμα και αν κινδυνεύσει η ζωή του ή η ελευθερία του και σε έναν ένστολο «προστάτη» που σοδομεί συστηματικά και θεσμισμένα πάνω στον κοινωνικό ιστό με τις ευλογίες του κράτους και του κεφαλαίου, την ίδια άσκηση εξουσίας μόνο και μόνο επειδή εκατέρωθεν εθεάθη όπλο, συγγνώμη αλλά μπουχτίσαμε.

Στην τελική, το μέσο αυτό (το όπλο) όπως και η κουλτούρα του, παράγεται, αναπαράγεται, διανέμεται και πάνω από όλα ελέγχεται από το ίδιο το κράτος και τις εταιρείες. Μία αφοριστική και ανούσια ρητορεία επί του θέματος, εκτός του ότι αποπροσανατολίζει από το πασιφανές μόνιμο «έγκλημα» της ύπαρξης ενός κατασταλτικού μηχανισμού ενάντια σε έναν κοινωνικό ιστό, αποτελεί βούτυρο στο ψωμί των κυρίαρχων ώστε το «έγκλημα» της οπλοφορίας να βαρύνει μόνο όσους εκείνοι δεν νομιμοποιούν να το διαπράττουν. Τους από κάτω, είτε πρόκειται για άκακους και συνειδητοποιημένους ανθρώπους, είτε για τσόγλανους και φονιάδες.

ελέος 2... on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010 4:17:00 μ.μ.

Δεν γνωρίζω το ποιόν των 2 συλληφθέντων στον Βύρωνα και ούτε που με ενδιαφέρει. Αυτό που γνωρίζω είναι ότι για μία ακόμη φορά εκδηλώθηκε η δολοφονική φύση της ελ.ας. και η προστασία της όχι μόνο από τον υπουργό τους αλλά και από τα ΜΜΕ που έριξαν το φταίξιμο σε μία αόριστη ανοργανωσιά της ελ.ας., στους αδίστακτους ληστές, στους μετανάστες (πάλι;), στην εγκληματικότητα (!) και την επόμενη φορά ίσως και στο ίδιο το θύμα των αστυνομικών πυρών. Ο κατασταλτικός μηχανισμός όμως, ως τέτοιος, έμεινε στο απυρόβλητο.
Αυτός που μπορεί να γαζώνει ελευθέρως και αυτοβούλως. Αυτός που θα υπερασπιστεί με καμάρι τις υπερεθνικές επιταγές κάποιων άλλων εγκληματιών, που στους «κρίσιμους» καιρούς μας θα στραφούν, ώ τι έκπληξη, ενάντια σε εργασιακές συνθήκες, μισθούς, συντάξεις κτλ. Αυτός που θα επιχειρήσει να πνίξει κάθε έκφραση αντίθεσης ή κάθε αντίσταση στην σαπίλα αυτού του κόσμου. Αυτός που θέλει να μας έχει όλους και μονίμως στο στόχαστρό του.
Ένας αναρχικός,
που δεν κάνει ποτέ πάρτι με αφορμή δολοφονίες. Και που δε γνωρίζει ανάμεσα σε εκατοντάδες συντρόφους και συντρόφισσές του, κανέναν που να έχει τέτοια λογική. Ή λίγο μέτρο λοιπόν με την εμπάθεια, ή ξεδίπλωσέ την ελευθέρως αφού δεν κρατιέται.

Υ.γ: Ο θάνατος προέρχεται από όλα τα όπλα που σε σημαδεύουν. Τόσο απλά. Και αυτοί που σημάδεψαν τον 25χρονο ήταν οι μπάτσοι. Πισώπλατα. Όπως στα γουέστερν. Και έχει σημασία. Όπως και όλα έχουν τη σημασία τους. Αυτή, η σημασία των πραγμάτων, δε χάνεται ποτέ με τον ερχομό του θανάτου. Και όσοι θέλουν να νομίζουν ότι ζούνε καλά θα κάνουν να μην την πετάνε στα σκουπίδια.

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010 6:38:00 μ.μ.

ΕΛΕΟΣ -με κατηγορείς σαν φετιχιστή της μη βίας; Κάπου μπερδευτήκαμε -αν θέλεις να με κατηγορήσεις για φετιχισμό, αυτό ας έχει να κάνει με τη σχετικότητα (αστείο είναι αυτό). Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τη βία γενικά -έχω όμως πρόβλημα με την άνευ σκοπού (ή ουσίας, ας μην μαλώσουμε) βία κι έχω πρόβλημα με τη βία της εξουσίας.

Τα όπλα όμως είναι διαφορετικό πράγμα από τη βία κι αν δεν το καταλαβαίνεις λυπάμαι. Αυτός που κρατάει όπλο το κρατάει συνυπολογίζοντας την πιθανότητα να σκοτώσει. Είμαι ανοιχτός να κουβεντιάσουμε την, περιορισμένη χρονικά, αναγκαιότητα των σκοτωμών σε επαναστατικές συνθήκες, αλλά μέχρι εκεί. Οπουδήποτε αλλού εμφανίζονται όπλα πρόκειται για καθαρά αντιανθρώπινη πράξη κι αυτός που δρα αντιανθρώπινα είναι στα δικά μου μάτια ένοχος. Μήπως είμαι φετιχιστής με τα μη όπλα; Χμ -ο φετιχισμός χρειάζεται αντικείμενο αναφοράς, άρα, μόνο φετιχιστής με τα όπλα (κι όχι το αντίθετο) θα μπορούσε να είναι κάποιος.

Ο ληστής π.χ. που ενσυνείδητα όπως λες δεν πυροβολεί πολίτες το κάνει επειδή η ποινή του σε περίπτωση σύλληψης θα είναι μικρότερη αν δεν έχει φόνο. Κι αν νομίζεις διαφορετικά ελπίζω να μην συνανασταφείς ποτέ τέτοιους ληστές, επειδή θα τραυματιστεί βαριά ο ψυχισμός σου.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι τύποι ρίχνανε χειροβομβίδες και οι μπάτσοι σφαίρες. Άρα, όλοι τους θα μπορούσαν να είχαν σκοτώσει κάποιον περαστικό. Αλήθεια -θυμάσαι τον Αξαρλιάν; Τι λες γι΄αυτό;
Το οτι οι μπάτσοι δολοφονούν, το οτι η κατασταλτική τους δράση είναι (στην καλύτερη περίπτωση) απάνθρωπη δε νομίζω να αμφισβητείται από όποιον έχει έστω και λίγη επαφή με την πραγματικότητα.
Από την άλλη όμως οι μπράβοι και οι γκάγκστερ που λες παραπάνω ελάχιστη διαφορά έχουν με τους εκάστοτε ληστές, όταν δεν είναι τα ίδια πρόσωπα. Π.χ. Παλαιόκωστας.
Ληστής και μπράβος ήταν κι ο Ρωχάμης στη δική μου εποχή -αλλά ο αντιεξουσιαστικός χώρος τον έφτυνε. Γιατί; Επειδή σαν πονηρός ο Βαγγέλας πήγε κι έδωσε συνέντευξη στην Ελεύθερη Ώρα -για να πιάσει το δεξιό κοινό που ήταν τότε "στα πάνω του". Κάνε τις αντιστοιχίες από μόνος σου.

Και ας μην ξεχνάμε -οι παράνομοι αυτού του είδους δεν αμφισβητούν το σύστημα, απλώς πάνε να τρυπώσουν στα ανώτερα στρώματά του μέσω διάρρηξης. Αν αυτό νομίζεις οτι έχει ψείγματα επαναστατικότητας δείξε τα μου σε επιτυχημένους παράνομους σαν τον Αλ Καπόνε, τον Ντίλιγκερ ή τον Ωνάση και τον Λάτση.

Ναι ζω καλά -όσο δεν έχω αφήσει τις ελπίδες μου για έναν καλύτερο κόσμο σε κουμπουροφόρους Ζορό και άλλους μασκοφόρους εκδικητές -ζω καλά όπως όσοι πατάνε στα πόδια τους. Πάει να πει βολτάρω στην κόλαση με προσωπική μου ευθύνη,αυτό για μένα λέγεται καλή ζωή.

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Φεβρουαρίου 19, 2010 7:46:00 μ.μ.

(συνέχεια)

Πρόσεξε τώρα τι έγραψες:
"Στην τελική, το μέσο αυτό (το όπλο) όπως και η κουλτούρα του, παράγεται, αναπαράγεται, διανέμεται και πάνω από όλα ελέγχεται από το ίδιο το κράτος και τις εταιρείες. (ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ) Μία αφοριστική και ανούσια ρητορεία επί του θέματος (ΟΠΩΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΘΕΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ;), εκτός του ότι αποπροσανατολίζει από το πασιφανές μόνιμο «έγκλημα» της ύπαρξης ενός κατασταλτικού μηχανισμού ενάντια σε έναν κοινωνικό ιστό, αποτελεί βούτυρο στο ψωμί των κυρίαρχων ώστε το «έγκλημα» της οπλοφορίας να βαρύνει μόνο όσους εκείνοι δεν νομιμοποιούν να το διαπράττουν (ΔΗΛΑΔΗ ΝΑΙ ΜΕΝ ΤΗΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ ΜΑΣ ΤΗ ΦΟΡΕΣΑΝΕ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΥΜΕ)."

Θεωρείς εμπάθεια την άποψή μου οτι το "και καλά αντιεξουσιαστικό πάρτι επειδή οι μπάτσοι τελικά σκότωσαν τον άνθρωπο είναι κρετινισμός"; Ρίξε τότε μια ματιά στο ιντιμήντια. Σκέψου τις διαδηλώσεις συμπαράστασης έξω από τα δικαστήρια για τον τάδε ή τον δείνα δήθεν Ρομπέν των Δασών (που κρύβει τα κλεμμένα για την αποφυλάκισή του) ή για ήρωες που δείρανε συνδικαλοπατέρες επειδή ακούγανε φωνές από τον Γιαχβέ!
Χρέος του αριστερού είναι να στέκεται αλληλέγγυος στον παράνομο κατανοώντας οτι οι πράξεις του οδηγούνται από μια κοινωνική παθογένεια για την οποία δεν ευθύνεται. Αλλο όμως αυτό κι άλλο το να αναγάγονται σε ιδεολογικά συγγενείς οι παραβατικοί απλώς και μόνο λόγω της παραβατικότητάς τους.
Είναι σα να συμπαραστεκόμαστε σε καρκινοπαθείς δίπλα σε εργοστάσιο θεωρώντας τον καρκίνο επαναστατική πράξη!

Υ.Γ.: Αν οι τύποι που πιάσανε γίνουν ήρωες του χώρου (λέω αν) -πες μου πόσοι θα θυμούνται οτι πέρνανε αβέρτα άδειες από τις φυλακές (άρα συνεργάζονταν με το κύκλωμα φυλάκων -διευθυντών) και πόσοι θα σκεφτούν οτι ο δικηγόρος τους ονομάζεται Σάκης Κεχαγιόγλου; Έλεος!

Άννα on Σάββατο, Φεβρουαρίου 20, 2010 9:01:00 π.μ.

..Aς "βολτάρουμε λοιπόν στην κόλαση με προσωπική ευθύνη και αυτό ας το θεωρούμε καλή ζωή" αφηνοντας τους άλλους εξουσιάζουν τις ζωές μας όπως αυτοί γουστάρουν αφού ως γνωστόν τα λουλούδια στις κάνες των όπλων και οι πορείες στις άκρες των πεζοδρομίων , μην προκαλέσουμε και αναστάτωση, είναι ο καλύτερος τρόπος για απόλυτη υποταγή στην κάθε μορφής βία της εξουσίας.Και δεν μπορεί κάποτε θα μας λυπηθούν...

Comment by Utopia on Σάββατο, Φεβρουαρίου 20, 2010 11:43:00 π.μ.

Ταξίδι ακριβείας χωρίς διαβατήριο.

Μαγική "εικόνα" οι γέφυρες-
συνηθισμένα τα μάτια μας να εξαφανίζουν το όπλο της.

κατηγορούμενος μπορεί, κατήγορος ποτέ... on Σάββατο, Φεβρουαρίου 20, 2010 7:46:00 μ.μ.

Δεν σκοπεύω να κατηγορήσω κανέναν, ούτε κι εσένα. Προσπαθώ να θέσω κάποια σημεία πάνω στα σχόλια που διάβασα και να παραθέσω κάποιες ενστάσεις στον τρόπο με τον οποίον στέκεσαι σε ένα συμβάν, που αποτέλεσε μάλιστα ένα μόνο σημείο της αρχικής ανάρτησης. Παρόλα αυτά, εξ αρχής και δυναμικά, έθεσες τις ενστάσεις σου διότι η αρχική ανάρτηση εστιάζει στους δολοφόνους -οι οποίοι έχουν έναν σαφή θεσμικό και κοινωνικό ρόλο- και όχι ισοβαρώς και στους διωκόμενους ληστές. Ο λόγος ήταν το γεγονός ότι όλοι οπλοφορούσαν, ότι οι ληστές ανταπάντησαν των πυρών και όπως λες κι εσύ ότι όποιος κουβαλάει όπλο διαπράττει έγκλημα a priori, έτσι ώστε κάθε χαρακτηριστικό του εκάστοτε φορέα του να αποτελεί αμελητέα λεπτομέρεια μπροστά στο ίδιο το γεγονός της ύπαρξης του όπλου.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς ότι τα όπλα είναι "διαφορετικό πράγμα από τη βία", ούτε όπως συνεχιζεις μετά τη σκέψη σου. Το όπλο είναι μέσο με το οποίο ασκείται βία, κάποιες φορές ακόμα και μόνο με το άκουσμα του ονόματός του ή της υπόνοιας της ύπαρξής του. Το συγκεκριμένο μέσο, λόγω της αποτελεσματικότητας, της αμεσότητας και του φόβου που προκαλεί ενέχει και μία δική του κουλτούρα, η οποία παίρνει τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της, ανάλογα με τις γενικότερες κοινωνικές συνθήκες. Στις κοινωνίες μας, το όπλο εμπεριέχει όλη την αίγλη που του προσδίδουν τα όποια χολυγουντιανά πλατώ, οι χιλιάδες ένστολοι κουμπουροφόροι που κατακλύζουν τους δρόμους, τις πλατείες και τις γειτονιές μας, οι μπράβοι κτλ. Δλδ εδώ υπάρχει μία σαφής καθεστωτική διαχείριση του μέσου. Φαντάζομαι όμως ότι το μέσο αυτό εμπεριέχει μία άλλη κουλτούρα στις περιοχές των ζαπατίστας, άλλη σε κάποια εμπόλεμη περιοχή της αφρικής και άλλη μέσα σε μία στρατιωτικοποιημένη ζώνη. Που σημαίνει ότι έχουμε μία βασική διαφωνία, ότι δηλαδή ακόμα και αυτό το "δύσκολο" μέσο, το καθορίζουν οι άνθρωποι, οι κοινωνίες και οι συνθήκες και όχι το αντίστροφο όπως συνεπάγεται από τη δική σου λογική. Άρα το ότι τα κράτη θέλουν να ελέγχουν τα όπλα δε σημαίνει ότι το κάνουν αμαχητή, αλλά επιβάλλουν τη δική τους αντίληψη και τα δικά τους πλαίσια, συγκρουόμενα με άλλα.
Σαφώς και κάποιος που κουβαλάει όπλο ενδέχεται να σκοτώσει ή να βλάψει ή να ασκήσει βία. Αλλά αυτό απέχει πολύ από την διαστρεβλωμένη διατύπωση ότι όποιος κουβαλάει όπλο είναι εγκληματίας, που σημαίνει ότι το όπλο καθορίζει τον άνθρωπο καθοριστικά (ενώ στην αλήθεια τον καθορίζει σε έναν βαθμό). Μία τέτοια διατύπωση που ουσιαστικά στρέφεται εναντίον του μέσου και όχι των φορέων του ανάλογα με το ρόλο τους, οφελεί αυτούς που ελέγχουν το μέσο, τα ΜΜΕ, δλδ κράτη και κεφάλαιο.

Οι αναγωγές σου είναι προβληματικές. Όποιος κουβαλάει όπλο μπορεί να σκοτώσει. Ο οποιοσδήποτε. Τίποτα δεν έχει σημασία, αν είσαι επαγγελματίας πιστολέρο, αν είσαι μπάτσος, αν είσαι ένας βλάκας αμερικάνος μικροαστός που το έχει κάτω από το μαξιλάρι του, ένας κυνηγός που σκοτώνει πουλιά απο χόμπι, ένας στρατιωτικός, ένας φτωχοδιάβολος που το δανείστηκε για 3 μέρες για να ληστέψει κάτι, ένας ισπανός ληστής που ληστεύει για κινηματικούς σκοπούς. Όλοι στο τσουβάλι με το στίγμα του όπλου. Προς χάρην ποιου, όμως, τελικά;

(Όποιος οδηγάει μπορεί να σκοτώσει κάποιον και μάλιστα πολύ επώδυνα με πρόθεση ή χωρίς. Θα ήθελα την άποψη σου και για το τιμόνι, με την ίδια μεθοδολογία σκέψης όμως...)

Από κει κι ύστερα παραθέτεις μία σειρά από σχήματα που υποτίθεται ότι κι αυτά είναι κοινώς αποδεκτά ως τέτοια, τα οποία αδυνατώ όμως να παρακολουθήσω και δεν απαντάνε σε αυτά που έθεσα παραπάνω. Όπως:

Σχήμα 1: Ο ληστής. ο οποίος μάλιστα όταν δεν πυροβολεί άσχετους ή τους διώκτες του, το κάνει για να μην φάει πολλά χρονιά σε ενδεχόμενη φυλάκισή του(!). Άλλη μία αληθής περίπτωση (πράγματι, ένας που κάνει ληστεία μπορεί να έχει μία τέτοια λογική) που ανάγεται όμως σε αντικειμενική αφήγηση για τις προθέσεις οιουδήποτε ληστεύει. Δλδ, για παράδειγμα, σου είναι τόσο εξαιρετικά σπάνιο, ένας ληστής να μην γρατζουνάει ούτε καν τον διώκτη του γιατί απλά δεν μπορεί ή δεν θέλει ή δεν επιλέγει να βλάψει έναν άλλον άνθρωπο;

συνεχεια on Σάββατο, Φεβρουαρίου 20, 2010 7:49:00 μ.μ.

Στη συνέχεια οδηγείς το σχήμα του ληστή στους Παλαιοκώστα-μπράβους-ρωχάμηδες-αλ καπόνε-ωνάση (εξισώνοντας κι αυτούς μεταξύ τους (!)μέσω της μη αντισυστημικής του βάσης), ενώ εγώ σου μίλησα για τις δεκάδες περιπτώσεις ανθρώπων που ληστεύουν ανά βδομάδα ας πούμε (ανάμεσά τους ενδεχομένως κάποιες φορές και οι προαναφερθέντες) και τα διαφορετικά χαρακτηριστικά ή αφετηρίες που μπορεί να έχουν. Είναι πασιφανές ότι ενώ προσπαθώ να ανοίξω κάποια σημεία, από την άλλη εσύ σχηματοποιείς τα πράγματα όλο και περισσότερο και μάλιστα χαρακτηριστικά ατσούμπαλα.

Σχήμα 2: Οι μπάτσοι. Οι οποίοι έτσι κι αλλιώς δολοφονούν. Οπότε γιατί να ασχοληθούμε με αυτούς, αφού πρέπει να είσαι εκτός πραγματικοτητας για να μην πιστεύεις κάτι τέτοιο; κι όμως, γνωρίζω πολλους ανθρώπους από αυτόν τον πλανήτη, με νιονιό στο κεφάλι τους, και γενικά καλές περιπτώσεις ανθρώπων, που αρνούνται να το αποδεχτούν, κλείνοντας τα μάτια και θεωρώντας αυτά τα συμβάντα ως εξαιρέσεις στη λειτουργία της ελ.ας. Έτσι είναι και λειτουργούν οι θεσμοί στα ευρύτερα κοινωνικά στρώματα. Γίνονται αλληλένδετα και δομικά στοιχεία της κοσμοαντίληψης των ανθρώπων τα οποία δύσκολα και με πολύ δουλειά ξεθεμελιώνονται. Δουλειά που ακυρώνεται όταν π.χ. για το περιστατικό αυτό έχεις πει χιλιάδες αρνητικές λέξεις για τους ληστές και καμιά 20αριά για τους θεσμισμένους δολοφόνους. Γιατί; Δεν δίνω πιθανές απαντήσεις, το αφήνω σε σένα και όσους διαβάζουν.
Οι μπάτσοι δεν αξίζουν την περιφρόνηση σου, αλλά την αντίσταση όλων μας. Και αυτό σημαίνει να δρούμε και να μιλάμε όλο και περισσότερο για τις δολοφονίες τους για παράδειγμα, αναλύοντας τη σημειολογία τους και όχι στενεύοντας και αποπροσανατολίζοντας την στα "κακά" μέσα.

Σχήμα 3: Ο αντιεξουσιαστής. Όχι μπορεί να μην είσαι εμπαθής, μπορεί απλά να είσαι στον κόσμο σου. Δε ξέρω και δε με αφορά ο στραβισμός σου απέναντι σε ένα ευρύ πολιτικό ρεύμα, με πολλές και διάφορες τάσεις, οι οποίες διαμορφώνουν ένα γενικότερο υπαρκτό αντισυστημικό πεδίο. Αυτό που ξέρω είναι ότι παίρνεις γνωστές και λεπτές υποθέσεις -που εκτός των άλλων έχουν προκαλέσει και διαφωνίες εντός ενός κομματιού ενός πολιτικού χώρου- και τις χρησιμοποιείς πλάθοντας ένα προσωπείο στο οποίο τελικά προβάλλονται οι δικές σου διαφωνίες και μόνο. Αλλά δεν περιμένω και πολλά περισσότερα από κάποιον που μου λέει να κατανοήσω τις τάσεις ενός ζωντανού κινήματος μέσω μίας από τις πάμπολλες κινηματικές ιστοσελίδες του διαδικτύου (χρήσιμο εργαλείο παρόλα αυτά). Ενώ μάλιστα σου έχω δηλώσει την πολιτική μου ταυτότητα, τι με παραπέμπεις εκεί; Να σε παραπέμψω κι εγώ λοιπόν όχι σε μία, αλλά σε δέκα άλλες κινηματικές ιστοσελίδες; μόνο που έτσι δε θα ασχοληθούμε ακριβώς με τον α/α χώρο, αλλά στην καλύτερη θα ρετουσάρουμε λίγο καλύτερα τον "αντιεξουσιαστή" σου. Συγγνώμη, δε θα πάρω.

Σχήμα 4: Περιορισμένες-χρονικά-επαναστατικές-συνθήκες; Καλό! Ποιες είναι αυτές; Ποιος τις ορίζει; Που τελειώνει όλο αυτό; Μετά τη βάρκιζα όσοι είχαν όπλα ήταν εγκληματίες ή όχι; Στις προεπαναστατικές περιόδους τι κάνουμε; Συζητάς τους σκοτωμούς μέσα σε τέτοιες συνθήκες; την αφαίρεση της ζωής τη θεωρώ εξίσου πρόβλημα όπως και τώρα. Τελικά, όντως είσαι μάλλον φετιχιστής με τη σχετικότητα. Δε σε κατηγορώ, οχι, απλά λέω ότι εργαλειακά εντάσεσσαι πάνω κάτω στον αγνωστικισμό. Θα μπορούσες να το πεις εξ αρχής, να μην με παιδεύεις, πάντως.

Το χειρότερο από όλα είναι ότι τα σχήματα σου πατάνε σε γενικές γραμμές σε υπαρκτά πράγματα. Κι αυτά είναι από τα χειρότερα και τα πιο επικίνδυνα είδη σχημάτων. Αλλά και από τα πιο επισφαλή.

Θα προτιμούσα πάντως να συζητούσαμε σε αυτά που έθεσα πιο πάνω. Οι απαντήσεις σου μας απομάκρυναν περισσότερο. Δεν πείραζει παρόλα αυτα, μπορεί όλοι οι διάλογοι να μην είναι παραγωγικοί, είναι όμως χρήσιμοι και απαραίτητοι.

Comment by tiktos on Σάββατο, Φεβρουαρίου 20, 2010 8:28:00 μ.μ.

Δεν καταλαβαίνω.
Γιατί οι ένστολοι πρέπει να φέρουν όπλο;
Οι ασύρματοι τι ρόλο παίζουν;
Και αν κάποιος ένστολος την δει Ουάιτ Έρπ; ή Βρώμικος Χάρη;

Comment by The Motorcycle boy on Κυριακή, Φεβρουαρίου 21, 2010 8:39:00 π.μ.

Άννα, η βόλτα στη κόλαση λέγεται και συνειδητοποίηση -αν δεν το κατάλαβες. Αν μάλιστα διάβαζες παραπάνω σχόλιό μου θα έβλεπες οτι δεν έχω τίποτα εναντίον της βίας γενικά -έχω μόνο πρόβλημα με την άσκοπη βία και τη βία της εξουσίας. Άρα, το συμπέρασμά σου δεν αναφέρεται σε μένα -ειδικά επειδή την εικόνα του όπλου με το λουλούδι στην κάνη τη θεωρώ πιο εμετική κι από την ετήσια δεξίωση της δημοκρατίας στο προεδρικό μέγαρο.

Comment by The Motorcycle boy on Κυριακή, Φεβρουαρίου 21, 2010 9:06:00 π.μ.

Κατηγορούμενε μπορεί (προφανώς δεν κάνουμε δικαστήρια εδώ μέσα αλλιώς δεν θα πέρναγα ούτε απ΄έξω):

-Όποιος κουβαλάει όπλο έχει τη δυνατότητα να αφαιρέσει ζωή και μάλιστα έχει φροντίσει να εξασφαλίσει αυτή του τη δυνατότητα αποκτώντας το όπλο. Αυτό είπα. Σχετικά με τα χαρακτηριστικά του εκάστοτε φορέα δες πάλι την απάντησή μου στο ποδοσφαιρικό παράδειγμα του Σαμσών. Σαφώς και δεν είναι αμελητέα για όσους κρίνουν, εγώ δεν κρίνω απλώς επισημαίνω ένα γεγονός.

-Το όπλο είναι άλλο πράγμα από την βία: πέτρα, καδρόνι,μολότωφ... Τι δεν καταλαβαίνεις σε αυτό;

-Έγραψα παραπάνω οτι είμαι διατεθειμένος να συζητήσω την οπλοφορία σε επαναστατικές συνθήκες -αλλά μέχρι εκεί. Αν βλέπεις τίποτα επαναστατικές συνθήκες στην Ελλάδα που να δικαιολογούν την οπλοφορία από τους αντιεξουσιαστές -δείξτες μου κι εμένα. Οι Ζαπατίστας, που λες, κατέλαβαν τις μεγάλες πόλεις της Τσιάπας με ΞΥΛΙΝΑ ΟΠΛΑ -κανονικά όπλα έχουν από τη στιγμή που υπερασπίζονται τις αυτονομημένες περιοχές τους.

-Δέχεσαι οτι το όπλο καθορίζει ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ τον φέροντα, συμφωνώ μαζί σου. Το όπλο καθορίζει τον φέροντα στο οτι μπορεί χρησιμοποιώντας το να επιβάλλει τη θέλησή του σε άοπλους και μπορεί επίσης να αφαιρέσει ζωές. Ένας βαθμός είναι αυτός -έτσι; Η κρατιστική λογική έχει να κάνει με την λατρεία ή/και την αποδοχή της κατοχής όπλων (βλέπε ΗΠΑ για το πρώτο και Ευρώπη για το δεύτερο). Λέω όχι στα όπλα ΓΕΝΙΚΑ λες όχι στα όπλα υπό προϋποθέσεις -καλά το κατάλαβα;

-Ναι, δεν έχει σημασία αν είσαι όλα αυτά που μου ανέφερες -η κατοχή όπλου είναι για μένα κατακριτέα. Εκτός του θέματος του κινηματικού ληστή, όρο τον οποίο δεν κατανοώ πλήρως -άρα δεν μπορώ να σου απαντήσω σχετικά.

-Περί του ληστή που δεν πυροβολεί για να μην σκοτώσει συνάνθρωπο, σαφώς και ισχύει! Όπως ισχύει και το παράδειγμα του καλόκαρδου μπάτσου που σου βγάζει τις χειροπέδες στη γωνία λέγοντας "φύγε ρε παιδάκι μου και να προσέχεις". Αλλά νόμιζα οτι μιλάμε για ρόλους εδώ πέρα και όχι για ανθρώπινες ευαισθησίες. Όπως αποδέχομαι τον ρόλο του μπάτσου -γουρουνιού, έτσι αποδέχομαι και τον ρόλο του ληστή -καιροσκόπου. Και σε αυτή τη βάση πάντα μιλάω.

Comment by The Motorcycle boy on Κυριακή, Φεβρουαρίου 21, 2010 9:45:00 π.μ.

(συνέχεια)
Ανέφερα μερικούς γνωστούς ληστές παραδειγματικά -για να ξέρουμε γιατί μιλάμε. Και να δείξω τις εξουσιαστικές τους προσδοκίες. Τώρα -αν θέλεις να το πάμε πιο ανοιχτά το ζήτημα, εντάξει. Υπάρχουν εκεί έξω άτομα που μπουκάρουν σε σπίτια, βουτάνε τσάντες, κλέβουν φρατζόλες από το φούρνο κ.λ.π. Και υπάρχουν και άτομα που κάνουν μεγαλύτερες μπάζες με τη χρήση όπλου. Πως σου φαίνεται αυτό; Αν η πρώτη κατηγορία σπρώχνεται στην πράξη της από την ανάγκη, η δεύτερη πες μου από τι ωθείται στο κυνήγι της μεγάλης μπάζας. Δε νομίζω από την ανάγκη για χρηματοδότηση κάποιας επανάστασης!

Η αρχική μου επισήμανση στο ποστ του Σαμσών είχε να κάνει με τη μονοκόμματη και αποκλειστική απόδωση ευθυνών στους μπάτσους για τη δολοφονία του περαστικού. Και πάνω σε αυτό επιχειρηματολογώ, εξ ου και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τις ευθύνες των μπάτσων -τις οποίες όλοι εδώ μέσα θεωρώ οτι γνωρίζουμε και αποδεχόμαστε. Αν κάποιος εκεί έξω δεν βλέπει οτι η εφαρμογή της κρατικής καταστολής (αστυνομία) είναι από μόνη της εγκληματική και απάνθρωπη ενέργεια -να το συζητήσουμε με τον "κάποιον". Εδώ μιλάμε μεταξύ μας και σ΄αυτό συμφωνούμε -τι άλλο να πω περί αυτού;

Σαφώς και είμαι στον κόσμο μου, όλοι στον προσωπικό μας κόσμο είμαστε και προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τους απέξω -σπουδαία παρατήρηση! Σε παραπέμπω στο ιντυμήντια για να αιτιολογήσω την άποψή μου περί πάρτι και όχι για να υποστηρίξω οτι ο αναρχικός χώρος ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ λειτουργεί έτσι στην Ελλάδα. Θα μπορούσα να αναφέρω και συγκεκριμένες ενέργειες που στηρίζουν την άποψή μου αλλά ποιος ο λόγος; Δέχεσαι οτι υπάρχουν ΚΑΙ τέτοιες λογικές στον αντιεξουσιαστικό (και όχι αναρχικό απαραιτήτως!) χώρο; Αν ναι -τι συζητάμε;

Επαναστατικές συνθήκες: το διάστημα κατά το οποίο ωριμάζει και εξαπλώνεται ένα ΜΑΖΙΚΟ επαναστατικό κίνημα.
Πες μου σε τι συνθήκες βρισκόταν η Ελλάδα μετά τη Βάρκιζα, να σου απαντήσω στην ερώτησή σου.

Σαφώς η αφαίρεση ζωής είναι ΠΑΝΤΑ πρόβλημα γι΄αυτό είπα οτι δέχομαι να συζητήσω σχετικά σε τέτοιες συνθήκες και όχι οτι ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ.

Σχετικότητα: κάθε τι για να αξιολογηθεί θα πρέπει να εξεταστούν οι κοινωνικές συνθήκες στις οποίες λειτουργεί. Αυτό λέγεται κοινωνιολογία -εντάξει, βρήκες το φετίχ μου!

Αγνωστικισμός; Μου είναι άγνωστο τι σημαίνει αυτό -χαχαχα.

Συγνώμη αν έφυγα από τα ζητήματα που θα ήθελες να κουβεντιάσουμε -αν μπορείς να τα ξαναεπισημάνεις, έστω επιγραμματικά, θα χαρώ να τα κουβεντιάσουμε, όσο θες.

Comment by The Motorcycle boy on Κυριακή, Φεβρουαρίου 21, 2010 9:45:00 π.μ.

(συνέχεια)
Ανέφερα μερικούς γνωστούς ληστές παραδειγματικά -για να ξέρουμε γιατί μιλάμε. Και να δείξω τις εξουσιαστικές τους προσδοκίες. Τώρα -αν θέλεις να το πάμε πιο ανοιχτά το ζήτημα, εντάξει. Υπάρχουν εκεί έξω άτομα που μπουκάρουν σε σπίτια, βουτάνε τσάντες, κλέβουν φρατζόλες από το φούρνο κ.λ.π. Και υπάρχουν και άτομα που κάνουν μεγαλύτερες μπάζες με τη χρήση όπλου. Πως σου φαίνεται αυτό; Αν η πρώτη κατηγορία σπρώχνεται στην πράξη της από την ανάγκη, η δεύτερη πες μου από τι ωθείται στο κυνήγι της μεγάλης μπάζας. Δε νομίζω από την ανάγκη για χρηματοδότηση κάποιας επανάστασης!

Η αρχική μου επισήμανση στο ποστ του Σαμσών είχε να κάνει με τη μονοκόμματη και αποκλειστική απόδωση ευθυνών στους μπάτσους για τη δολοφονία του περαστικού. Και πάνω σε αυτό επιχειρηματολογώ, εξ ου και δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα με τις ευθύνες των μπάτσων -τις οποίες όλοι εδώ μέσα θεωρώ οτι γνωρίζουμε και αποδεχόμαστε. Αν κάποιος εκεί έξω δεν βλέπει οτι η εφαρμογή της κρατικής καταστολής (αστυνομία) είναι από μόνη της εγκληματική και απάνθρωπη ενέργεια -να το συζητήσουμε με τον "κάποιον". Εδώ μιλάμε μεταξύ μας και σ΄αυτό συμφωνούμε -τι άλλο να πω περί αυτού;

Σαφώς και είμαι στον κόσμο μου, όλοι στον προσωπικό μας κόσμο είμαστε και προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με τους απέξω -σπουδαία παρατήρηση! Σε παραπέμπω στο ιντυμήντια για να αιτιολογήσω την άποψή μου περί πάρτι και όχι για να υποστηρίξω οτι ο αναρχικός χώρος ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ λειτουργεί έτσι στην Ελλάδα. Θα μπορούσα να αναφέρω και συγκεκριμένες ενέργειες που στηρίζουν την άποψή μου αλλά ποιος ο λόγος; Δέχεσαι οτι υπάρχουν ΚΑΙ τέτοιες λογικές στον αντιεξουσιαστικό (και όχι αναρχικό απαραιτήτως!) χώρο; Αν ναι -τι συζητάμε;

Επαναστατικές συνθήκες: το διάστημα κατά το οποίο ωριμάζει και εξαπλώνεται ένα ΜΑΖΙΚΟ επαναστατικό κίνημα.
Πες μου σε τι συνθήκες βρισκόταν η Ελλάδα μετά τη Βάρκιζα, να σου απαντήσω στην ερώτησή σου.

Σαφώς η αφαίρεση ζωής είναι ΠΑΝΤΑ πρόβλημα γι΄αυτό είπα οτι δέχομαι να συζητήσω σχετικά σε τέτοιες συνθήκες και όχι οτι ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ.

Σχετικότητα: κάθε τι για να αξιολογηθεί θα πρέπει να εξεταστούν οι κοινωνικές συνθήκες στις οποίες λειτουργεί. Αυτό λέγεται κοινωνιολογία -εντάξει, βρήκες το φετίχ μου!

Αγνωστικισμός; Μου είναι άγνωστο τι σημαίνει αυτό -χαχαχα.

Συγνώμη αν έφυγα από τα ζητήματα που θα ήθελες να κουβεντιάσουμε -αν μπορείς να τα ξαναεπισημάνεις, έστω επιγραμματικά, θα χαρώ να τα κουβεντιάσουμε, όσο θες.

έλεος on Κυριακή, Φεβρουαρίου 21, 2010 6:47:00 μ.μ.

Αφού αποφεύγεις με χαρακτηριστική επιμέλεια να ασχοληθείς με όσα έθεσα, παίρνοντας σκόρπιες λέξεις ή φράσεις μου αντί της ουσίας τους, συνεχίζοντας και επαυξάνοντας τα σχήματά σου με χυδαία βεβαιότητα για του λόγου σου το αληθές, κάποιες φορές πέφτοντας σε απίστευτες αντιφάσεις, ακροβατώντας νοηματικά με μια ασύνδετη και ασυνάρτητη αλληλουχία προτάσεων και παραγράφων και κάνοντας με θαυμαστή υποκριτική δεινότητα την πάπια σε σαφή και βασικά ερωτήματα που σου έθεσα, έρχεσαι και μου ζητάς να ξαναεπισημάνω, έστω επιγραμματικά, τα ζητήματα που ήθελα; Λες και επικοινωνούμε προφορικά και σου διέφυγαν; Πλάκα μου κάνεις;

Αν σκόπευες να ασχοληθείς με όσα είπα και όχι να συνεχίζεις τον χαβά σου αυτάρεσκα, ας ανέβαζες λίγο πιο πανω τον κέρσορα να τα ξαναδιαβάσεις. Ακόμα εκεί είναι δεν τα πήρε ο άνεμος.

Από κει κι ύστερα δεν πρόκειται να συνεχίζω ένα διάλογο (;) στον οποίο δε βρίσκω κανένα νόημα, καμία κοινή βάση επικοινωνίας, καμία προοπτική και που θεωρώ ότι πλέον με την (ν)τροπή που παίρνει δεν θα ενδιαφέρει και κανέναν άλλον. Τα τελευταία σου σχόλια είναι ενδεικτικά της ποιότητας της στάσης σου απέναντι στα πράγματα (και γενικότερα απέναντι στον άνθρωπο) και μιας και θεωρώ ότι αποδομούνται εύκολα από μόνα τους με μία στοιχειωδώς ψύχραιμη ανάγνωση, δε θα μπω στον κόπο να τα αντικρούσω.

Μία θερμή μόνο παράκληση σε όλους/ες να διαγράψουν από τη μνήμη τους τις καταγέλαστες και ανυπόστατες επεξηγήσεις της σχετικότητας και της κοινωνιολογίας (υπάρχει πλήθος αξιόλογων αναφορών και σε βιβλία και σε λεξικά και στο διαδίκτυο). Αν και δεν θίχτηκα υπαρξιακά καθώς δεν είμαι ούτε σχετικιστής ούτε κοινωνιολόγος, ο υποκειμενισμός, η ασχετοσύνη και η διαστρέβλωση έχουν και τα όρια τους.

Σε χαιρετώ, όπως ξεκίνησα και καλό σου ταξίδι στους πλαστικούς και ανέμελους ωκεανούς της αφεντιάς σου:
έλεος.

Comment by The Motorcycle boy on Κυριακή, Φεβρουαρίου 21, 2010 8:09:00 μ.μ.

Τι ωραία! Καταγγελτικό στυλάκι, απαξίωση, χαρακτηρισμοί και φυσικά το κατηγορηματικό δάχτυλο του αιώνιου κριτή δικαίων και αδικών... Μπράβο ρε μάγκα! Τι είπαμε οτι δηλώνεις; Αναρχικός; Χαχαχαχαχα

Επειδή δεν το βλέπω ο Σαμσών να διαβάζει τα μακρυνάρια μας θα αντιγράψω μια φράση σου, έτσι για να γελάσουμε:

"Μία θερμή μόνο παράκληση σε όλους/ες να διαγράψουν από τη μνήμη τους τις καταγέλαστες και ανυπόστατες επεξηγήσεις της σχετικότητας και της κοινωνιολογίας (υπάρχει πλήθος αξιόλογων αναφορών και σε βιβλία και σε λεξικά και στο διαδίκτυο). Αν και δεν θίχτηκα υπαρξιακά καθώς δεν είμαι ούτε σχετικιστής ούτε κοινωνιολόγος, ο υποκειμενισμός, η ασχετοσύνη και η διαστρέβλωση έχουν και τα όρια τους." Τρομερός!

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ