ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ και αλλα

22.2.10 / /

- Τι να σε πω, παιδί μου! απάντησε τότε σύννους καθώς ήτον.

Ο Πατριάρχης είναι σοφός και άγιος άνθρωπος.

Γνωρίζει όλαις ταις βουλαις και τα θελήματα του Θεού,

και συγχωρνά ταις αμαρτίαις όλου του κόσμου.

Μα, τι να σε πω! Είναι καλόγερος.

Δεν έκαμε παιδιά, για να μπορή να γνωρίση,

τι πράγμα είναι το να σκοτώση κανείς το ίδιο το παιδί του!

Γ. Βιζυηνός, Το αμάρτημα της μητρός μου


1.Το πρώτο κρεβάτι του παιδιού σηματοδοτεί και τη φυλακή του. Η καγκελωτή κούνια δημιουργεί την προσλαμβάνουσα του εγκλεισμού, σχηματοποιώντας και συμφιλιώνοντας τη καρδιά του βρέφους με την αίσθηση της καραντίνας διαπαντός.


2.Γνωρίζω έναν μπουρζουά μαιευτήρα στη Βας. Σοφίας που έχει 40 διπλώματα κρεμασμένα στο τοίχο τού ιατρείου του. Αλήθεια. Και τον παίρνουνε στα σοβαρά.


3.Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης η γυναίκα ζει μέσα της μια εξακολουθητική συνεδρία με ψυχιάτρους. Να μη σου τύχει.


4.Το μωρό της Ροζμαρί ήταν ερμαφρόδιτο.


5.Παιδί στη Πελοπόννησο λένε μόνο τ’ αγόρι.


6.Ο φυσιολογικός απογαλακτισμός του παιδιού απ' τους γονείς του ολοκληρώνεται όταν ο έφηβος αντικρίσει τη γκόμενα του πατέρα του.


7.Αν είχα λεφτά θα άνοιγα θηλαστήρια franchise σε όλη την Ευρώπη βάζοντας απλές αγγελίες: ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ θηλάζουσες για μερική απασχόληση. Βάζω την ιδέα, βάζεις τα λεφτά;


8.Ο μύθος λέει πως δημιουργώντας μια σχέση χάνεις τους φίλους από δικό σου φταίξιμο. Η αλήθεια είναι πως δε θέλουν αυτοί να σε δουν.


9.Αν ζούσε σήμερα ο Οιδίποδας θα έβγαζε τ’ αυτιά του.


10.Το παιδί που φεύγει κλαίγοντας από τη κατασκήνωση είναι καταδικασμένο να πεινάσει στη ζωή του.


11.‘Η φθινοπωρινή σονάτα’ του Μπέργκμαν είναι το ‘Σπιρτόκουτο’ με αστισμό.


12.H πανουργία του ανθρώπου αποκαλύπτεται με το γεγονός πως όλες οι φωτογραφίες των νεκρών συγγενών συνηθίζονται στο τέλος.


13.Αν προσέξεις, όλοι οι τάφοι των νεκροταφείων έχουν κρυφά αποθηκάκια στη πλάτη τους ασφαλισμένα με λουκέτο. Πώς το καντήλι γίνεται χρυσάφι μ’ έναν θρήνο.


14.Ακολουθεί ποίημα της νεκρής πανέμορφης κόρης Α. Δ. στο γειτονικό μου νεκροταφείο ακουμπισμένο πάνω στη πλάκα της:


ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑΜΟΥΝ ΓΕΡΑΚΙ

Η’ ΑΕΤΟΠΟΥΛΟ ΚΙ ΑΝ

ΜΕ ΣΚΟΤΩΝΑΝ ΘΑ

ΕΣΒΗΝΑ ΠΕΡΗΦΑΝΑ

ΣΑΝ ΑΓΡΙΟΠΟΥΛΙ


ΘΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΑ ΕΓΩ

ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΟΥ


Ѡ

Ετικέτες

19 σχόλια:

Comment by Puppet_Master on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 2:50:00 π.μ.

aouts

Comment by λίβελοι μιας λιβελούλας on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 3:36:00 π.μ.

χαοτικά απολαυστικός

Comment by γιώργος γεωργίου on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 7:08:00 π.μ.

πρτφ μου άρεσε πολύ το κείμενο της ανάρτησής σου. κι άλλα μου έχουν αρέσει, μα πάντα υπάρχει η πρώτη φορά, έτσι κι εγώ τώρα εδώ να σχολιάζω χωρίς να θέλω να σχολιάσω -αυτό που θέλησα είναι να πάψω να κρυφοκοιτάζω αλλά να ανοίξω την πόρτα και να μπω μέσα. θυμάμαι το πρώτο που είχα δει και μου έκανε εντύπωση από όσα γράφεις: το «τσιχλιασμένο» σου «πεζοδρόμιο». το άτιμο κόλλησε και στο μυαλό μου. επίσης, μιας και έριξα μια συνολική ματιά στο blog σου, μου άρεσαν πολύ κάποιες φωτογραφίες που έβγαλες, όπως και ένα βιντεάκι στο γιου τιουμπ.
αυτά τα ατσούμπαλα μπαίνοντας στον χώρο σου και κόβοντας το μάτι μου.

Comment by The Motorcycle boy on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 9:16:00 π.μ.

Όχι μόνο στην Πελοπόννησο -σχεδόν σε όλη την ύπαιθρο παιδί λένε το αγόρι. Αλλά νομίζω οτι αυτό είναι απομεινάρι της αρχαϊζουσας -ο παις και η θυγάτηρ, κάπως έτσι.

Καλά -τα διπλώματα του μαιευτήρα κοίταζες εσύ; Δεν κοίταζες τη γραμματέα του;

Υ.Γ.1: Το μωρό της Ρόζμαρι το ξεκοίλιασε ο Μάνσον.
Υ.Γ.2: Θηλαστήρια δεν υπήρχαν, αλλά υπήρχαν Αντριώτισσες παραμάνες που βυζαίνανε επί ενοικίω.

Ανώνυμος on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 10:49:00 π.μ.

για τον μοτορ επισημαίνω πως στα αρχαία ελληνικά η λέξη παίς είχε μπροστά και τα δυο άρθρα ο,η παις του,της παιδός. πρτφ ο πατέρας μου 'εχει κι 'αλλο αδελφό.καλείται ομογάλακτος.η γιαγιά μου θήλασε ένα άλλο αγόρι που η μάνα του δεν είχε καλή ροή γάλακτος, ενώ ο πατέρας ήταν ήδη 4 μηνών. Ουράνιος κήπος

Comment by The Motorcycle boy on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 11:07:00 π.μ.

Μπορεί και να κάνω λάθος -ποτέ δεν ήμουνα καλός στα αρχαία. Αν και έχω την αμυδρή εντύπωση οτι έχω δει: ο παις, η παιδίσκη... Τέλος πάντων, όπως κι αν το πούμε, η παρατήρηση του Σαμσών είναι σωστή σαν ιστορική αναφορά -γνωστό οτι στην επαρχία ο κάθε πατέρας κοπάναγε το κεφάλι του στον τοίχο του μαιευτηρίου όταν η γυναίκα του έκανε κορίτσι. Προίκα κ.λ.π.

Comment by xouxouxou on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 12:43:00 μ.μ.

βέτο για το παιδί που φεύγει κλαίγοντας απ την κατασκήνωση.
η δική μου ανάμνηση λέει για έναν χοντρομπαλά κακομαθημένο που κλαίγοντας κι ουρλιάζοντας ανάγκασε τους γονείς του να ρθουν άρον άρον από την κρήτη να τονε μαζέψουνε.
τώρα είναι ένας σούπερ λεφτάς χοντρομπαλάς δεξιός του κερατά, θρασύτατος, αμόρφωτος και φασίστας.
πρόσφατα έβρισε έναν φίλο αλβανό, κοντέψαμε να τον στείλουμε αλλού να παίξει κουβαδάκια - στην τρίχα τη γλίτωσε το κοπρόσκυλο.

_____

βέβαια, κι εγώ είχα άσχημες στιγμές στην κατασκήνωση - αλλά ντρεπόμουν να το δείξω...

Ανώνυμος on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 2:35:00 μ.μ.

δεκτό το βέτο σου χουχου. μάλλον όταν εγώ πήγα αυτός είχε φύγει. εκτός κι αν δεν τον έκανα παρέα το μαλάκα.
μότορ, γραμματείς βρίσκεις παντού, 40 χρυσοκορνιζαρισμένα πτυχία στο τοίχο όχι. ε, προτίμησα να τα απαριθμήσω.
και μη με μπερδεύετε με τα αρχαία σας, παρακαλώ, αφού όλοι ξέρουμε πως το κορίτσι είναι ένα περίεργο παιδί χωρίς πέος.
έχω ακούσει για τις παραμάνες, όπως για τη Μαριώ που χε βυζάξει όλο το χωριό αλλά εγώ μιλάω για επιχείρηση ευρωπαϊκή, κονδύλια, λογιστές, φράγκα.
γιώργο, με λίγωσαν τα καλά σου λόγια, στο ίδιο τραίνο βρισκόμστε και θα τα λέμε.
λιβελούλα, puppet, κι εγώ σας αγαπώ δε τίθεται θέμα.

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 3:12:00 μ.μ.

Χρυσοκορνιζαρισμένα ε; Σκέφτομαι είδηση στα δελτία: "μασκοφόροι εισέβαλλαν στο ιατρείο του μαιευτήρα Τάδε Ταδόπουλου και, υπό την απειλή όπλων, ανάγκασαν τη γραμματέα του (σιγά μην την άφηνα απέξω) να αμπαλάρει ένα προς ένα τα πτυχία του γνωστού μαιευτήρα και να τους τα δώσει"!
Όχι ρε φίλε -το κορίτσι δεν είναι παιδί, επειδή αν το κορίτσι είναι παιδί εγώ θα πρέπει να είμαι παιδεραστής -κατάλαβες;

Το πέος τι είναι πάλι; Εννοώ, εκτός από την οργάνωση με την οποία κατέβηκα δευτεροετής στις εκλογές της Παντείου (Παντειακή Οργάνωση Επαναστατών Σεχταριστών) -έτσι; Με σύνθημα "Κάθε σέξυ νέος ψηφίζει για το ΠΕΟΣ" -για να μη λησμονούμε την ιστορική μας συνέχεια ως έθνος. Και λαός.

Comment by Ερωτευμένη Σχιζοφρενής on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 3:51:00 μ.μ.

Επίσης
Μέχρι το 18ο αιώνα η κυοφορία της γυναίκας γινόταν δεκτή με ανάμεικτα συναισθήματα από την οικογένειά της η οποία προετοιμαζόταν είτε για γέννηση, είτε για ταφή.

Η πρώτη πραγματωμένη ανθρώπινη επαναστατική πράξη είναι η πρόκληση ωδίνων τοκετού από το έμβρυο στη μάνα που το κρατά εγκλωβισμένο. Και κρίνοντας από το πρώτο κλάμα, συνοδεύεται από απογοήτευση. Εκεί νομίζω εδράζει και ο ρεφορμισμός που χαρακτηρίζει ορισμένους.

Νομίζω ότι το φύλο δε σχηματίζεται από τις πρώτες εβδομάδες της κύησης, οπότε αν ζούσαμε ως ερμαφρόδιτα έχω διάγει 5-6 εβδομάδες ως παιδί πριν εκφυλιστώ σε θήλυ.:P

Είμαι περίεργη να μάθω πόσα χρυσοκορνιζαρισμένα πτυχία χάσκουν στο σαλόνι της μάνας του γιατρού.

Οι ηγέτες του κόσμου έχουν βαλθεί να μας πείσουν ότι έχουμε φύγει όλοι με λυγμούς από κατασκηνώσεις.

Comment by The Motorcycle boy on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 5:35:00 μ.μ.

Συγνώμη, επειδή είμαι κάπως αργός -δηλαδή, την κατασκήνωση την έχουμε για καλό πράμα; Επειδή από την εμπειρία μου σαν ομαδάρχης στην ηλικία των 19 (πήγα για μια αρπαχτή -βλέπεις όταν ήμουνα μικρός οι κατασκηνώσεις δέχονταν μόνο τα παιδιά των θυμάτων του Β΄Παγκοσμίου Πολέμου) έχω να πω οτι η κατασκήνωση με έκανε να καταλάβω πώς ακριβώς λειτουργούν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης του Στάλιν και γιατί αυτό είναι ολέθριο για τους ανθρώπους.

Comment by χ.ζ. on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 6:50:00 μ.μ.

Κατασκήνωση έκανα πρώτη φορά φέτος, κατόπιν επανειλημμένων πιέσεων μιας αντιπροσώπου του φύλου που εσείς αποκαλείτε καταπιεσμένο (χεχε...).
Οπότε δεν έχω άποψη.

Πρτφ τι εννοείς ακριβώς με το: «στο γειτονικό μου νεκροταφείο;»

Ωραίο πάντως το ποίημα της εκλιπούσας.....

Comment by Ερωτευμένη Σχιζοφρενής on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 7:22:00 μ.μ.

motor
Τι να σου πω;Στις παιδικές δεν έτυχε να πάω. Ήμουν υπερπολύτιμη για να με αποχωριστούν οι δικοί μου και όλο σε κάτι ενοικιαζόμενα με έσερναν.
Οι άλλες, οι αυτοβούλως επιλεγμένες, μου αρέσουν. Πιο πολύ σε κοινόβια μου φέρνουν παρά σε γκουλάγκ.

Ομαδάρχης;
Φτου σου εξουσιαστή:P

Comment by The Motorcycle boy on Τρίτη, Φεβρουαρίου 23, 2010 9:19:00 μ.μ.

Όχι ρε παιδί μου -δε μιλάμε γι΄αυτό. Για τις άλλες που χώνουν οι γονείς τα παιδιά τους για να κάνουν την ποινή τους, για αυτές λέω εγώ.

Ναι -ήμουνα πολύ εξουσιαστής σαν ομαδάρχης, τόσο πολύ που κόντεψα να τα χάσω τα πιτσιρίκια, επειδή βρισκόμουν μονίμως εκτός επαφής. Χέσε μέσα -εκεί πέρα έμαθα ένα πράγμα: Αν δεν έχεις διάθεση να πάρεις ευθύνη -μην την πάρεις τη γαμημένη!

Ανώνυμος on Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2010 3:33:00 π.μ.

ωραία η ανάρτηση πρτφ. σ' αυτό το μοτίβο είσαι φοβερός. κι αυτή η αφίσα από τη δεκαετία του 80 ακ'ομη επίκαιρη, ε

Ανώνυμος on Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2010 8:55:00 π.μ.

σας προσκαλω ολους για ελεύθερη κατασκήνωση στο Λαμπρανό Σαλαμίνας.
Απόμακρο μέρος πευκόφυτο με πανέμορφη θάλασσα.
Πληροφορίες από το πορτατίφ
Ουράνιος κήπος

Comment by ΟΧΙΑ on Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2010 9:37:00 π.μ.

Ακόμη και τον θάνατο ωραία τον χορεύεις!
Την καλημέρα μου.

Comment by The Motorcycle boy on Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2010 11:47:00 π.μ.

Κατασκήνωση πέραν των ορίων της κεντρικής πλατείας (άντε -βάλε και τα Προπύλαια μέσα) δεν είναι κατασκήνωση, είναι μαρτυρική αναπαράσταση της καθόδου των 9 κι εγώ δεν είχα ποτέ σε συμπάθεια τον Βαλτινό. Άκου πευκόφυτο! Να γεμίσει ο κώλος μας βελόνες!

Ανώνυμος on Τετάρτη, Φεβρουαρίου 24, 2010 10:10:00 μ.μ.

x.z δε μιλάω μεταφορικά, εννοώ το νεκροταφείο που πάνε τους νεκρούς, με σταυρούς και μάρμαρα.
κατά τ' άλλα γεια σας.

πρτφ

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ