ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΤΕ ΜΑΣ

6.5.10 / /

Χτες, μέσα στο διάστημα 4άρων ωρών η ελληνική επικράτεια, μεταπολιτευτικά, έζησε την ανατρεπτικότερη νίκη της ιστορίας της τη στιγμή που το κίνημα λίγα λεπτά αργότερα βίωσε τη μεγαλύτερή της ήττα. Κι είδα διπλανούς μου να κλαίνε.
Η συμπύκνωση δύο κορυφαίων γεγονότων μέσα σε λίγες ώρες μόνο τρέλα μπορεί να σου χαρίσει ή τη πίστη στο αδιανόητο πως κάποιος σεναριογράφος πολιτικών θρίλερ, βουτηγμένος μέσα στα κλισέ των συμπτώσεων και των υπερβολών, ελέγχει τα γεγονότα της ζωής μας.
Διότι αν μια μολότωφ που ρίχνεται σε μία κεντρική τράπεζα η οποία φαίνεται και έπρεπε να είναι παντέρημη, η οποία βρίσκεται μέσα στα σωθικά του πολέμου κι απολύτως τίποτα δε δείχνει οτι μέσα μπορεί να βρίσκονται άνθρωποι μεταμορφωμένοι από την εργοδοσία σε ποντίκια, αν αυτή η μολότωφ είναι ικανή να σκοτώσει 3 ανθρώπους, τότε τα τελευταία χρόνια θα έπρεπε να είχαν σκοτωθεί ντουζίνες τραπεζικοί υπάλληλοι. Αλλά δε σκοτώθηκε κανείς.
Ας μιλήσουμε ντόμπρα. Η στοχευμένη ρίψη μπουκαλιού είναι η πάγια πρακτική μιας κατάστασης, μια σταθερά που εκείνη την ώρα συναντά μια μεταβλητή: την απάνθρωπη εντολή τραμπούκου διευθυντή.
Διότι, όταν ένα ορμητικό τρένο κινείται πάνω στις γραμμές είναι έτοιμο να παρασύρει οτι βρεθεί μπροστά του, όχι επειδή το επιθυμεί, αλλά εξαιτίας της αυταξικής του βίας που εμπεριέχεται μέσα στη δυναμική τής κεκτημένης ταχύτητάς του, η οποία δυνητικά είναι θανατηφόρα. Αν κάποιοι επιλέγουν να αλυσοδένουν μισθοφόρους πάνω στις ράγες ποιος θα πει πως φταίνε οι επιβάτες του τρένου;

Κατά τα λοιπά δεν έχει ποίηση σήμερα.
Σήμερα παλεύουμε τη μοιρολατρεία.


Ετικέτες

15 σχόλια:

Comment by πρκλς on Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010 4:47:00 μ.μ.

Φίλε ποιητή, 15-20 ώρες μετά το χαμό του Αλέξη, ο σεναριογράφος που αναφέρεις, στάθηκε ευμενής μαζί μας:
Στο ισόγειο να φλέγεται ένα σούπερ μάρκετ στου Γκύζη βγάζοντας απέραντους καπνούς, στους πάνω ορόφους διαμερίσματα και γιαγιάδες στα μπαλκόνια να προσπαθούν ν' ανασάνουν. Θα μπορούσαν όλα να είχαν τελειώσει εν τη γενέσει τους, όπως καταλαβαίνεις, αλλά ο σεναριογράφος στάθηκε ευμενής μαζί μας. Και σε ένα κρεσέντο ευμένειας, απέτρεψε νυχτερινές καταμετρήσεις εμπορευμάτων στο σπρίντερ της Καπνικαρέας, ενώ παράλληλα εμπόδιζε δικηγόρους και λογιστές να ξενυχτάνε στα γραφειάκια τους μελετώντας, όπως συχνά συνηθίζουν.
Μιλάμε για πολύ κόσμο δεμένο στις ράγες, δηλαδή, που από απλή σύμπτωση ήταν δεμένος σε άλλες ράγες, απ' όπου δεν περνούσε τρένο εκείνη την ώρα.
Ας μην τα ρίχνουμε όλα στο σεναριογράφο λοιπόν: Κάποτε θα κουραζόταν κι αυτός και θα το γύριζε στη συγγραφή θρίλερ.
Ήταν δεδομένο.

Comment by moN_kouL on Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010 6:04:00 μ.μ.

οσον αφορα στην αστρολογια,
οποιος ασχολειθει σε βαθος,θα διαπιστωσει πως μας δινει πληρεις καταλογους αστρικων συνδυασμων,ωστε με υπολογισμους επιμονους και δεξιοτεχνικους,
να μπορει ο καθενας να τοποθετηθει σε καποιον απ αυτους για να αποκτησει γνωση ενος συγκεκριμενου μελλοντος,που ξετυλιγεται μπροστα του,αρκουντως διφορουμενο.
δεν μπορει να αποκαλυψει ομως,πως μπορουμε να αποφυγουμε το ατυχημα μιας εσωτερικης αποστασιας,τον λαθος χειρισμο του ξαφνικου,την συγκρουση μας με ενα σωμα αστρικο.
θα πηξουμε στις προληπτικες προσαγωγες με λιγα λογια.
σημερα παλευουμε τον προβληματισμο.

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010 6:26:00 μ.μ.

Έλα βρε Σαμσών -τι σταλινισμοί είναι αυτοί τώρα ρε γαμώτο;

Αν διαφέρουμε για τον ανθρωπισμό μας σημαίνει οτι μπορούμε να διορθώσουμε τα λάθη πριν τα λάθη διορθώσουν εμάς. Αλλιώς απλά δεν διαφέρουμε από τους απέναντι.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010 7:13:00 μ.μ.

είναι θέμα πολιτικής στάσης και αξιοπρέπειας. για ποιους σταλινισμούς μιλάς ρε μότορ ή μήπως υπονοείς οτι χάρηκα για τους νεκρούς; ναστε σίγουροι πως δεν είμαι λιγότερο στεναχωρημένος από κανέναν και κανείς δεν έχει δικαίωμα να διεκδικεί από δω κι από κει τη πρωτοκαθεδρία του θρήνου. όποιος έχει συνείδηση δρόμου ξέρει πολύ καλά πως η μολότωφ δε μπορεί να ποινικοποιηθεί ούτε ιστορικά ούτε μελλοντικά. η σύκρουση, ως απόρροια της πολιτικής συνέπειας είναι που έχει οδηγήσει τον ελληνικό 'χώρο' στο πιο γιγαντωμένο αναρχικό κίνημα που υπάρχει πάνω στις μητρόπολεις αυτού του κόσμου τούτη τη στιγμή. όλα τα υπόλοιπα είναι για να χαίρεται ο κάιν που θα ξαναβγει στον τριανταφυλλόπουλο να το παίζει ιησούς.
και φυσικά δεν είμαι αρνητικός σε οποιαδήποτε αυτοκριτική ή προβληματισμό όποτε κι αν αυτός γίνεται πόσω μάλλον τούτες τις στιγμές. και γνωρίζω πολύ καλά πρκλς το ανεξέλεγκτο που αναδύεται μέσα σε μια πορεία και θα συμφωνήσω μαζί σου. αλλά και συ πρέπει να παραδεχτείς οτί ο εμπρησμός της μαρφίν δεν ενέχει καμία απολιτίκ ασυνέπεια ως προς το στόχο. δε τη πέφτει ένας δεκαπεντάχρονος σε ένα συνοικιακό καφέ, που είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως ακόμη και ο δεκαπεπτάχρονος, αν είχε δει ανθρώπους εντός, θα τους έβγαζε πρώτα έξω άρον άρον. αυτό διδάσκει η εμπειρίας μου, και συγνώμη που δεν ανήκω στους δολοφόνους.

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010 7:30:00 μ.μ.

Σταλινισμός αδερφέ μου είναι το αλάθητο του κινήματος. Σταλινισμός είναι η αγιοποίηση των δικών μας και η δαιμονοποίηση των άλλων. Άκριτα. Και βάλε τα εισαγωγικά όπου γουστάρεις.

Δεν υπονοώ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΑ, και δεν με ενδιαφέρει ποιος χαίρεται και ποιος λυπάται για τους νεκρούς -εδώ δεν κλαίω τους δικούς μου νεκρούς, λες να ασχοληθώ με τους υπόλοιπους;

Δεν ποινικοποιείται η μολότωφ έτσι; Ποιος μίλησε για ποινικοποίηση; Εγώ αναρωτιέμαι, αν αύριο οι φασίστες κάψουν το Στέκι Μεταναστών θα μιλάμε ακόμα για απώλειες πολέμου και για ανθρώπους που δέθηκαν στις γραμμές των τρένων; Ή οι δικοί μας είναι αλλιώς;

Η αγριότητα της εργοδοσίας και η εργασιακή ανασφάλεια είναι οι μοναδικοί φταίχτες της όλης υπόθεσης; Αυτοί που ρίξανε τις μολότωφ και μετά εμποδίζανε τις πυροσβεστικές με το επιχείρημα "να καούν τα μουνιά οι απεργοσπάστες" πλησιάζουν τη δική σου ιδέα περί αναρχισμού;

Το ότι αναπαράγεις τα ποσυτριλίκια του Ιντυμήντια για τον Κάιν, σκέψου το μόνος σου, εγώ δεν έχω να πω τίποτα. Απλά θα υπενθυμίσω οτι ανάμεσα στη στάση του Χ ο οποίος αρνείται να μιλήσει στα καθεστωτικά μέσα και στη στάση του Κάιν που μιλάει με το σκεπτικό οτι κάποιος μπορεί να τον ακούσει -θεωρώ ποιο συνεπές το δεύτερο.
Είναι εύκολο να περιχαρακωνόμαστε διεκδικώντας την καθαρότητα -το δύσκολο είναι να βουτήξουμε στα σκατά και να βγούμε καθαροί. Λέω εγώ ο ηλίθιος μικροαστός τώρα -μη με παίρνεις στα σοβαρά, έτσι;

Ανώνυμος on Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010 7:56:00 μ.μ.

αν σταλινισμός είναι η αγιοποίηση των δικών μας αγώνων και η δαιμονοποίηση των άλλων δε καταλαβαίνω πότε αγιοποίησα (μπλιαχ) τους δικούς μας αγώνες και κυριότερα θέλω να μου πεις πότε δαιμονοποίησα των αγώνα των άλλων. Ξανά υπονοείς και προδιαγράφεις το κύκλο των συντόφων μου, και το πόσο ανοιχτά τον αντιλαμβάνομαι εγώ.

προφανώς και οι δικοί μας δεν είναι αλλιώς. οτι είπα ισχύει για όλους. αν οι φασίστες μαχαιρώσουν δύο αφγανούς δε θα μου κάνει καμία εντύπωση το γεγονός διότι είναι σαν πρακτική τους σταθερή στο χρόνο. ακριβώς αυτό λέω. μια μολότωφ σε τράπεζα είναι πράξη οικεία και δε προκαλεί καμία έκπληξη σε κανέναν.

φυσικά και δεν υποστηρίζω το 'να καούν τα μουνιά οι απεργοσπάστες' και για μένα δε τείθεται καν θέμα απεργοσπαστισμού, δεδομένου του εργασιακού και γενικότερου κοινωνικού εκβιασμού τον οποίο και λαμβάνω πολύ σοβαρά υπόψην μου πριν χαρακτηρίσω τον οποιονδήποτε. Από την άλλη αμφιβάλλω πολύ σοβαρά για το αν ειπώθηκε ποτέ αυτό που μου λες.

όσο για τον κάιν, μιλάω πάντα πολιτικά και τον κρίνω ιδεολογικά και μόνο. τι να κάνω αν τον θεωρώ γραφικό; Αν είναι έτσι, και γω να σε πω δεξιό, ακροδεξιό, ή και φασίστα αφού τα 'πουστριλίκια' όπως λες, που αναπαράγονται σήμερα από την ελεύθερη ώρα, την απογευματινή και τον αδέσμευτο ταιριάζουν άψογα με τις θέσεις σου. όμως δε φτάνω εκεί, εντάξει;

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010 8:11:00 μ.μ.

Ρε δεν πα να με πεις και γερμανοτσολιά -μόνο βάζελο μη με πεις! Τουτέστιν, δεν σε είπα κάτι, σπανίως χαρακτηρίζω ανθρώπους, συνήθως χαρακτηρίζω πρακτικές (ούτε καν πράξεις).

Αν δεν καταλαβαίνεις πότε και που χώρισες το παραμύθι σε αγγέλους και δαίμονες δεν πειράζει -άστο να πάει να γαμηθεί...

Εντάξει, κανένας δεν είπε "να καούν τα μουνιά", κανένας δεν είδε τον κόσμο που ήταν μέσα όταν πέταγε τις μολότωφ, μη σου πω οτι και κανένας δεν πέταξε τις μολότωφ! Για όλα φταίει ο Βγενόπουλος που δεν επέτρεψε στους υπαλλήλους να την κοπανήσουν -κοντολογίς, όταν κατεβαίνουν οι αντιεξουσιαστές θα πρέπει ο κόσμος να κλείνεται στα σπίτια του ή να φεύγει, λες και κατεβαίνει καμιά συμμορία μεξικανών ληστών ή μηχανόβιων του Νότου -όπως γίνεται στα γουέστερν σπαγκέτι, έτσι; Κι αυτό θα το θεωρήσουμε τι; Προσπάθεια του χώρου να ανοιχτεί στην κοινωνία; Ή στον πούτσο μας το άνοιγμα -φτάνουμε λίγοι και καλοί; Αναρωτιέμαι.

Όταν λες ότι μιλάς πολιτικά για τον Κάιν -καλά θα ήταν να εξηγηθείς. Διαφωνείς πολιτικά με το περιεχόμενο των παρεμβάσεών του στα ΜΜΕ; Διαφωνείς ίσως με την πρακτική του;Επειδή την άποψη "για να χαίρεται ο κάιν που θα βγει στον τριανταφυλλόπουλο να το παίζει Ιησούς" αρχίδια πολιτική τη βλέπω αδερφάκι! Μπορεί και να κάνω λάθος -έτσι;

Υ.Γ.: Διαβάζεις και Ελεύθερη Ώρα και Απογευματινή και τις συγκρίνεις με τις απόψεις μου; Τι λες ρε παιδί μου -τώρα μ΄έστειλες!

Comment by Iptamenos Ollandos on Πέμπτη, Μαΐου 06, 2010 8:39:00 μ.μ.

Δεν κατηγορώ και δεν υπερασπίζομαι κανέναν. Δεν κρίνω. Όμως αναρωτιέμαι αν η ψυχολογία της μάζας (τρένο) βρίσκει εφαρμογή στο διάστημα που μεσολαβεί από το σπίτι ως την πορεία. Γιατί κάπου εκεί παίρνεται η απόφαση να φορτώσεις πυρομαχικά.

Comment by tosio morphy on Παρασκευή, Μαΐου 07, 2010 12:24:00 π.μ.

στο τρενο που γραφεις υπαρχουν μηχανοδηγοι ή οχι ?

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Μαΐου 07, 2010 8:41:00 π.μ.

Υπάρχει κι αυτή η άποψη βέβαια:
http://www.anarchy.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=319&Itemid=1

Comment by xouxouxou on Παρασκευή, Μαΐου 07, 2010 1:08:00 μ.μ.

παράκληση προς ματοσακό:
ξεκαθάρισε σε παρακαλώ χωρίς λογοπαίγνια, αν άκουσες ο ίδιος ή αν διάβασες κάπου (και πού) την πληροφορία ότι αναρχικοί δεν άφηναν τα πυροσβεστικά να πλησιάσουν και φώναζαν αυτά που λες πως φώναζαν.
θενκς.

επίσης ψύχραιμα, γενικά, αν αληθεύουν όσα κυκλοφορούν σχετικά με το κτήριο της τράπεζας και τις συνθήκες φυλάκισης των εργαζομένων, τότε ο βγενόπουλος είναι ένας εγκληματίας με το 100% της ευθύνης για την τριπλή δολοφονία.

κανένας δεν πετάει μολότοφ με σκοπό το θάνατο.
όποιος κλειδώνει όμως κόζμο σε κτήριο χωρίς επαρκή μέτρα πυρασφάλειας σε τόπο και χρόνο κρίσιμο για τυχόν πυρκαγιές, αυτός "αναλαμβάνει" και την ευθύνη για τις συνέπειες, σωστά;
ιδού πώς αναλαμβάνει αυτή την ευθύνη το κάθαρμα, όπως το είδα σήμερα σε κόμμεντ της utopia:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=131644&cid=4

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Μαΐου 07, 2010 1:17:00 μ.μ.

Είπα πουθενά οτι αναρχικοί ή αντιεξουσιαστές φώναζαν και εμπόδιζαν τα πυροσβεστικά; Είπα οτι ΚΑΠΟΙΟΙ το έκαναν, ΚΑΠΟΙΟΙ φώναζαν "να καείτε" και κάποιοι πετάγανε πέτρες. Επειδή όμως το άκουσα από συναδέλφους και δεν το είδα με τα ματάκια μου, απλά το αναφέρω -δεν κόβω το κεφάλι μου.
Άλλωστε, το θέμα μου είναι αλλού -αν πρόσεξες τα σχόλιά μου.

Και νομίζω οτι καλύτερα από μένα τα λένε αυτοί:

Σκέψεις και «στραβά μάτια»

Εδώ και δεκαετίες είμαστε εμείς οι αναρχικοί που φωνάζαμε ότι «εσείς μιλάτε για βιτρίνες, εμείς μιλάμε για ζωές». Σήμερα οι “άλλοι” μιλάνε για ζωές και ορισμένοι από “εμάς”, ασχολούνται με το αν υπήρχαν πυρόσβεση, άθραυστα τζάμια και έξοδοι ασφαλείας. Ως αναρχικοί δεν εγείρουμε απαιτήσεις, αυτής της μορφής, από αυτούς που πολεμούμε, διαφορετικά ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε. Δεν απαιτούμε από κανέναν Βγενόπουλο να παρέχει κανόνες ασφαλείας στη τράπεζα και στο προσωπικό του, τις στιγμές της δικής μας κοινωνικής δράσης. Άλλωστε είναι λίγο αντιφατικό κάποιος που πυρπολεί να επιζητά ταυτόχρονα και συστήματα πυρόσβεσης. Όπως και δεν εξιλεωνόμαστε με το να λέμε, ότι λυπούμαστε γι’ αυτό το τραγικό συμβάν αλλά ….φταίει το Κράτος…φταίνε οι καπιταλιστές…φταίει ο Βγενόπουλος.

Οφείλουμε να ενδοσκοπήσουμε εάν δεν θέλουμε να απολαμβάνουμε τον ρόλο των «καλομαθημένων παιδιών» που για όλα φταίνε οι «άλλοι». Που τα λάθη μας σβήνονται ή εξωραΐζονται με ένα «δεν ήξερα». Άλλωστε τα λάθη, καλώς ή κακώς, πάντα θα υπάρχουν σε όσους δρουν και αγωνίζονται. Αλλά συμπεριφορές έπαρσης και τσαμπουκά που «δεν σηκώνουν κουβέντα», πέρα από την απωθητική εξουσιαστική διάσταση που προσφέρουν, ξεπερνούν σημαντικά τις ζώνες και τα όρια της λαθεμένης εκτίμησης. Γιατί έτσι εθελοτυφλούμε σε καταστάσεις ξένες και διαστρεβλωτικές προς την αναρχία αλλά και στον κοινωνικό αγώνα γενικότερα. Έννοιες όπως: «παράπλευρες απώλειες», «ατύχημα», «κακιά στιγμή» δεν μπορούν να σταθούν μέσα στο λεξιλόγιο μας.

Μήπως πολλές «ατυχίες» και πίκρες δεν έχουν συσσωρευτεί τελευταία;

Αναρχικός Πυρήνας Χαλκίδας

Υ.Γ.: Ίσως βέβαια κι αυτοί να έχουν απόψεις ίδιες μ΄αυτές που δημοσιεύονται στην Ελεύθερη Ώρα και την Απογευματινή -δεν ξέρω...

Ανώνυμος on Παρασκευή, Μαΐου 07, 2010 1:32:00 μ.μ.

επειδή κάποια πράγματα δε λέγονται απο εδώ, και επειδή τα νέα δεδομένα με ξεπέρασαν,
το κόβω εδώ.

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Μαΐου 07, 2010 1:34:00 μ.μ.

Πάσο, αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ άλλωστε. Αλλά έχουμε και τον Ξουξού να κάνει τον Αστυνόμο Μπέκα ρε παιδί μου!

Comment by Utopia on Παρασκευή, Μαΐου 07, 2010 2:23:00 μ.μ.

Πολλή βιασύνη(γιατί άραγε;)για απόδοση ευθυνών και στοχοποίηση για άλλη μια φορά του "χώρου".Στο μέλλον θα μάθουμε(αν μάθουμε))ποιοι και γιατί είναι πίσω από αυτή την ιστορία(αν και το γιατί το υποψιαζόμαστε).
Έλεος πια με τους απανταχού Πουαρό.Χέρι-χέρι πάνε με τον Καρατζαφέρη,σίγουροι γι΄αυτά που βλέπουν και ακούν-ξέρουν άραγε κάτι παραπάνω ή αποσκοπούν για άλλη μια φορά σε πολιτικά οφέλη;
Ρητορικό το ερώτημα.

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ