ΤΡΙΚΑΒΑΛΟ ΓΙΑ ΔΕΘ

7.9.10 / /

"Το σκηνικό είναι αυτό: ο νιπτήρας στο μπάνιο τρέχει και ο γυμνόστηθος Γιώργος Παπανδρέου προβάρει στον καθρέφτη τον 16σέλιδο λόγο που θα εκφωνήσει στη ΔΕΘ. Το αποτέλεσμα είναι τραγικό. «Είμαι ένα αδέσποτο που γλείφει στα απόνερα», ψιθύρισε κι η σκέψη αυτή τον γονάτισε. Πέταξε απ’ τα χέρια του το λόγο κι έκατσε στο καπάκι της λεκάνης με τα χέρια στο πηγούνι. «Δεν πείθω ούτε το σκύλο μου», είπε. Είχε βουρκώσει, φαινόταν παραιτημένος ώσπου ύστερα από λίγα λεπτά περισυλλογής κάτι σκέφτηκε: «Θα ανέβω στη Θεσσαλονίκη με το ποδήλατο», ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου στη γυναίκα του καθώς κατευθυνόταν προς το μέσα δωμάτιο. «Πειθαρχία, οικολογία και λιτότητα, Άντα μου. Αυτό θα συμβολίζει η κίνησή μου, πώς σου φαίνεται;» Αυτή, σηκώνοντας το κεφάλι από το cosmopolitan, τον κοίταξε με ύφος ‘είμαι η γυναίκα του προέδρου’. Μόνο που λείπει ο πρόεδρος και αίφνης τον μούντζωσε αηδιασμένη".

Ετικέτες

15 σχόλια:

Comment by Συν τοις άλλοις on Τρίτη, Σεπτεμβρίου 07, 2010 2:34:00 μ.μ.

χαχαχααααα κακο, κακο ,πολυ κακο
πορτατιφ!Ελα μωρε ουτε την τοση προσπαθεια δεν του αναγνωριζεις?

Ανώνυμος on Τρίτη, Σεπτεμβρίου 07, 2010 8:41:00 μ.μ.

μία ελάχιστη την αναγνωρίζω.
χάρη σ' αυτόν θα πλημμυρίσουν και πάλι οι δρόμοι.

πρτφ

Comment by Συν τοις άλλοις on Τρίτη, Σεπτεμβρίου 07, 2010 8:50:00 μ.μ.

Eγω παντως θ'ανεβω Θεσσαλονικη εστω και με ωτοστοπ!Ωραια θα ναι η συμπρωτευουσα τετοια εποχη.

Ρε συ,που πηγαν ολοι οι σχολιαστες;Tα δυο μας μειναμε.Δεν πιστευω να λειτουργησε παλι ο ανθρωποδιωκτης μεσα μου.:I
Αμα ειναι να τζασω :D

Ανώνυμος on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 08, 2010 2:55:00 π.μ.

όχι μη σε ανησυχεί, λαοθάλασσες μπαινοβγαίνουν στη παράγκα. το ότι δε μιλάνε είναι επιτέλους παρηγορητικό. άσε που μας δίνεται και η ευκαιρία να γνωριστούμε. το νοματάκι σου;

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 08, 2010 9:38:00 π.μ.

Δε λέω -κατανοώ τον συμβολισμό σου και πολύ όμορφο κείμενο. Αλλά ρε παιδί μου τον γυμνόστηθο Παπανδρέου τι τον ήθελες; Δηλαδή αυτή την τάση της νέας ελληνικής διανόησης να μετατρέπει τα πάντα σε σπλατεριά δεν την κατανοώ! Χεχεχεχε, καλωσήρθα μου είπα; Δεν μου είπα.

Comment by Συν τοις άλλοις on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 08, 2010 10:13:00 π.μ.

Δαλιδα!χαχαχαααααα :D
Διονυσια με βαφτισανε.Αλλα ολοι με φωναζουν Διονη.Δεν ξερω γιατι.Μαλλον θα δειχνω μιση ποιος ξερει.Η ανευ συνεταιτερων.Διονη & Σια χωρις τους Σια.Τελος παντων εσυ μπορεις να με λες οπως νομιζεις οτι μου παει περισσοτερο.:)

Ανώνυμος on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 08, 2010 12:20:00 μ.μ.

αφού καλωσήλθες έκλεισε και το τρικάβαλο. οδηγάς εσύ.
διόνη ετοιμάσου -φεύγουμε.

πρτφ

Comment by Συν τοις άλλοις on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 08, 2010 1:41:00 μ.μ.

ok!Κατσε να βγαλω τις σαπουναδες ,να φορεσω κατι προχειρο,να ισιωσω λιγο το μαλλι,να βαλω την υδατικη μου ,να κανω ενα γρηγορο φυσικο μακιγιαζ, να ταισω τα χρυσοψαρα,να ταισω τα παραδεισια μου,να ποτισω λιγο τις γλαστρες και φυγαμεεεε!!
Ξερεις τι σβελτη που ειμαι εγω ?χαχαχαααααααααα


Αχ βρε πρτφ να σαι καλα,μου κανεις τοσο καλο!

Comment by Papatragos on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 08, 2010 3:34:00 μ.μ.

http://www.youtube.com/watch?v=3sONPv2lYLA

...δε φταίω εγώ, εσύ το ήθελες γυμνόστηθο το αγόρι!

Ανώνυμος on Κυριακή, Σεπτεμβρίου 12, 2010 2:51:00 μ.μ.

BLEU DE CHANEL WITH GASPARD ULLIEL DIRECTED BY MARTIN SCORSESE MUSIC: "SHE SAID YEAH" BY THE ROLLING STONES" ALBUM "DECEMBER'S CHILDREN (AND EVERYBODY'S)"MHN MILAS SE AYTOYS......

Comment by ENTOSTWNALLWN on Κυριακή, Σεπτεμβρίου 12, 2010 2:52:00 μ.μ.

BLEU DE CHANEL WITH GASPARD ULLIEL DIRECTED BY MARTIN SCORSESE MUSIC: "SHE SAID YEAH" BY THE ROLLING STONES" ALBUM "DECEMBER'S CHILDREN (AND EVERYBODY'S)"

Ανώνυμος on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2010 3:46:00 π.μ.

"χάρη σ' αυτόν θα πλημμυρίσουν και πάλι οι δρόμοι."
Ναι πράγματι, σκίστηκαν παλλά καλτσόν! Αυτοί που τα πουλάνε θα κάνουν χρυσές δουλειές.

"λαοθάλασσες μπαινοβγαίνουν στη παράγκα"
Σιγά ρε miss popularity, 150 page views έχεις μαζί με τα reloads και το 1/3 αυτών είναι δικά σου. Βάλε και τους λιγοστούς γνωστούς που έχεις στο blogroll σου και είναι μονιμοι θαμώνες στο μαγαζάκι σου και τι σου μένει;

ΜΠΑΜΠΗΣ on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2010 6:26:00 π.μ.

ΑΧ, ΝΑΤΑΣΣΑΑΑΑΑΚΗ ΓΥΡΙΣΕΣ, ΑΝΤΡΑΚΛΑ ΜΟΥ ΕΣΥ! ΚΑΛΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΡΥΨΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΧΑΓΟ ΝΑΤΑΣΣΑ; ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΝΑΜΕ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ, ΚΑΛΕ ΕΛΑ ΔΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΣΩ, ΔΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΠΗΡΕΣ ΚΙΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΣ ΤΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΣΟΥ, ΑΧ ΚΑΛΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΟ ΤΑΝΓΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ! ΣΜΟΥΤΣ!

ΜΠΑΜΠΗΣ on Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 15, 2010 6:29:00 π.μ.

ΥΓ. ΕΓΩ ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ, ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΣΤΑΚΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΥΜΝΟΣΤΗΘΟΣ ΚΡΑΤΗΣΑ.

Ανώνυμος on Κυριακή, Σεπτεμβρίου 19, 2010 9:10:00 μ.μ.

για δες κι αυτό

radicaldesire. blogspot.com/2010/09/blog-post_17.html

mind the gap
τί να πω, προτιμώ έτσι κι αλλιώς τη δική σου εκδοχή, είναι περισσότερο ανακουφιστική όσο να πεις

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ