ΕΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟ ΠΡΩΙΝΟ

22.4.10 / /

Όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταξε με, ηχούσε στο κοιμισμένο μου μυαλό. Πάντα πίστευα πως τα πρώτα δευτερόλεπτα του ξυπνήματος δεσμεύουν τη διάθεση όλης της ημέρας.


Το κρεβάτι ένιωσε ένα ρίγος καθαρής εμετίλας κι αυτόματα άνοιξα τα μάτια για να καταλάβω αν η μουσική προερχόταν από τον εφιάλτη μου ή απ’ τον έξω κόσμο. Έξωθεν ο εφιάλτης. Οι γείτονες μού κάνουν πλάκα, οι γείτονες με μισούν, οι γείτονες παίρνουν εκδίκηση που δε πηγαίνω στις διαχειριστικές της πολυκατοικίας. Έριξα λίγο νερό στο πρόσωπό μου, για την ακρίβεια βούτηξα στο νιπτήρα. Αυτό δεν ήταν ξύπνημα, ήταν μια καταιγίδα στο Τολέδο. Έκλεισα τα παντζούρια, κλείδωσα, ασφάλισα τ’ αυτιά. Η εμετίλα στα ρουθούνια συνέχιζε. Έπρεπε επειγόντως να γλιτώσω ώσπου θυμήθηκα ένα κείμενο του Μπερνάρντο Σοάρες. Τι είχα να χάσω: θα καταφύγω στην ασφάλεια των γραπτών του Πεσσόα κι ότι γίνει:


Ο ανώτερος άνθρωπος (Καντ, Γκαίτε) βρίσκεται πολύ πιο μακριά από το συνηθισμένο άνθρωπο απ’ ότι ο συνηθισμένος άνθρωπος από τον πίθηκο. Ανάμεσα σε μένα, που είμαι ασήμαντος στην ιεραρχία αυτών που στοχάζονται, κι έναν χωρικό από το Λόρες υπάρχει, ασφαλώς, μεγαλύτερη απόσταση απ’ ότι ανάμεσα σ’ αυτόν τον χωρικό και, δεν λέω έναν πίθηκο, αλλά μια γάτα ή ένα σκύλο.


Προς στιγμήν ένιωσα λίγο καλύτερα, η μουσική σα να χαμήλωσε, έγινε πιο υποφερτή. Και τελικά τι προσπαθούσα να αποδείξω;


Γιατί ακόμη κι εγώ που τα λέω αυτά, ο σπουδαιότερος ποιητής του εαυτού μου, ανήκω στη γενιά που τα σαββατόβραδα μεγάλωνε κοιμισμένη στα αμάξια των γονιών της, έξω από τα σκυλάδικα της επαρχίας. Όταν το πέταγμα τού γαρύφαλλου γεννιότανε ως θέαμα στα εγκεφαλικά κύτταρα ήμουν παρών. Για ποια ανωτερότητα μιλάμε, τα κομματιασμένα πιάτα στη πίστα έχουν κομμάτια απ’ το σώμα μου. Κι όσα χρόνια κι αν περάσουνε δε καθαρίζεται το βούισμα στα αυτιά από το μικροφώνισμα των φτηνολαϊκών. Δε σβήνεται από τη μνήμη το βαθύ ντεκολτέ μιας βασίλισσας της νύχτας του κώλου. Το θέλω δε το θέλω, ο Τερλέγκας, έστω και ως καρκίνωμα, υπάρχει μέσα μου και δε ξεπλένεται ούτε με 10 avant-garde σκηνές.


Έχεις λάθος, λοιπόν, κύριε Μπερνάρντο Σοάρες όταν εξισώνεις τον χωρικό με το μυαλό ενός σκύλου, μα δε σε κακοχαρακτηρίζω. Ποιος σκότωσε τα είδωλά του για να το κάνω γω. Απλώς, για να τελειώσει το θέμα, ας παραδεχτείς πως όταν έγραφες τα λόγια αυτά, το χέρι σου θα πήρε λάθος τις στροφές, κι εκεί επάνω στο χορό θα παρασύρθηκε.


Ετικέτες

21 σχόλια:

Ανώνυμος on Πέμπτη, Απριλίου 22, 2010 5:27:00 μ.μ.

Είδες τι κάνουν τα βιώματα;
Μέχρι Πασόκ ψηφίζεις..
Αλλά μη θαρρείς..
Κι εγώ (που με νανούριζαν με Γούναρη)
ΚΚΕ ψήφισα στα 18

Γ@@ τον εξπλόρερ μια ώρα στη σελίδα σου
Και ποιος ξέρει αν θα φύγει το σχόλιο
Sourounti

Comment by Συν τοις άλλοις on Πέμπτη, Απριλίου 22, 2010 5:49:00 μ.μ.

Η μουσικες επιλογες και τα μουσικα ακουσματα αγαπητο μου λαμπατερ νομιζω πως δεν αποτελουν κριτηριο ανωτεροτητας η κατωτεροτητας αλλα μαλλον μια ετικετα της κλιμακωσης του ψυχισμου μας ο οποιος δεν ειναι παντα ανωτεροτητος νομιζω.
Επιπλεον βρισκω το παραδειγμα σας ατυχες ,καθως τα παιδια σε καμια περιπτωση δεν εξισωνονται με τις προσωπικοτητες των γονεων τους.Τωρα αν αυτο συμβαινει σε εσας μαλλον προκειται για καποιο ενοχικο συμπλεγμα που σας κατατρεχει.Φαινεται δεν πινατε το γαλα σας μικρος,ποιος ξερει.Το γεγονος ομως πως συχνα κανετε την αυτοκριτικη σας εδω μεσα σας ανυψωνει ικανο ποιητικα.
Ομως επιτρεψτε μου να κανω την δικη μου κριτικη απεναντι στο αποσπασμα του λογιου που στα δικα μου ματια φαινεται να εχει μεγαλη εκτιμηση στον σκυλο.Δεν ειναι τυχαιο το οτι τον επιλεγει για την παρομοιωση του αναμεσα σε τοσα ζωντανα.Και μην νιωθετε ενοχικα για πραγματα τα οποια δεν επιλεξατε.Να νιωθετε για αυτα που επιδιωξατε ο ιδιος.
Απελευθερωθειτε απο τα καρκινωματα που σας ταλαιπωρουν ,με αποσπασματικες συμβουλες "μεγαλων αντρων",ως ενα ειδος καθαρσης ,αλλωστε η βιβλιογραφια ειναι συμβουλευτικη σε μεγαλο ποσοστο και ειμαι βεβαια πως θα βρειτε τον δρομο σας,τον τοσο ταλαιπωρημενο.

Comment by Συν τοις άλλοις on Πέμπτη, Απριλίου 22, 2010 5:51:00 μ.μ.

Eπισης ,να σας θυμησω πως το γλυψιμο ειναι μονο για τα πουλια και τα παγωτα.
Οποτε μην γλυφετε αυτους που θαυμαζετε.Τους υποτιματε εν αγνοια τους και δεν ειναι δικαιο.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Απριλίου 22, 2010 11:14:00 μ.μ.

Ο,η συν τοις άλλοις μου θυμίζει παλιό δάσκαλο ,πολύ ικανοποιημένο από τον εαυτό του , που με ήσυχη ψυχή σηκώνει το δαχτυλάκι του και συμβουλεύει.. ¨εχει όμως και κάτι το συμπαθηκούλι στο ύφος του. Για τον εαυτό μου τι να πω είναι στιγμές που μερακλώνω ακόμα και με τη Θώδη και είναι στιγμές που δεν μπορώ ν' ακούσω τίποτα άλλο απο Πράισνερ..Α και ακόμα αγαπώ πολύ και τις γάτες και τους σκύλους και να μη σου πω πως κατεβαίνω στο ύψος τους και προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους . τα ζώα αυτά τα θεωρώ πιο αξιοπρεπη΄από πολλούς ανθρώπους με λίγα λόγια λέω καμιά φορά κοίτα ο σκύλος σου είναι πιο σοβαρός από σένα. Αυτά για τις κατατάξεις και τα ανώτερα όντα.Μου αρέσει που πίσω από τα κείμενά σου σέρνεται παντα μια ειρωνεία κι αυτό είναι ένδειξη υψηλού δείκτη νοημοσύνης κι άσε να λένε πως το γλύψιμο είναι μόνο για παγωτά κ.τ.λ.

Comment by Εν αρχή ην ο ήχος on Πέμπτη, Απριλίου 22, 2010 11:19:00 μ.μ.

Ο καθενας μαθαινει να οριζει την αποψη του με πιστη πως αυτα που γραφει ειναι μοναδικα. Ομως δεν συνειδητοποιει πως ασυνηδειτα σκλαβωνεται στη μοναδικοτητα του πυρηνα. Ενεργουμε παντα ομοια, μεσα απ' τον εγκεφαλο επιλογων και ομοια καταστρεφουμε, ονειρευομαστε, γερναμε, αισθανομαστε. Σπαρταραμε στο χρονο της προγενησσης αισθανομενοι την υφη του θανατου, κι ομως θελουμε ολοι να πιστευουμε πως ειμαστε διαφορετικοι.. Ανωνυμε απο πανω...

Ανώνυμος on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 7:22:00 π.μ.

Αν μιλάς για μένα, το μόνο που δεν έχω καταφέρει είναι να έχω πίστη στη μοναδικότητά μου ,αν και πολύ θα το ήθελα ,αλλά ο ΄λογος σου είναι λίγο σαν αφορισμός.Δηλαδή τι να κάνουμε , επειδή δεν πιστεύομε στη μοναδικότητά μας ή στη διαφορετικότητά μας να μη μιλάμε; Αν και διαφορετικοί είμαστε αλλά σε πολύ μικρά πράγματα και τελειώς προσωπικά αν κι εκεί υπάρχουν πάλι ομάδες όμοιες.Και τώρα βλέπω το ας πούμε ψευδώνυμο. Ε, έχεις δίκιο με τέτοιο ψευδώνυμο κάποτε θέλησες να ανταγωνιστής το εν αρχή ήν ο λόγος ...οπότε τώρα σε καταλαβαίνω καλύτερα..τουλάχιστον πήρες μια μικρή χαρά γράφοντας το σχόλιό σου σαν να μου είπες επ σε τσάκωσα μη μου κάνεις εμένα τον, την.. έξυπνη.. ο...Είναι έτσι;...

Comment by Εν αρχή ην ο ήχος on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 9:41:00 π.μ.

Ανωνυμε απο πανω
μαλιστα.. μην απολογεισαι.
μου θυμιζεις μια blogger που εχει τοσο ενοχικο συνδρομο που το εκανε και νικνειμ. apologia.
μου θυμιζεις ειπα.. μη το παρεις βαρεως.

Comment by xouxouxou on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 10:47:00 π.μ.

πρτφ, πάρε θέση τώρα!

Ανώνυμος on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 10:56:00 π.μ.

saranti, κκε είπες; να γιατί δεν ανοίγει ο εξπλόρερ, προβοκάτορες..
+τοιςάλλοις, καταρχάς δε σου επιτρέπω να μου μιλάς στο πληθυντικό. από κει και ύστερα το υφάκι σου μαρέσει. λατρεύω τις γκριμάτσες και πολύ θα ήθελα να σε παρατηρούσα πάνω από το πληκτρολόγιο σου. όσο για τη ταύτιση με τους γονείς, εντάξει, αυθαιρετείς λίγο. εγώ για τα βυζιά της ντίβας μίλησα, για τα γαρύφαλλα που έχουν ανακατευτεί με τον εμετό στον διάδρομο του μπουζουκτσίδικου, κι όλα αυτά τα κουβαλάω όχι ως επιλογή ψυχισμού, είναι ξεκάθαρο αυτό, μα ως άρνηση κι απέχθεια δεδομένων. τα κουβαλάω όμως γι' αυτό μη μου μιλάς για ενοχές, πέφτεις έξω: δε τα αλλάζω με τίποτα. τώρα για το γλύψιμο που λες, ακόμη κι έτσι να ναι, η υποτίμηση για μένα ποτέ δεν αποτελεί προϊόν αδικίας.
ανώνυμε/η, υψηλού δείκτη νοημοσύνης είπες; με κολακεύεις αλλά μάλλον πάσχω από υψηλούς δείκτες υπότασης.
μότορ, με αυτά που λες μάλλον καταλήγω πως ο ελ γκρέκο έκανε τη συγκεκριμένη τοπιογραφία ύστερα από το άκουσμα:

"καταιγίδα
στο μυαλό μου ξέσπασε
όταν σε είδα
καταιγίδα
το κορμί μου
σκίζει κοφτερή λεπίδα"
Ν. Καρβέλας / Αντύπας

πρτφ

Ανώνυμος on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 10:58:00 π.μ.

δεν έχεις κανένα παράπονο χουχου. η επιθυμία σου διαταγή!

πρτφ

Comment by xouxouxou on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 11:03:00 π.μ.

στήνω κόλο ρε!

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 11:32:00 π.μ.

Υφολογικά (σε συσχετισμό με τον αναφερόμενο πίνακα) έχεις δίκιο. Χρονολογικά όμως, μήπως ο καλλιτέχνης επηρεάστηκε από το "Βρέχει φωτιά στη στράτα μου";

Υ.Γ.: Χαχαχα, μ΄έσκισες πάντως, το σωστό-σωστό και το δίκιο-δίκιο!

Ανώνυμος on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 12:55:00 μ.μ.

ούτε με την ψυχαναγκαστική παρακολούθηση avant-garde καλλιτεχνίας δεν "ξεπλένεσαι" από τις αναμνήσεις του κολάδικου(κολάδικα αποκαλούσαν οι ρεμπέτες τις μεγάλες πίστες)αυτο εννοούνε λοιπόν οταν μιλάνε για τον καθαρτικό ρόλο της τέχνης

Ανώνυμος on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 1:21:00 μ.μ.

κι αυτό το "ο σπουδαιότερος ποιητής του εαυτού μου" νόθο κατασκεύασμα κατά το "...ηθοποιός του εαυτού του"νίτσε;

Ανώνυμος on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 1:31:00 μ.μ.

Με κίνδυνο να παρεξηγηθώ:)
Οι μάγκες αποκαλούν κωλάδικα εκείνα τα άνοστα κέντρα διασκεδάσεως,όπου παίζουν διάφορες βεντέτες του μπουζουκιού.Τα κωλάδικα δυνάμωσαν κι απόχτησαν την μορφή που διατηρούν και σήμερα,στα μέσα της δεκαετίας του ΄50.Τα κωλάδικα-αντιπαθητικά και πανάκριβα μαγαζιά-απώθησαν τον κόσμο της μαγκιάς.οι μάγκες αναγκάστηκαν να βρουν κάτι άλλο-εξ ου και η εφεύρεση του σκυλάδικου.Στο κωλάδικο ο μάγκας νιώθει σαν ξένος,ενώ στο σκυλάδικο είναι κυριολεχτικώς, στο σπίτι του.
Μέσα σε ελάχιστα χρόνια το κωλάδικο απέβη το κ α τ΄ ε ξ ο χ ή ν κέντρο διασκεδάσεως των κώλων,τουτέστιν των μπουρζουάδων.το κωλάδικο (διασημότερο δείγμα το Χάραμα στο Σκοπευτήριο) είναι το μέρος όπου μπορείς να πεθάνεις από πλήξη και αηδία.Οι μάγκες δεν αγαπούν την πλήξη.


H.ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ
Το Άγιο Χασισάκι

U!σε αλιάδα

Comment by xouxouxou on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 2:10:00 μ.μ.

καμία παρεξήγηση.
επομένως μπαίνουμε στη (βαρετή αλλά απαραίτητη)διαδικασία να χωρίσουμε τα καταστήματα τύπου ολαταμωραστηνπιστα σε δύο κατηγορίες: τα κυριλέ, και τα άλλα, τα λαϊκά.
\
όμως ο πετρόπουλος στη βιασύνη του, ξέχασε να πει ότι ο "μάγκας" (τον οποίο πολύ τον μυθοποίησε) επίσης μετά από μια βαρετή όσο και απαραίτητη διαδικασία, χωρίζεται σε διάφορες κατηγορίες:
-το λαμόγιο που πατάει επί πτωμάτων προκειμένου να τα κονομήσει, από κεί προέρχονται οι δίαφοροι μπίζνεςμεν, φαντάζομαι.
-το μάγκα τον πολλά βαρύ, φιλότιμο αλλά οξύθυμο παιδί, είδος εξαιρετικά σπάνιο σήμερα, μπορείς όμως ακόμη να πετύχεις τέτοιους τύπους αν ψάξεις σε λαϊκά στέκια, ακόμη και σκυλάδικα.
-το μάγκα προστάτη νταβατζη, παραλλαγή του πρώτου τύπου, λαμόγιο πρώτης που ωστόσο ασχολείται μονάχα με την προστασία κοριτσιών της δουλειάς. Ο πρόγονος του σημερινού προστάτη υπουργού.

σε σκυλάδικο ήταν κι ο υπουργός παιδείας όταν δολοφονήθηκε ο νεαρός έφηβος στα εξάρχεια το δεκέμβρη του 2008, και την άλλη μέρα ήταν σε ποδοσφαιρικό αγώνα.
σε σκυλάδικο διαδραματίζεται και το ένα από τα 4 μέρη της φοβερής ταινίας "όλα είναι δρόμος," αλλά δείτε τη να πάρετε τζούρα από γνήσια λαϊκή παρακμή, απουδράριστη και αγραβάτωτη.
το πε κι ο μαλάκας πολύ πριν κουρευτεί:
στα γήπεδα η ελλάδα αναστενάζει...

Ανώνυμος on Παρασκευή, Απριλίου 23, 2010 4:48:00 μ.μ.

Ισως ο Σοαρες να μην ειχε (μια στο εκκατομυριο λεμε τωρα ,αλλα μπορει)τις εμπειριες τις δικες σου.Ισως να μην αναγκαστηκε ποτε να υποβιβασει τον εαυτο του ,προκειμενου να διατηρησει τον απαισιο θεσμο επιβολης γονεικης ισχυος απεναντι στο τεκνο κι ετσι αφοβα και εκ του ασφαλους να κανει τους προσωπικους του απολογισμους .Αυτο που λεμε υποκειμενικοτητα ,ξερεις τωρα.

Τωρα ,μπορεις να κοιταζεις ελευθερα το πληκτρολογιο μου.Και κανω και γκριματσες υπεροχες.Προεκλογικα ενας υποψηφιος μου εκανε το ιδιο ακριβως κοπλιμεντο.Τωρα ειναι υπουργος.Θα φροντισω να βγαινω στο παραθυρο σου ομορφη γιατι εισαι και μικρο παιδι και δεν πρεπει να κοιτας οτι κι οτι.Υπαρχει κινδυνος να καταντησεις μεγαλωνοντας καλος μυλος.

-Δαχτυλο δεν σηκωνω συμβουλευτικα κυριε ανωνυμε συμπαθητικε.Το χρειαζομαι για την μυτη μου.

Σας αγαπω
Εγω,ο Αδολφος

χαχαχααααααααα

άλλος ανώνυμος on Σάββατο, Απριλίου 24, 2010 2:37:00 π.μ.

άντε, καλά...

κι αλλος ανωνυμος on Σάββατο, Απριλίου 24, 2010 1:35:00 μ.μ.

Ετσι ετσι...

Ανώνυμος on Σάββατο, Απριλίου 24, 2010 3:17:00 μ.μ.

λολ

Comment by ClouD on Κυριακή, Απριλίου 25, 2010 5:21:00 μ.μ.

Εγω πάντοτε προσπαθούσα να θεωρώ τον εαυτό μου κατώτερο άνθρωπο, αλλά κάποιο σκάλωμα μες τα σύννεφα με εμπόδιζε.

και το κεφάλι χωρίστηκε από το σώμα του

μισές ιστορίες το παρελθόν.

παρών!

(ούτε χίτλερ ούτε disney ρε παιδια τι λετε)

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ