ΑΞΙΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΣ

15.12.10 / /


Ετικέτες

41 σχόλια:

Comment by lokim on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 4:06:00 π.μ.

Ψηφοφορία#2
Όταν κοιτάς τη φωτογραφία σκέφτεσαι:
1.και άλλο και άλλο..τόσο έρωτα που να τον βάλω;
2.Γιατί να μην είμαι μπροστά;
3.Τον Πολυζωγόπουλο.
4.Το κρέας έτσι πρέπει να τρώγεται..με το αιματάκι του.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 7:13:00 π.μ.

5. δόξα και τιμή στο χέρι του παππού.

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 9:46:00 π.μ.

Άντε -και στα δικά μας εμείς οι λεύτερες...

Comment by Dasein on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 12:32:00 μ.μ.

o Barthes τί θα έλεγε για το punctum της φωτογραφίας;

Comment by lokim on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 1:35:00 μ.μ.

"απόλαυση-φωτιά-αναστάτωση" (ίσως να έλεγε ο Barthes.

Comment by ξεναγός νεκρόπολης on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 6:47:00 μ.μ.

ωραία αφίσσα!

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 10:20:00 μ.μ.

1.ναι θα τραβηχτεί πολύ φέτος.
2.τον barthes δε τον ξέρω. nickname είναι;
3.μ' ένα πόνο.
4. το θέμα είναι πως ανοίγει η όρεξη και λιγουρεύεσαι και τον υπουργό οικονομικών (πως τον λένε) ματωμένο, και πάει λέγοντας.

πρτφ

Comment by Ερωτευμένη Σχιζοφρενής on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 11:12:00 μ.μ.

Ντροπή!











Ακόμα αναγνωρίζεται!


Επίσης, χάρηκα πολύ που επιτέλους έμαθα πώς γράφεται αυτό το "άξις" ( ή "άξινος" )

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 11:37:00 μ.μ.

ΡΟΛΑΝΤ ΜΠΑΡΘ.ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΝ ΕΝΝΟΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΟΣ ,ΚΡΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ.ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ-ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ, ΤΟΝ ΦΩΤΕΙΝΟ ΘΑΛΑΜΟ.ΑΥΤΑ

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 16, 2010 11:42:00 μ.μ.

ε.σ. δε θα σου συνιστούσα να με εμπιστεύεσαι και πολύ στην ορθογραφία.

εγώ επιμένω οτι είναι nickname απο θεσσ.

πρτφ

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2010 12:08:00 π.μ.

κι εδώ επίσης:
http://uhuru66.blogspot.com/2010/12/blog-post_3096.html

πρτφ

Comment by uhuru on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2010 1:07:00 π.μ.

:)

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2010 12:19:00 μ.μ.

Ματωμένο τον Υπουργό Οικονομικών; Γιατί όχι κρεμασμένο και να σπαρταράει;

Υ.Γ.: Κάποια επανάσταση -έτσι;

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2010 3:23:00 μ.μ.

τελικά είσαι ο Κάιν. το έληξα.

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2010 11:38:00 μ.μ.

Ο Κάιν ε; Μακάρι να ήμουν έστω και για μια μέρα. Λιγότερες τύψεις...

Υ.Γ.: Τουλάχιστον ας συμφωνήσουμε στα προφανή. Δηλαδή: α) το λιντσάρισμα είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα του ολοκληρωτισμού (βλέπε και Ροβεσπιέρος), β) οι λεβέντες που την πέσανε στον Χατζηχάχα, αν δεν είναι βαλτοί, είναι φασιστοειδή καλοφταγμένα από τα δελτία ειδήσεων, γ) ποια ήταν τα αιτήματα της πορείας;

Ανώνυμος on Σάββατο, Δεκεμβρίου 18, 2010 12:57:00 π.μ.

α.το λιντσάρισμα είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ψυχόρμητης συμπεριφοράς. παραδεξού οτι ήταν προκλητική η παρουσία του εκεί κι άσε τους πολιτισμούς για το μουσείο Μπενάκη.
β. οι λεβέντες που του την έπεσαν ελαφρά είχαν απλά ψυχή. κι ας ήταν νεφελίμ, όπως λες.
γ. ποιά αιτήματα και κουραφέξαλα; εδώ κούβα δε γινόμαστε που να χτυπιέσαι κάτω.

συμφωνήσαμε στα προφανή εντάξει;

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Κυριακή, Δεκεμβρίου 19, 2010 11:26:00 μ.μ.

A. Παπάρια αδερφέ μου. Ο νόμος του Λιντς και οι αδερφοί Χούλιχαν ανέκαθεν ήταν λαμπρά παραδείγματα όχλου. Κι ο όχλος ξέρουμε όλοι τι βγάζει. Χίτλερ και Παπαδόπουλο. Με δυνατά ποσοστά κιόλας. Και τι λες ρε παιδί μου! Ήταν προκλητικός επειδή κυκλοφορούσε εκεί πέρα! Κι εγώ γιατί τα έπαιρνα στο κρανίο πιτσιρικάς όταν οι μπάτσοι μου λέγανε να μην κυκλοφορώ στην πλατεία επειδή "τέλειωσαν οι καραμέλες;" Προκλητικός ήμουν κι εγώ -ή έτσι τους φαίνομουν. Νομίζω;

Β. Όλοι οι τραμπούκοι έχουν ψυχή, σκατένια βέβαια -αυτό που λέμε "σκατόψυχοι". Άκου ψυχή! Ποιοι; Αυτοί που την πέσανε 10 σε έναν! Αλήθεια, οι λεβέντες που σακατέψανε τον μπάτσο στη συναυλία των Doors στο Λυκαβηττό κι αυτοί ψυχή είχαν;

Γ. Εκείνη τη μέρα γινόταν μια πορεία. Τα παλικάρια που πλάκωσαν τον Χατζηαβάτη υποθέτω οτι συμμετείχαν στην πορεία. Να μην τους θεωρήσω μπαχαλάκηδες ή πληρωτούς έτσι; Λοιπόν, αυτή η πορεία που συμμετείχαν τα παλικάρια -τι αιτήματα είχε; Ξέρεις;

Comment by samson rakas on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 20, 2010 12:55:00 π.μ.

Α. δε καταλαβαίνω γιατί αποκλείεις το ενδεχόμενο κάθε μονάδα της πορείας να ήθελε να δείρει τον δις υπουργό ξεπουλάω-τα-πάντα χατζηδάκη που είναι και το πιθανότερο και το υγιέστερο, ας μη κρυβόμαστε. εγώ δεν είδα κανένα όχλο παρά μονάχα πετυχημένη συνδιαμόρφωση της στιγμής. άραγε και οι μαζικές κολλεκτίβες της ισπανίας όχλος να ήταν; η λογική σου οδηγεί στο κάθομαι σπίτι μου για να μη παρασυρθώ από την κακή μου φύση. κι αυτό οδηγεί σε άλλα μονοπάτια.

Β. δε το γνωρίζω το περιστατικό που μάλλον δε συγκρίνεται με τα χαιδέματα προς τον Χατζηδάκη. άλλωστε δε μπορώ να πάρω σοβαρά άτομα που σκάνε 30 ευρώ για να δούνε τους doors οι οποίοι δεν ειναι οι doors.

Γ.βέβαια και ξέρω. απόπειρα κατάληψης της Βουλής. τρομαχτικό ε;

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Δευτέρα, Δεκεμβρίου 20, 2010 2:37:00 μ.μ.

Α. Κι αν κάθε μονάδα της πορείας ήθελε να δείρει τον Χατζηδάκη τι θα σήμαινε αυτό; Τίποτα περισσότερο από το ότι οι συμμετέχοντες στην πορεία ήταν άβουλος όχλος. Αυτό το "ο δις υπουργός ξεπουλάω τα πάντα" τι το ήθελες; Γράφτηκες στην ΚΝΕ και είσαι κατά των αποκρατικοποιήσεων τώρα στα γεράματα; Οι μαζικές κολεκτίβες της Ισπανίας δρούσαν σε συγκεκριμένες συνθήκες. Μην τα μπερδεύεις -τίποτα δεν κρίνεται ξεκομμένο από το κοινωνικό γίγνεσθαι (πού το θυμήθηκα;) Δηλαδή λες οτι ή θα κατέβαινε κάποιος για να πλακώσει βουλευτές στο ξύλο ή δεν θα κατέβαινε στην πορεία; Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε μιλάμε για καθαρό φασισμό.

Β. Σιγά μην πλακώσανε το μπάτσο αυτοί πού είχαν πληρώσει εισιτήριο! Οι άλλοι, οι "αντιεξουσιαστές" πού πουλάνε προστασία σε μαγαζιά των Εξαρχείων τον πλακώσανε. Και είναι το ίδιο ακριβώς με τώρα. 5,6, 7 άτομα την πέφτουν σε έναν. Εγώ αυτό έμαθα να το λέω ξεφτιλίκι και τραμπουκισμό.

Γ. Το αίτημα της πορείας ήταν κατάληψη της βουλής; Χαχαχαχα Υπέροχα! Κι εγώ που νόμιζα οτι ήταν να μη μειωθούν οι μισθοί των υπαλλήλων των ΔΕΚΟ και να καταργηθεί ο νόμος Παναγιωτόπουλου που ισχύει 5 χρόνια τώρα! Λάθος θα έκανα!

Υ.Γ.: Όποιος θέλει να καταλάβει τη βουλή στρώνει τον κώλο του περιμετρικά στο κτίριο και φωνάζει οτι θα περιμένει εκεί πέρα μέχρι τέλους. Δεν περνάει σουλάτσο έξω από το κτίριο, ούτε εκτονώνεται με δυο βιτρίνες και μετά καφεδάκι στην πλατεία, ούτε και ψάχνει βουλευτή να δείρει. Αλλά το θέμα είναι -ποιος έχει διάθεση να κάθεται τόσες ώρες στον σκατόκαιρο; Έχει και η επανάσταση τα όριά της!

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 23, 2010 10:51:00 μ.μ.

Δεν είσαι ούτε καν ο Κάιν, μάλλον για Μπάμπη Παπαδημητρίου σε κόβω...

Α. Ο Μπάμπης μας έμαθε ότι όποιος επιθυμεί -πόσο μάλλον επιδιώκει- να χειροδικήσει κατά ενός εξ ορισμού και κατά συνθήκη δυνάστη του, είναι ένα άβουλο ον...

Α2. Ο Μπάμπης μας έμαθε ότι το ξεπούλημα κρατικής περιουσίας στον ιδιωτικό τομέα από τα τσιράκια της οικονομικής ελίτ, στην καλύτερη δεν θα πρέπει να μας αφορά (στην χειρότερη, ο μπάμπης το θεωρεί δίκαιο πράγμα), διαφορετικά γινόμαστε υπέρμαχοι του κρατικού καπιταλισμού, ή πιο λαϊκά "κνιτάκια". Τώρα εάν όλες αυτές οι ιδιωτικοποιήσεις μας κάνουν τις ζωές τρισχειρότερες από ότι είναι τώρα, αυτά είναι ψιλά γράμματα για τον πολιτικό γκουρού Μπάμπη...

Α3. Ο Μπάμπης κάνει την πάπια στην ερμηνεία του πρτφ, δημιουργώντας ένα ζαβό διπολικό σχήμα και φορτώντοντάς το μετά στο πρτφ...

Β. Ο Μπάμπης, συνεπής στις βλακώδεις και κουτοπόνηρες παρομοιώσεις, συνδέει αξιακά τον ξυλοδαρμό ενός μπάτσου (πόσο συγκινήθηκα με το δράμα του!) σε μία συναυλία λέει των doors, με τον ξυλοδαρμό ενός επιφανούς πολιτικού και στυλοβάτη της νεοφιλελεύθερης επέλασης κατά τη διάρκεια μίας πανελλαδικής και μαζικής απεργιακής κινητοποίησης που προφανώς και ως τέτοια εναντιώνεται σε κάθε είδους χατζηδάκηδες. Γιατί μπροστά στις σημειολογίες, ο Μπάμπης, ο δίκαιος διαιτητής του one on one street fighting, βλέπει μόνο 5-6-7 να την πέφτουν σε έναν, χωρίς να του κάνει καθόλου κου-κου ότι αυτός ο ένας την έχει πέσει πρώτος σε 5-6-7. Εκατομυρία...

Γ. Ο Μπάμπης μας έμαθε ότι ο κόσμος που διαδηλώνει δεν ριζοσπαστικοποιείται αλλά είναι κάτι βολεμένοι πράσινοι και μπλε ψηφοφόροι, που θέλουν πίσω το κοινωνικό τους συμβόλαιο, δλδ τους αρχικούς όρους των ρουσφετιών τους...

Υ.Γ: Εδώ ο Μπάμπης πραγματικά δίνει ρέστα. Μας κάνει τη χάρη, σε μας τους βλάκες που σουλατσάρουμε στο Σύνταγμα, κατεβάζουμε 2 βιτρινούλες και μετά πάμε και πίνουμε καφεδάκια στα εξάρχεια, να μας δώσει τη συνταγή για να καταλάβουμε τη βουλή! Θα πάμε να την περικυκλώσουμε καθιστοί! Θα έχουμε ομπρέλες, γάντια και κασκόλ, μπόλικη διάθεση και δε θα μασήσουμε ούτε τον σκατόκαιρο! Και αν μας την πέσουν μετά από κανά 3ωρο αναμονής τα κακά ΜΑΤ, μαντέψτε, θα κρατήσουμε όλοι τις ανάσες μας για να μάθουν! Έτσι, θα σπάσουμε και τα όρια της επανάστασης!

Βρε χαζούληδες, μη σπάτε τα κεφάλια σας, ο Μπάμπης είναι εδώ!

Έλαμψες Μπάμπη μου!

ο φίλος σου
ο αρούλης.

Comment by The Motorcycle boy on Τρίτη, Δεκεμβρίου 28, 2010 9:58:00 μ.μ.

Ο Παπαρούλης πες καλύτερα.

Ανώνυμος on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 29, 2010 1:10:00 μ.μ.

Τι χιούμορ!

Έτσι γελάτε εσείς οι φτασμένοι οικονομολόγοι?

Τσ, τσ, τσ, δε δικαιολογείς έτσι το μισθό σου μπάμπη μου...

κι είσαι και ακριβός πανάθεμα σε.

Comment by The Motorcycle boy on Τετάρτη, Δεκεμβρίου 29, 2010 7:15:00 μ.μ.

Συγνώμη τώρα -επιμένεις οτι σε μένα αναφέρεσαι γράφοντας όλα τα παραπάνω, έτσι; Ρωτάω επειδή είμαι κομμάτι αργός -κατάλαβες;

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 30, 2010 11:48:00 π.μ.

Κατάλαβα μπάμπη μου.

Αν και στο να αφορίζεις και να ακυρώνεις όποια κίνηση ή σκέψη δεν χωράει στη γυάλινη σφαίρα σου και στα συμπλέγματά σου, είσαι μονίμως καταπληκτικά γρήγορος.

Για να σε βοηθήσω λοιπόν, αν και είναι από ενοχλητικά ρητορική έως επιτηδευμένα αφελής η ερώτηση σου:

Ναι, επιμένω, μπάμπη μου.

Πάρε λοιπόν τώρα μπρος, πέσε από τα σύννεφα σου, νοιώσε ότι κάποιος σου πέταξε το γάντι ενώ εσύ δεν έχεις πετάξει ούτε βλέμμα, και ρίξε τώρα κι εσύ με τη σειρά σου τις δικές σου "παπαρούλες" για να καμαρώσω και πάλι την αξιακή σου μιζέρια και τις πολιτικές σου μεγαλοστομίες και βεβαιότητες.

Άιντε μπάμπη μου, γιατί δε σε αναγνωρίζω όταν κάνεις την πάπια και ανησυχώ.

ο αρούλης σου.

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 30, 2010 7:14:00 μ.μ.

Mά'στα -από Μπάμπης (συγνώμη κιόλας αλλά δεν βλέπω Σκάι όπως η πάρτη σου και δεν τον ξέρω τον κύριο) έγινα πάπια!

Γάντια απ΄ότι θυμάμαι πετάγανε οι κοπέλες σε κάτι στριπτιζάδικα της συφοράς, αλλά αν επιμένεις να αφήνεις γυμνό το χεράκι σου κάνε μου τη χάρη και διάβασε την άποψή μου πριν την κνιτέψεις, όπως σε μάθανε στην ΚΟΒΑ σου.

Κι αν θέλεις να κουβεντιάσεις κάτι μαζί μου, κάντο σ΄αυτά που γράφω -όχι σ΄αυτά που φαντασιώνεσαι οτι θα ήθελες να πρεσβεύω.

Υ.Γ.: Η κίνηση που δεν χωράει στη γυάλινη σφαίρα μου είναι ο τραμπουκισμός στον Χατζηδάκη; Μπα! Μην το λες! Στα 16-17 ήμουνα τακτικός της 7, τα ίδια κάναμε όταν μας δείχνανε κάποιον για βάζελο.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Δεκεμβρίου 30, 2010 8:11:00 μ.μ.

Μπάμπη μου,

Τον νεοφιλελεύθερο αυτόν "κύριο" με τον οποίο μέσες άκρες λέτε τα ίδια πράγματα, λες ότι δεν το ξέρεις (παρόλο που έχει βουήξει ο τόπος με δαύτον, σε βαθμό που δεν χρειάζεται να τον παρακολουθείς για να τον έχεις κατά νου), και η "πάρτη" μου, που βλέπει και Σκάι εκτός όλων των άλλων που έλεγες πιο πάνω, θα σε πιστέψει.

(και καλά εγώ μπάμπη μου, κατεβάζω 2 βιτρίνες, πίνω καφέ στα εξάρχεια αμέσως μετά και δεν περικυκλώνω τη βουλή γιατί θα πιαστούν τα πόδια μου και φοβάμαι τον καιρό, αλλά εσύ κοτζάμ παντογνώστης έχεις κάνει και προϋπηρεσία σε στριπτιτζάδικα με κοπέλες που πετούσαν γάντια? από αυτές τις εμπειρίες αντλείς τον αξιακό σου υπόνομο και κυρίως το φοβερό σου χιουμορ? ή μήπως εκτός και από τον μπάμπη σου είναι άγνωστη και η ρήση "πετάω το γάντι" και απαντάς τόσο ατσούμπαλα και κρυπτο-σεξιστικά?)

Επάνω στην άποψή σου, μπάμπη μου, σχολιάζω, και να σου πω τη μαύρη μου αλήθεια, καημός μου εάν ανοίξω κουβέντα μαζί σου ή όχι. Και από την άποψή σου, συμπεραίνω και τι πρεσβευεις. Που την είδες τη φαντασία λοιπόν? Σχολιάζω σε ένα ανοικτό και φιλόξενο μπλογκ, αντιτιθέμενος σε μία εμετική προσέγγιση -ναι μπάμπη μου, τη δική σου, γιατί είσαι και λίγο αργός- ενός περιστατικού που μπορείς να πεις τα μύρια όσα, αλλά εσύ επέλεξες να το κατατάξεις στο κουτάκι "τραμπουκισμό" και να του ακυρώσεις οποιαδήποτε ερμηνεία πέραν αυτής της ψυχολογίας του άβουλου όχλου.

Υ.γ: στριπτιτζάδικα, γηπεδα και χουλιγκανισμοι, περήφανος μηχανόβιος κρίνοντας από το nickname... ρε μπάμπη, εγώ είχα όνειρα για σένα...

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 31, 2010 8:30:00 π.μ.

Λυπάμαι που σου διέψευσα τα όνειρα που έκανες για μένα, να σου δώσω το τηλέφωνο της μάνας μου, να λέτε τον καημό σας παρέα.

Λυπάμαι επίσης που δεν έτυχε να γνωρίζω τι πρεσβεύει ο συγκεκριμένος Μπάμπης στον οποίο αναφέρεσαι (αν και δεν χρειάζεται, αφού λέμε τα ίδια -έτσι;)

Ναι -και σε στριπτιζάδικα έχω πάει και χούλιγκαν έχω χρηματίσει (αλλά όχι χρηματιστεί) και ότι θες. Επίσης έχω κάνει παρέα με τραβεστί και έχω γλιτώσει μια πουτάνα από τους μπάτσους στη Βουκουρεστίου λέγοντάς τους οτι είναι θεία μου. Λυπάμαι αν σου χαλάω τον παραμυθένιο κόσμο στον οποίο ζεις, όπου οι επαναστάτες κλάνουν μύρο και οι κακοί εκπνέουν ραδιενέργεια.

Επειδή τώρα, ίσως και να διακρίνω τι προσπαθείς να πεις θα σε ρωτήσω 2 πράγματα:

1. Ποια επαναστατική ή εξεγερσιακή διαδικασία προβλέπει τροχάδην έξω από τη Βουλή με σκοπό να προλάβουμε τίποτα βιτρίνες ανοιχτές και να τις σπάσουμε; Ή αλλιώς, ποιος είναι ο στόχος μιας εξεγερμένης πορείας;

2. Ποια είναι η δήλωση η οποία γίνεται με την ενέργεια του ξυλοδαρμού του Χατζηδάκη;

Υ.Γ.: Προτιμώ να είμαι σεξιστής αναφερόμενος σε στριπτιζάδικα παρά λάτρης των καταπιεστών δήθεν υπερανθρώπων αναφερόμενος σε μεθόδους των ιπποτών του Μεσαίωνα. Άκου σεξιστής! Χαχαχαχα

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 31, 2010 10:14:00 π.μ.

Γεια σου ρε μπάμπαρε, που "κάνεις παρέα" με τα περιθωριακά κομμάτια του κοινωνικού ιστού και που σώζεις "πουτάνες" κιόλας από τους μπάτσους! Κι επειδή τις σώζεις, φαντάζομαι έχεις και κάθε δικαιοδοσία να επιτείνεις ακόμα περισσότερο τον κοινωνικό τους αποκλεισμό ("πουτάνα" ρε μπάμπη? μάλλον εκείνη θα έπρεπε να σε σώσει από το ότι ακόμη κι όταν τις "σώζεις" από τους μπάτοσυς και ενεργοποιείται μία άμεση σχέση όπου υποτίθεται ότι μπορούν να σπάνε τα σχήματα, για σένα εξακολουθούν και είναι "πουτάνες". Και μη μου πεις ότι αυτές αυτοπροσδιορίζονται έτσι πρώτες, γιατί θα χαλάσεις ακόμη περισσότερο το επαναστατικό σου προφίλ).

Μη χαχανίζεις λοιπόν μόνος σου, μπάμπη μου, το κατάλαβα ότι προτιμάς να είσαι σεξιστής, αλλά μην το διατυμπανίζεις κιόλας. (Δεν σε είπα σεξιστή, αλλά ότι έκανες κρυπτο-σεξιστικό σχόλιο, κάτι που δεν προϋποθέτει να είσαι σεξιστής). Αλλά έτσι είναι μπάμπη μου, θέλει ο σεξιστής να κρυφτεί κι η χαρά δεν το αφήνει.

Που λες, μπαμπούκη, εσύ που δεν φαντασιώνεσαι αυτά που θα ήθελες εσύ να πρεσβεύω, δείξε μου μισή φράση από την οποία συμπεραίνεις ότι αποτελώ "λάτρη των καταπιεστών δήθεν υπερανθρώπων αναφερόμενος σε μεθόδους των ιπποτών του Μεσαίωνα". Διαφορετικά, μαλλον εσύ είσαι αυτός που λειτουργεί βάσει καλών που κλάνουν μύρο και κακών που εκπέμπουν ραδιενέργεια. Διότι, εδώ και αρκετά σχόλια, έχεις ειρωνευτεί, σαχλαμαρίσει, ρωτήσει, επιτεθεί, αμυνθεί, αστιευτεί (μα τι χιούμορ!) αλλά ακόμη με την ουσία αυτών που σου είπα δεν έχεις ασχοληθεί.

Σε ό,τι σου καταλόγισα λοιπόν, αρχικά, γιατί κάνεις την πάπια, μπάμπη μου? Είσαι αργός ακόμα και δεν τα έχεις πιάσει μήπως? Τα επιχειρήματα σου για τον ξυλοδαρμό του Χατζηδάκη ήταν λες και διάβαζες "Καθημερινή" (κι επειδή εσύ είσαι αμόλυντος από τα κακά ΜΜΕ, η "Καθημερινή" είναι καθημερινή πρωινή εφημερίδα της "δεξιάς παράταξης" με βαρύ παρελθόν (και πλέον με σαφή νεοφιλελεύθερη τροχειά), ιδιοκτησίας Αλαφούζου.

Επειδή, λοιπόν δεν είσαι αργός, αλλά κουτοπόνηρος, κάνοντας τον κινέζο, πάψε να φορτώνεις σε ότι σου απευθύνεται και από μία ελιτίστικη ταμπέλα και πες μας ποια είναι δική σου αντιπρόταση, εκτός από τη φοβερή ιδέα να περικυκλώσουν τα καταπιεσμένα πλήθη το κοινοβούλιο και να μην βαρεθούν την ορθοστασία.

Γιατί μπάμπη μου, σε άλλες "ανώδυνες" αναρτήσεις, εσύ είσαι που σπεύδεις να βροντοφωνάξεις "να καεί, να καεί η βουλή" αλλά όταν σε μία ανάρτηση έχει τρέξει λίγο αιματάκι από κάποιον πρωτοστάτη της λεηλασίας που συντελείται αυτήν τη στιγμή, το παίζεις διαιτητής του μποξ. Αποφάσισε λοιπόν, να καεί τελικά το ρημάδι? κι αν ναι, πώς θα καεί, μπάμπη μου, με το να κάθεται ο κόσμος γύρω γύρω και να χτενίζεται? γιατί έτσι μάλλον η διαδήλωση θα καεί κι όχι η βουλή.

Τέλος, μπάμπη μου, δεν "προσπαθώ να πω κάτι", γενικώς και αορίστως, το λέω ξεκάθαρα αλλά εσύ δεν το ακούς. Μια χαρά τσουλούσε ο διάλογος, ό,τι είπα το είπα επάνω στα εμετικά σου σχόλια και δεν σκόπευα επουδενί να ερμηνεύσω τον ξυλοδαρμό του χατζηαβάτη.

Ανώνυμος on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 31, 2010 10:15:00 π.μ.

Ωστόσο, μια και ρωτάς, μην γίνομαι αγενής:

1)"Τροχάδην έξω από τη βουλή με σκοπό να προλάβουμε τίποτα βιτρίνες ανοιχτές και να τις σπάσουμε", προβλέπει η επαναστατική/εξεγερσιακή διαδικασία της γυάλινης -και προφανώς εμπαθούς- σφαίρας σου. Δυστυχώς δεν έχω περάσει από καμία ΚΟΒα και δεν ξέρω τι προβλέπουν εκεί, αλλά οι οριζόντιες διαδικασίες (επαναστατικές δεν έχουμε ευτυχήσει ακόμη, μέχρι εξεγερσιακές φτάσαμε τον δεκέμβρη του 08) επιχειρούν άλλα πράγματα που φαντάζομαι δε σε ενδιαφέρουν και πολύ.

2) Δήλωση γίνεται στις εφορίες ή στα κομματικά επιτελεία. Στο δρόμο γίνονται ενέργειες, άλλες οργανωμένες, άλλες αυτοοργανωμένες, άλλες αυθόρμητες αλλά πάντοτε σε διάδραση με την εκάστοτη συνθήκη και τα περιεχόμενα του κοινωνικού/ταξικού ανταγωνισμού. Από τη στιγμή που εσύ αυτό το βαφτίζεις "τραμπουκισμό 5-6-7 άβουλων σε έναν ανυπεράσπιστο" μη ψάχνεις καμία "δήλωση" της ενέργειας, ψάξε κανέναν ψυχίατρο ή κανέναν μισθό για αυτά που πρεσβεύεις γιατί πολλοί άλλοι πληρώνονται αδρά για να λένε ακριβώς το ίδιο πράγμα.

άιντε λοιπόν, κάνε άλλη μία φορά τον κόπο να μετατοπίσεις το θέμα των σχολίων με τις αρλούμπες σου.

σε προσμένω μπάμπη μου,
και καλή χρονιά στον μικρόκοσμό σου!

ο αρούλης σου

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 31, 2010 11:58:00 π.μ.

Πάμε σιγά -σιγά μπας και βγει άκρη (που δεν το νομίζω, αλλά τέλος πάντων):

1. Ποιος είναι αυτός ο "αρούλης μου" πού γράφεις συνέχεια;

2. Ποιος σου είπε οτι οι πουτάνες και οι τραβεστί είναι κάποιο περιθώριο; Πάντειο σπούδαζα, με τι ήθελες να κάνω παρέα; Με μέλη της Ακαδημίας Αθηνών;

3. Είναι κακή λεξούλα το "πουτάνα" έτσι; Επειδή έτσι έλεγε η μαμά τις κακές κοπέλες; Και δεν πρέπει να τη χρησιμοποιούμε -ε; Ωραία το πας -πολιτική ορθότητα και πάνω τούρλα!

4. Ξέρεις τι σημαίνει "σώζω πουτάνα από μπάτσους"; Ή όταν τις βλέπεις αυτές τις "περίεργες" κυρίες το βάζεις στα πόδια μη σου δαγκώσουν το λιλί;

5. Πού διάολο είδες γραμμένο οτι είμαι επαναστάτης;

6. Γιατί να μην διατυμπανίζω τον σεξισμό μου; Είναι ντροπή; Κι αν ναι -μεγαλύτερη από τον πουριτανισμό;

7. Εντάξει, αφού διαβάζεις Καθημερινή θα σε πιστέψω οτι οι απόψεις μου ταιριάζουν με τις απόψεις της φυλλάδας. Πες μου τώρα και οι δικές σου απόψεις με τι ταιριάζουν; Με τα μπλοκ της Χρυσής Αυγής; Με τα εντιτόριαλ της Ζούγκλας; Με το Κουρδιστό Πορτοκάλι; Με το αντινιούζ; Με κάποιο άλλο φασιστομπλόκ; Επειδή τελικά νομίζω οτι έτσι έχεις μάθει να αξιολογείς -ανάλογα με το ΠΩΣ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ το κάθε τι.

8. Αν εγώ είμαι κρυφοσεξιστής με την αναφορά στο στριπτιζάδικο, αναλογικά κι εσύ είσαι λάτρης των καταπιεστών του Μεσαίωνα με την αναφορά σε μια δικιά τους συνήθεια (πέταγμα γαντιού για μονομαχία). Τι δεν κατάλαβες σε αυτό;

9. Γιατί θα πρέπει να σου κάνω κάποια φοβερή αντιπρόταση; Δεν έχω δικαίωμα να διαφωνώ σε κάποιες πρακτικές; Πρόσεξε -επειδή αυτή είναι ερώτηση παγίδα!

10. Αν η αντιπρότασή μου ήταν περικύκλωση της βουλής ΑΠΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΔΙΑΔΗΛΩΤΕΣ, αποκλεισμός των βουλευτών εντός (αντί για ανώδυνα φάσκελα) και τελικά αντίσταση σε προσπάθειες των μπάτσων να διαλύσουν την κατάσταση, θα σου φαινόταν πολύ γελοίο ε; Πες μου τότε γιατί ΟΣΕΣ φορές επιχειρήθηκε κάτι τέτοιο, τη μια κάηκαν οι άνθρωποι στη Μαρφίν, την άλλη πλάκωσαν στο ξύλο τον ΓΣΕΕ, την τρίτη πλάκωσαν τον Χατζηδάκη και γενικώς ΚΑΤΙ έγινε για να αποπροσανατολιστεί ο κόσμος και να πλακώσουν οι μπάτσοι;

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Δεκεμβρίου 31, 2010 12:17:00 μ.μ.

(συνέχεια)
11. Πότε με είδες/ διάβασες να φωνάζω "να καεί, να καεί το μπουρδέλο η βουλή"; Κατά πρώτον θα επιθυμούσα το συγκεκριμένο κτίριο να παραμείνει αλλά με διαφορετική χρήση και κατά δεύτερον έχω σε μεγάλη εκτίμηση τα μπουρδέλα για να τα παρομοιάσω με τη βουλή.

Πάμε και στις απαντήσεις σου -οι οποίες μόνο απαντήσεις δεν είναι:

1. "Οι οριζόντιες εξεγερσιακές διαδικασίες επιχειρούν άλλα πράγματα που φαντάζομαι οτι δεν σε ενδιαφέρουν και πολύ"!!! Τι ωραίος που είσαι αδερφέ! Σε ρωτάω: τι προβλέπουν κατά τη γνώμη σου αυτές οι διαδικασίες και απαντάς "φαντάζομαι οτι δε σε ενδιαφέρει"!!! Δηλαδή όταν σε ρωτάει κάποιος από πού πάνε για Ομόνοια του απαντάς: "θα σου έλεγα αλλά φαντάζομαι οτι δεν σε ενδιαφέρει";

2. "Στο δρόμο γίνονται ενέργειες, άλλες οργανωμένες, άλλες αυτοοργανωμένες, άλλες αυθόρμητες αλλά πάντοτε σε διάδραση με την εκάστοτη συνθήκη και τα περιεχόμενα του κοινωνικού/ταξικού ανταγωνισμού." Σωστός αλλά εκτός θέματος, σαν την έκθεση του Τοτού για τα μυρμήγκια. Αυτές λοιπόν οι ενέργειες κάτι δηλώνουν. Ας πούμε, όταν κάνεις εισβολή στα χειμερινά ανάκτορα του Τσάρου (στη βάση όσων σωστά έγραψες) δηλώνει η ενέργειά σου την απέχθειά σου για την τσαρική τυραννία σε πρώτη φάση και σε δεύτερη φάση την επιθυμία σου να αλλάξει η κατάσταση.
Όταν κάνεις ντου στο γήπεδο η ενέργειά σου δηλώνει την αγανάκτησή σου για την αδικία που θεωρείς οτι υφίσταται η ομάδα σου π.χ.
Ξαναρωτάω λοιπόν -η συγκεκριμένη ενέργεια ΤΙ δηλώνει;
Να στο δώσω και διαφορετικά για να σε βοηθήσω. Σε τι διαφέρει ο ξυλοδαρμός του Χατζηδάκη από τον ξυλοδαρμό του Κάιν στα Προπύλαια πριν κάποια χρόνια; Είμαστε υπέρ κι εκεί;
Αν αύριο 5-6 μπάτσοι συλλάβουν τον Χ ύποπτο για την επίθεση στο Α.Τ. με τις χειροβομβίδες δικαιούνται να τον σαπίσουν στο ξύλο σε μια γωνιά, σε μια έκφανση του κοινωνικού/ταξικού ανταγωνισμού;
Ο κοινωνικός/ταξικός ανταγωνισμός δεν θα έπρεπε (έτσι όπως τον σκέφτεσαι) να δικαιολογεί και το κάψιμο των ανθρώπων στη Μαρφίν; Έτσι κι αλλιώς ήταν απεργοσπάστες και καριερίστες.

Ανώνυμος on Κυριακή, Ιανουαρίου 02, 2011 4:07:00 μ.μ.

Μπάμπη μου, πόσο συγκινούμαι που αφιέρωσες τελικά λίγο από τον πολύτιμό σου χρόνο, μακρυά από τη γλώσσα της πρέφας που τόσο αγαπάς (τουλάχιστον στο τελευταίο κομμάτι του επιστημονικού σου ερωτηματολογίου που μόνο εσύ, ο επιστήμων/οικονομολόγος/κοινωνιολόγος/παντογνώστης μπάμπης μπορείς να παρακολουθήσεις), για να ασχοληθείς με εμέ τον ποταπό!

Αλλά μπαμπούκη μου θα σε μαλώσω πάλι! Είτε γράφεις σοβαρά (λέμε τώρα μπάμπη μου) είτε σαν η ενσάρκωση της εξυπνάδας στον κόσμο ετούτο, η κουτοπονηριά σου δεν το κουνάει ρούπι! Και ρε μπάμπη, τόσο κόπο κάναμε να σε σπουδάσουμε, στα καλύτερα πανεπιστήμια σε πήγαμε, δεν έχεις μάθει κάποιο άλλο τρικ?

Ερωτηματολόγιο Κουτοπονηριάς 2011!
(οι απαντήσεις αντίστροφα αν μου επιτρέπεις)

2) Μπάμπη μου, ο ξυλοδαρμός του χατζηδάκη δε σημαίνει τίποτα φοβερό για εμάς τους βλάκες των πορειών. Αυτοί που το ανήγαγαν σε κάτι κοσμογονικό, είναι οι άλλοι 299 κοπρίτες, τα ΜΜΕ και φυσικά… εσυ!Π.χ. όλα τα σχόλια εδώ ήταν περιπαικτικά και χιουμοριστικά, εκτός… από τον Μπάμπη μας, που μας λέει ότι όποιος χτυπά τον καταπιεστή του είναι άβουλος βλαξ. Κι όταν ρωτιέται το γιατί, εξισώνει όποιον ξυλοδαρμό του κατέβει στον θαυμαστό νου του, για να μας πει τι? Ότι είναι κακό να την πέφτουν εν γένει πολλοί σε έναν? Ανεξαρτήτως του τι εκφράζουν οι πολλοί και τι ο ένας? Δλδ, το λιντσάρισμα και το κρέμασμα του Μουσολίνι ήταν καταδικαστέα πράξη! Και μπροστά στον Μουσολίνι ή το Χατζηδάκη, το πλήθος και την πράξη, εσύ γιατί δίνεις όλο το κέντρο βάρους στην πράξη, αποστειρωμένη από τους φορείς της? Αυτή καθεαυτή είναι που νοηματοδοτεί και ερμηνεύει την ουσία? Ποιος ορίζει το «Δικαίωμα» στο ποιος ξυλοδαρμός «επιτρέπεται» ή όχι κι από πότε ? Ο Νόμος? Εσύ? μία κοινώς αποδεκτή Ηθική ποιανού Πολιτισμού? Ρητορικά είναι τα ερωτήματα είναι μπάμπη μου, δε σου απαντώ με ερωτήσεις, γιατί μου είσαι και αργός, όπως μου τόνισες προηγουμένως και δε θέλω να μπλέκεσαι.

Ο ξυλοδαρμός αυτός δεν δηλώνει (αφου το θες έτσι) κάτι συγκεκριμένο, στο βαθμό που έτσι κι αλλιώς δεν οργανώθηκε αλλά απλά συνέβη, ούτε πρόκειται να αποτελέσει το καθοριστικό εφαλτήριο για έναν ριζικό κοινωνικό μετασχηματισμό. Ήταν, κατά πώς φάνηκε, μία αθόρμητη αντίδραση στη θέα ενός βουλευτή εν μέσω μίας σημαντικής και πανελλαδικής απεργιακής κινητοποίησης, σε ένα κοινωνικό περιβάλλον που βράζει ενάντια στους εθνοπατέρες της ελληνικής δημοκρατίας. Που είδες τώρα εσύ, τους φασίστες/ναζί, τα άβουλα όντα και τους πληρωμένους πράκτορες, μπάμπη μου? Εκεί ακριβώς που τους είδε κι ο Πεταλωτής, ο Σαμαράς, ο Καρατζαφέρης και η Παπαρήγα (τον Συριζα, τον αφήνω απέξω γιατί πρόκειται για ειδική περίπτωση πολιτικής ηλιθιότητας και κουτοπονηριάς, που χρίζει εξειδικευμένης ψυχιατρικής φροντίδας). Και μαζί τους κι εσύ Μπάμπη μου, τίποτα δε σου λέει αυτό? Σου λέω -αν και άρης- είναι πολλά τα λεφτά μπάμπη μου! Μην λες τέτοιες απόψεις τσάμπα, τα pay rolls έχουν πάρει φωτιά παρά την οικονομική κρίση!

Τέλος, κουτοπόνηρε φίλε μου, ο κοινωνικός/ταξικός ανταγωνισμός αναφέρθηκε για να αντικρούσει την εμετική σου προσέγγιση, του american street fighting. Ως τέτοιος, δεν αποτελεί καμία πανάκεια που ότι εντάσσεται μέσα της καθαγιάζεται, αλλά έναν τρόπο, ένα γενικό αξιακό σύστημα για να διαβάζεις τον δύσκολο αυτόν κόσμο. Η λογική που τάσσεται υπερασπιστικά σε όποιον δέχεται επίθεση από πολλούς, ανεξαρτήτως αν αυτός έχει πηδήξει ακόμα και κατά δική του δήλωση εκατομμύρια ανθρώπους, δεν ανήκει στο αξιακό αυτό σύστημα, αλλά στην έννοια του Νόμου και της Ηθικής, έτσι ακριβώς όπως τις σφυρηλάτησε πριν λίγους αιώνες ο αστικός νεωτερισμός και έτσι ακριβώς όπως σας τον μάθανε στο Πάντειο και έτσι ακριβώς όπως τον αναπαράγεις εδώ. Η χυδαιότητά σου, λοιπόν μπάμπη μου, τη στιγμή που συνδέεις και χρησιμοποιείς σε όλα αυτά και τους 3 νεκρούς της Μαρφίν και μου φορτώνεις ότι η λογική μου υπερασπίζεται ή δικαιολογεί τους νεκρούς αυτούς, σου επιστρέφεται και σε χαρακτηρίζει και συνολικά. Και μετα μου λες ότι δεν είσαι ο μπάμπης, μπάμπη μου…

Ανώνυμος on Κυριακή, Ιανουαρίου 02, 2011 4:33:00 μ.μ.

1) Εξακολουθώ και λέω λοιπόν με βάση τα παραπάνω ότι δεν σε ενδιαφέρουν οι οριζόντιες διαδικασίες, οι οποίες μπάμπη μου, σε αντίθεση με τα κομματικά επιτελεία, δε βγάζουν καμία «γραμμή» για το τι πρέπει να γίνει στην όποια πορεία. Και κυρίως δεν έχω δει καμία, να αποφασίζει κανένα αστείο σχέδιο «τροχάδην γύρω από βουλή και μετά καφέ στα Εξάρχεια». Μόνο κάτι αστείους σαν και του λόγου σου που ελαφρά τη καρδία πετάν και τη μαλακία τους για τις συνελεύσεις. Δλδ. Μπάμπη μου, όταν κάποιος με ρωτάει από την πλατεία ενός χωριού στη Χίο, από πού πάνε για πλατεία Ομονοίας, προφανώς και δεν του απαντάω.

11) Για παράδειγμα: http://toportatif.blogspot.com/2009/09/camera-obscura.html Σχιζοφρενική αμνήσια ή κουτοπονηριά? Να μία ατάκα σου, σε μία ανώδυνη ανάρτηση χωρίς ξυλοδαρμούς που πετάς τον επαναστατικό σου εξυπνακισμό. Γιατί δε μας λες και μας μπάμπη μου σχετικά με την τρέχουσα κωλοτούμπα σου, υπό ποία χρήση θες να παραμείνει το ανάκτορο της Βουλής?

10) Αυτό θα μου φαινόταν συζητήσιμο αν και δε με πείθει προσωπικά σε πρώτη φάση. Αλλα εξακολουθείς και δε μας λες. Αντε και καταρρίπτουμε και τις κατασταλτικές επιθέσεις. Τι θα τους κάναμε εάν τους περικυκλώναμε, εν τέλει? Έξωση, έτσι απλά? Κι αυτοί θα φεύγανε με σκυμμένο το κεφάλι μετανοημένοι, άνευ βίας? Και μετά θα αλλάζαμε χρήση στο ανάκτορο?
Τέλος, αυτό που λες, ποτέ δεν έχει επιχειρηθεί, εκτός από μία φορά. Ξέρεις ποιος πρότεινε περικύκλωση της βουλής μπάμπη μου? Η ΓΣΕΕ και κάτι γελοίοι της αριστερίστικης ηγεμονίας. Αυτό που επιχειρήθηκε στις περιπτώσεις που αναφέρεις (με αποκορύφωμα την 5η Μάη) είναι επίθεση και κατάληψη της βουλή. Όλα τα άλλα είναι αναμνήσεις της γυάλινης σου σφαίρας μπάμπη μου.
Και φυσικά, οι μπάτσοι δεν ήρθαν μετά από αυτές τις ενέργειες που αναφέρεις, ήταν έτσι κι αλλιώς κατά χιλιάδες στους δρόμους και εφάρμοζαν τα κατασταλτικά τους σχέδια εξ αρχής κι όχι εξ αφορμής. Τώρα που,πώς και πότε αποπροσανατολίστηκε ο κόσμος (εκτός από τη περίπτωση μαρφιν), με τον χατζηδάκη και τον παναγοπουλο μόνο εσύ ξέρεις κι ο πρετεντέρης… αλλά είπαμε, εδώ ο καλός ο μύλος που όλα τα αλέθει κι όλα τα εξισώνει. Γνήσιος μαθηματικός ο Μπάμπης.

9) Άντε πάλι με τα δικαιώματα. Διαφώνησε μπάμπη μου, θα σου πω εγώ όχι? Μια χαρά περνάω όπως βλέπεις! Την πέρασα την παγίδα τώρα? γιατί αγχώθηκα πολύ!

8) Εσύ κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Πρώτα από όλα, το «γάντι» αποτελεί πλέον λαϊκή ρήση. 2ον και να αναπαρήγαγε τον μεσαίωνα, εγώ το ανέφερα όχι για να το οικειοποιηθώ αλλά γιατί είδα ότι εσύ θες να λειτουργείς με «γάντια». Οπότε δική σου η ρήση, δικός σου και ο μεσαίωνας. Εκτός από αργός, μήπως είσαι και στραβός?

7) Κουτοπονηριά από τις χείριστες. «ας τον πούμε φασίστα, να τον τσιγκλίσουμε». Μόνο ένα σχόλιο. Σύμφωνα με τη δική σου λογική και μόνο μπάμπη μου, αν εγώ διαβάζω καθημερινή και βλέπω σκάι, τότε εσύ διαβάζεις χρυσή αυγή , ζούγκλα, κουρδιστό πορτοκάλι και διάφορα φασιστομπλογκ. Δεν είναι κακό, μια χαρά σου ταιριάζει! Και εις ανώτερα.

6) Ντροπή? Μεταξύ άλλων είναι προφανώς και ντροπή! 2ον, ποιος είπε ότι ο κρυφο-σεξισμός βρίσκεται σε αντιδιαστολή με τον πουριτανισμό? Εξίσου αντιδραστικές αντιλήψεις είναι και η 2η πολλές φορές, αν όχι πάντα, πηγάζει από την 1η. Τυχαίο στην περίπτωσή σου? Δε νομίζω.

5) Στο πρωτοποριακό χαρακτήρα των σχολιασμών σου και στην εμμονή σου να περιγελάς με άλλους «επαναστάτες» ιδίως ιδίας επινοήσεως και προέλευσης.

Ανώνυμος on Κυριακή, Ιανουαρίου 02, 2011 5:49:00 μ.μ.

4) Δε βλέπω κάποια δυσνόητη ερμηνεία της φράσης «σώζω μία πουτάνα από μπάτσους» που δεν μπορώ να πιάσω, παρά το ότι κάποιος πατερναλιστής σώζει μία «πουτάνα» και πρέπει να του δώσουμε συγχαρητήρια για το ήθος του ή το σθένος του ή την ανδρεία του. Ευτυχισμένο το 2011, να θυμίσω, σε εσένα που έχεις ξεφύγει από τον Μεσαίωνα! Το δεύτερο μισό της ερώτησης το αφήνω ανέγγιχτο στον υπόνομό σου, να χαρώ εγώ έναν μη πουριτανό και μη σεξιστή!

3) Όχι είναι πολύ καλή λεξούλα το «πουτάνα» χειραφετημένε μου μπάμπη! Έτσι μου ρχεται, όποια γυναίκα συναντώ να λέω «καλημέρα πουτάνα!», για να δείχνω ότι εγώ δεν κουβαλάω τα στερεότυπα της μαμάς μου! Είσαι σκέτη αντιδραστικότητα με μπόλικη και ναπολεόντεια βλακεία, μπάμπη μου!

2) Η κοινωνική πραγματικότητα και διάρθρωση. Δεν είπα «περιθώριο», είπα «κοινωνικό περιθώριο», έτσι όπως διαμορφώνεται από την κυριαρχία -και όχι από την κοινωνική αλληλεγγύη- και από κάτι μπάμπηδες που αναπαράγουν με αίσθημα περηφάνιας τους κοινωνικούς διαχωρισμούς. Οπότε, φυσικά με μέλη της Ακαδημίας Αθηνών σου αρμόζει να κάνεις παρέα - άλλωστε, απόφοιτος Παντείου όπως λες, είσαι!

1) Μα καλά με δουλεύεις? Ο φίλος σου ντε!

Ο αρούλης!
Κράτα το σόου μπάμπη μου!

Comment by The Motorcycle boy on Δευτέρα, Ιανουαρίου 03, 2011 10:51:00 π.μ.

Κοίτα κάτι φιλαράκο -το να ξεκινάς τις απαντήσεις σου χαρακτηρίζοντάς με (δηλαδή το να συμπεραίνεις πριν καν επιχειρηματολογήσεις) σημαίνει κάποια πράγματα τα οποία σε αφήνω να τα σκεφτείς μόνος σου. (Αυτή δε την "κουτοπονηριά" τη χρησμιμοποιείς τόσο συχνά που καταλήγω οτι πρόκειται περί λεκτικού τικ που έχεις -να το κοιτάξεις!) Παρακάτω:

2) Ναι, είμαι κατά του λινταρίσματος του Μουσολίνι όπως είμαι και κατά οποιουδήποτε λιντσαρίσματος. Και σύμφωνα με την ιδεολογία μου ΚΑΝΕΝΑ λιντσάρισμα δεν είναι θεμιτό (ή "δεν επιτρέπεται" κατά το σαφώς προσανατολισμένο λεξιλόγιό σου). Τώρα, αν τον ξυλοδαρμό του Χατζηδάκη τον αντιμετώπισε σαν χιούμορ και το συγκεκριμένο ιστολόγιο και οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ σχολιαστές εκτός από μένα -συγνώμη, παρεξήγησα. Αλλά εγώ δεν γελάω με τέτοια πράγματα, όπως π.χ. δεν γελάω με ανθρώπους που τρώνε τούμπα -ζήτημα γούστου. Εσύ πάντως, αν θεωρήσες το όλο θέμα αστείο και παρ΄όλα αυτά κάθεσαι και μου γράφεις κατεβατά, χμμ... Το συμπέρασμα βγαίνει μόνο του, νομίζω.

Πού είδα τους φασίστες στον ξυλοδαρμό; Μα όποιος συμμετέχει σε λιντσάρισμα συμμετέχει σε μια φασιστική πράξη κατευθυνόμενου όχλου. Δεν το ήξερες αυτό; Πληρωμένους πράκτορες δεν βλέπω -απλά αναρωτιέμαι γιατί κάθε φορά που στριμώχνονται οι λεβέντες του κοινοβουλίου κάτι γίνεται απέξω και μεταφέρεται το κέντρο της σύγκρουσης μακριά από τη βουλή. Αν δεν το πιάνεις αυτό, λυπάμαι.

Παρακάτω, προσπαθώ να ξεχωρίσω ανάμεσα στα σαλιαρίσματά σου τι θες να πεις! Εντάξει, εμάς στην Πάντειο μάς τα μάθανε λάθος και το σωστό είναι τον καταπιεστή να τον κρεμάς ψηλά και να του ανάβεις φωτιά από κάτω! Θες να μου εξηγήσεις τώρα γιατί αυτή η πρακτική ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΤΑΝ (με ποινή θανάτου κιόλας) ΚΑΙ στην Ισπανική επανάσταση ΚΑΙ στην κουβανέζικη επανάσταση ΚΑΙ πρόσφατα από τους Ζαπατίστας; Θες να μου εξηγήσεις γιατί ακόμα και για να βγει απόφαση εκτέλεσης ομήρου ανταρτών πόλεων γινόταν δικαστήριο με τη συμμετοχή όλης της ομάδας; Αφού ήταν στυγνοί καταπιεστές (χειρότεροι φυσικά από οποιονδήποτε Χατζηδάκη από απόψεως εγκληματικής προϊστορίας) γιατί δεν τους τρώγανε στεγνά και γρήγορα;

Και κάτι τελευταίο -ΚΑΘΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΞΗ Ή ΑΠΟΧΗ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΤΙ. Στο γράφω με μεγάλα μπας και το δεις ανάμεσα στις τσίμπλες. Και παραμένει το ερώτημα:
Ο Χατζηδάκης υπήρξε υπουργός που έπαιξε τον ρόλο του όπως ακριβώς προβλέπει το σύστημα. Να πούμε κιόλας οτι έφαγε και κάτι έξτρα; Να δεχτούμε οτι στο πρόσωπό του καθρεφτίζεται η αηδία όλων των κοινοβουλευτικών; Εντάξει.
Αυτό δικαιολογεί τι; Γιαούρτωμα και ξύλο; Μόνο ξύλο; Αμυχές ή εκδορές; Κάνα σπασμένο χεράκι το δικαιολογεί; Και τελικά όλα αυτά που αντιπροσωπεύει ο Χατζηδάκης θα δικαιολογούσαν τον θάνατό του από το πλήθος για παράδειγμα; Θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό για να δω πού βάζεις το μέτρο.
Οι νεκροί της Μαρφίν μήπως μπορείς να θυμηθείς πώς αντιμετωπίστηκαν τις πρώτες μέρες από τον "χώρο" και σε ποιον αποδώθηκε η ευθύνη του θανάτου τους; Πλάκα γινόταν και τότε -έτσι;

Comment by The Motorcycle boy on Δευτέρα, Ιανουαρίου 03, 2011 11:21:00 π.μ.

1) Άρες, μάρες, κουκουνάρες... Παραδέξου ρε παιδί μου οτι δεν ξέρεις την απάντηση και μη μας ζαλίζεις τον έρωτα!

11) Διάβασε πάλι το σχόλιό μου που λινκάρεις και την κατάληξή του, ρίξε και κάναν υπνάκο μεσημεριανό και πού ξέρεις; ΜΠΟΡΕΙ και να το καταλάβεις! Δεν ελπίζω βέβαια... Διότι αν θεωρείς επαναστατισμό το "απαιτώ λιγότερη διαφθορά ή περισσότερες ευκαιρείες να συμμετάσχω" είσαι μάλλον βλακούλης -ε; Τι θέλω να γίνει η βουλή; Καφετέρια ή μπαράκι επειδή έχει άνετο πάρκινγκ. Σε χαλάει;

10) Απλά μαθήματα εξεγερσιακής πρακτικής (δεν είναι δικά μου -από αλλού τα διαβάζω, βρες το και πάρτο): Όταν έχεις κόσμο στο δρόμο εν πολλοίς άσχετο με τον σκοπό σου αλλά πρόθυμο να αγωνιστεί φροντίζεις να μην τον αποθαρρύνεις με ακραίες πρακτικές αλλά προωθείς πρακτικές οι οποίες φαίνονται μεν συμβατικές αλλά στη βάση τους ωθούν σε γενίκευση της διαμάχης. Έτσι δεν ζητάς, για παράδειγμα, να καταλύσεις επί τόπου την καθεστηκύια τάξη αλλά προτείνεις μια καθιστική διαμαρτυρία η οποία θα εγείρει σημαντικές αντιδράσεις εκ μέρους των κατασταλτικών μηχανισμών και των αφεντικών τους. Κάπως έτσι τα λέει -ποιος; Ε, να μη στα γράφω και όλα!
Κατά τα λοιπά -είσαι τόσο βλάκας που θεωρείς οτι με έναν ξυλοδαρμό "επισήμου προσώπου" δεν χέζεται πάνω του το κύριο σώμα μιας διαδήλωσης (η οποία γίνεται για μισθολογικές διεκδικήσεις) και δεν ξεσαλώνουν οι μπάτσοι;

9)Αχα!Μπορώ λοιπόν ΚΑΙ να διαφωνώ! Αλλά όταν θεωρείς οτι η διαφωνία μου σημαίνει οτι είμαι παπαγαλάκι της Καθημερινής, πρωτοξάδερφος της ΓΣΕΕ και εγώ δεν ξέρω τι άλλο -τότε μάλλον κάπου δεν είσαι πολύ θετικός προς την ελεύθερη διαφωνία! Η παγίδα είναι πάντα στο κεφάλι σου -αν ποτέ τη βγάλεις θα τη δεις.

8) Χαχαχαχα -το "γάντι" έγινε πλέον λαϊκή ρήση και καθαγιάστηκε! Τι ωραίες απόψεις από ανθρώπους που δεν δέχονται την λαϊκή λέξη "πουτάνα"! Τώρα το να μου λες οτι έγραψες περί γαντιού και γι΄αυτό φταίω εγώ πού σε ανάγκασα, μού κάνει κάπως σε Μπεμπέ κατάσταση -μην κρατήσεις την αναπνοή σου, έτσι;

7) Κατά πρώτον ναι, διαβάζω ΠΟΛΛΑ μπλογκ και άλλες σελίδες μεταξύ των οποίων ΚΑΙ η Ζούγκλα ΚΑΙ το Κουρδιστό Πορτοκάλι ΚΑΙ κάμποσα φασιστικά (τη Χρυσή Αυγή τη βαριέμαι, δεν δείχνει σχε΄δον ποτέ βυζί). Δεν το θεωρώ ούτε κακό ούτε καλό αυτό. Αλλά Καθημερινή και Σκάι δεν βλέπω και δεν διαβάζω -τι να κάνουμε δηλαδή; Για να ταιριάξω στο μοντέλο που έχεις φτιάξει στο κεφάλι σου για μένα θα πρέπει να παραδέχομαι οτι γουστάρεις; Και τελικά δεν είναι κακό να διαβάζεις τα Αλαφουζέικα -αλλά μην έχεις την απαίτηση να τα διαβάζει όλος ο κόσμος! Και όχι -δεν σε είπα φασίστα για να σε τσιγκλίσω. Φασίστα σε θεωρώ έτσι κι αλλιώς από τον τρόπο που συμπεραίνεις εκ των προτέρων.

Comment by The Motorcycle boy on Δευτέρα, Ιανουαρίου 03, 2011 11:47:00 π.μ.

6) Γειά σου αγορίνα μου πού θα μας πεις και τι είναι ντροπή! Γειά σου απελευθερωμένο και συνειδητοποιημένο άτομο που ακόμα δεν έχεις αποβάλλει τα κομπλεξάκια της μανούλας και της εκκλησίας! (Αν δεν κατάλαβες αναφέρομαι στο συναίσθημα της ντροπής).
Πώς είμαι κρυφο-σεξιστής όταν παραδέχομαι ανοιχτά οτι είμαι σεξιστής; Έχεις τέτοια μανία να με ταιριάξεις στην εικόνα που έφτιαξες για μένα πού δεν διαβάζεις καν τι γράφω!

5) Είδες γραμμένο το οτι είμαι επαναστάτης "Στο πρωτοποριακό χαρακτήρα των σχολιασμών σου και στην εμμονή σου να περιγελάς με άλλους «επαναστάτες» ιδίως ιδίας επινοήσεως και προέλευσης."!!! Ρε φίλε ή μαλάκας είσαι ή τον παριστάνεις με τρομερή επιτυχία πάντως!

4) Δεν σου ζήτησα ερμηνεία της φράση στη βάση κάποιας φιλοσοφικής μεθοδολογίας, σε ρώτησα αν ξέρεις τι σημαίνει. Σε βοηθάω: ξέρεις τι σημαίνει "λέω την ώρα;" απάντηση: σημαίνει σηκώνω το χεράκι, βλέπω το ρολογάκι, το διαβάζω και λέω οτι διάβασα. Λοιπόν ξέρεις τι σημαίνει αυτό που σου έγραψα ή όχι; Αν δεν ξέρεις, πες μου να στο εξηγήσω, δεν είναι κακό.

3) Πουτάνα= η γυναίκα που ασκεί το επάγγελμα του αγοραίου έρωτα ή (μεταφορικά) η γυναίκα που επιδεικνύει ύπουλη ή/και υστερόβουλη συμπεριφορά.
Πούστης= ο ομοφυλόφιλος άντρας ή (μεταφορικά) ο άντρας που επιδεικνύει ύπουλη ή/και υστερόβουλη συμπεριφορά.
Τουτέστιν βλακέντιε -αν λέγοντας πουτάνα ή πούστης κυριολεκτείς οι λέξεις δεν έχουν περισσότερη αρνητική φόρτιση από το μανάβης ή ετεροφυλόφιλος. Αν χρησιμοποιείς τις λέξεις μεταφορικά τότε πρόκειται περί υβριστικών χαρακτηρισμών. Εντάξει;

2) Σε αυτό το κοινωνικό περιθώριο αναφερόμουν κι εγώ (άλλο περιθώριο δεν υπάρχει -εκτός αν μιλάμε για σχολικά τετράδια). Και εγραψα οτι στην περιοχή που κυκλοφορούσα οι συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων δεν ήταν περιθωριακές. Περί κυριαρχίας -βγες το βράδυ στα πέριξ της Συγγρού και έλα μετά να μου πεις ποιος κυριαρχεί σ΄αυτούς τους δρόμους.

1) Όχι δεν σε δουλεύω -είχα όντως την απορία σχετικά με το αν ήσουν μαλάκας ή το έπαιζες. Αλλά είδα την απάντησή σου εδώ, είδα την παράφραση της ατάκας του Αγγεβλάκα και βεβαιώθηκα -δεν το παίζεις. Είσαι μαλάκας.

Καλή συνέχεια.

Ανώνυμος on Τετάρτη, Ιανουαρίου 05, 2011 5:03:00 μ.μ.

Τι, αυτό ήταν όλο? Μικρό το σόου, μπάμπη μου, αλλά ποιοτικά άψογο και αντιπροσωπευτικό της αφεντιάς σου!

Κοίτα κάτι μπάμπη μου – συνηθίζεται να γίνεται μία μικρή εισαγωγή σε μεγάλα κείμενα και ειδικά εκεί που η επιχειρηματολογία είναι δαιδαλώδης (εδώ, προς χάριν του βοηθητικότατού σου ερωτηματολογίου). Φαντάζομαι, δε, εκεί στο πάντειο όταν διάβαζες καμία δημοσίευση να συγκράτησες το ότι τα συμπεράσματα ενός κειμένου εκτίθονταν πριν από το κυρίως θέμα. Ε, λοιπόν, κι εμείς οι κοινοί θνητοί το συνηθίζουμε αυτό, πρωτού καν υπάρξει η επιστημονική κοινότητα. Άρα, όπως φάνηκε από τις πρώτες σου εισαγωγικές λέξεις (οι οποίες παρεπιπτόντως σπεύδουν να συμπεράνουν πριν επιχειρηματολογήσουν, απλά κρατάν το συμπέρασμα κρυφό), η κουτοπονηριά δεν είναι δικό μου λεκτικό τικ, αλλά δικό σου τρικ, που καλά κρατεί. Εδώ, ακόμα και το Πάντειο, η Συγγρού και οι παράδρομοί της, σηκώνουν τα χέρια ψηλά!

Ωραία λοιπόν, μου επιβεβαίωσες ότι είσαι κατά του λιντσαρίσματος -«από όπου κι αν προέρχεται» κατά τη φρασεολογία των ομοϊδεατών σου- μία αντίληψη που έχουμε μάθει εδώ και πολύ καιρό ότι στερείται νοήματος μεν, εξυπηρετεί πάντοτε την κυριαρχία δε (βάλε τη «βία» στη θέση του «λιντσαρίσματος» και γίνεται λιχουδιά!). Και τι μ αυτό? Διότι κι εμένα, μπάμπη μου, δε μου κάθεται καλά νέτα-σκέτα ούτε το λιντσάρισμα, ούτε η βία, ούτε οι τσακωμοί, ούτε οι μπουνιές ως πράξεις αυτές καθαυτές, δλδ κενές περιεχομένου. Η αντίληψη που θέλει την πράξη όμως να καθορίζει με τον ίδιο τρόπο κάθε φορέα της, είναι ξεκάθαρα αντιδραστική και απορρέει από μία ιδιάζουσα θεολογία. Και όντας συνεπής με αυτήν την αντίληψη, λες ότι οιοσδήποτε φορέας μία πράξης μετουσιώνεται ως προς την ταυτότητά του σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά της πράξης (τα οποία τα προσδίδεις, ω εσύ, μεγάλε γκουρού). Έτσι λέμε ότι το λιντσάρισμα είναι «φασιστικό», και μοιραία ο όποιος φορέας γίνεται «φασίστας», ενώ ο αποδέκτης χάνει κάθε θετικό ή αρνητικό πρόσημο καθώς γίνεται ένα ουδέτερο "θύμα". Φασίστες οι διαδηλωτες πριν λίγες βδομάδες που καρπάζωσαν έναν βουλευτή, φασίστες οι άνθρωποι που λίντσαραν τον Μουσολίνι, φασίστες οι υπερασπιστές της αλήθειας του θεού τους που λιθοβολούν κάποιον «αμαρτωλό», φασίστες οι στρατιώτες που λιντσάρουν τους κατοίκους ενός εχθρικού χωριού. Όλοι οι καλοί χωρούν στο κουτάκι με τους «φασίστες», εκτός και εάν ταιριάξουν με την ιδεολογία σου, όπου φαντάζομαι θα γίνουν και πολλοί έξυπνοι άνθρωποι. Ρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει…

Σου απαντώ, λέγοντας σου ότι το μέτρο στη βία δεν θα το βάλω ούτε εγώ, ούτε κανείς, αλλά το ανταγωνιστικό κίνημα κάθε φορά, είτε βρίσκεται σε μικροσκοπική είτε σε (προ)επαναστατική συνθήκη. Η δική σου «ιδεολογία» όμως, αυτό το φοβερό κλειστό σύστημα αξιών σου, μου λες που βάζει το μέτρο? Πότε ασκείται βία από τη μεριά των καταπιεσμένων, ή αντιβία όπως συνηθίζεται να λέγεται? (Ας υποθέσουμε βέβαια ότι αποδέχεσαι ότι υπάρχουν και τέτοιοι στις πορείες γιατί δε μας τα λες καλα). Όχι φάπες στους βουλευτές, όχι σπασμένες βιτρίνες, όχι συγκρούσεις με τις κατασταλτικές δυνάμεις εκτός και αν έρθουν πρώτες να μας ξεκάνουν, όχι ούτε στην κατάληψη ούτε και στο γκρέμισμα της Βουλής (!) χωρίς να μας λες γιατί. Διοτί αν θες τη Βουλή μπαράκι, ή πάρκινγκ, πρώτον έχεις σοβαρό πρόβλημα και δεύτερον τι σε πειράζει αν ένα πλήθος κόσμου την κάνει πρώτα ίσιωμα? Άμα λάχει, χτίζει κάτι απείρως πιο όμορφο στη θέση του.

Εάν όμως εσύ απαιτείς«λιγότερη διαφθορά και περισσότερη συμμετοχή», και δεν αστειεύεσαι, τότε γιατί απορείς που σε εντάσσω αντιληψιακά στην Καθημερινή και τον Σκάι και σε όλο αυτό το φάσμα? Τα ίδια πράγματα ζητάνε, τα ίδια λένε για τους διαδηλωτές και τις πορείες, με παρόμοιες αν όχι ίδιες διατυπώσεις. Πίστεψέ με, μια που δε ξέρεις εσύ από αυτές τις φυλλάδες και τις συχνότητες, μιας και τρως όλο σου το χρόνο στη ζούγκλα και στο κουρδιστό πορτοκάλι και σε άλλα μπλογκς, ενίοτε και φασιστικά. Αν όμως αστιεύεσαι, τότε είχα δίκιο για τις τζάμπα επαναστατικές ατάκες. Και για την κουτοπονηριά (καλά, γι αυτήν, έτσι κι αλλιώς).

Ανώνυμος on Τετάρτη, Ιανουαρίου 05, 2011 6:21:00 μ.μ.

Από την άλλη το απόσπασμα που μου έβαλες για να μου αποδείξεις πόσο αποτελεσματική είναι η καθιστική διαμαρτυρία-περικύκλωση της Βουλής, δε μου θυμίζει κάτι (ειδικά δε, αν τιτλοφορείται ως «μαθήματα» εξεγερσιακής πρακτικής, δεν απορώ διόλου, άσε που έτσι όπως το παραθέτεις φαίνεται ιδιαιτέρως πατερναλιστικό σαν και του λόγου σου, αλλά μπορεί κάλλιστα να φταίει η αποκοπή του από το υπόλοιπο κείμενο, σε αντίθεση με σένα που δε σου φταίει τίποτα). Ωστόσο, εξακολουθείς και δε μου λες ποιος είναι ο «σκοπός». Η «κατάλυση της καθεστηκύιας τάξης»? Ή η "περισσότερη συμμετοχή και η λιγότερη διαφθορά"? Και ποιος σου είπε ότι οι φάπες σε χατζηδάκηδες τρομάζουν τον κόσμο? Δεν είσαι «όλος ο κόσμος» να σου θυμίσω, αν τρομάζει εσένα. Εγώ μια χαρά τον έβλεπα, άσε που ο περισσότερος κόσμος δεν είχε πάρει χαμπάρι το σκηνικό (σε αντίθεση με τη μαρφίν που το τραγικό από όλες τις απόψεις νέο κυκλοφόρησε, ως του άρμοζε, πολύ γρήγορα σε όλη την ογκώδη διαδήλωση). Και επίσης «το ξεσάλωμα των μπάτσων» (που δεν έγινε ποτέ, έτσι όπως το θέτεις, αλλά τέλος πάντων) δεν αντιστοιχεί στις «σημαντικές αντιδράσεις εκ μέρους των κατασταλτικών μηχανισμών και των αφεντικών τους»? Οπότε οι φάπες στον χατζηδάκη, θα μπορούσαν κάλλιστα στρατηγικά να "δένουν" από το κείμενο που μου έβαλες προς υπεράσπιση του γύρω-γύρω όλοι. Ρε Μπάμπη, πρόσεχε λίγο γιατί άμα αυτοαναιρείσαι τόσο εμφανώς, δεν έχει πλάκα το σόου σου! (Σχετική σημείωση: τελικά είσαι ή δεν είσαι σεξιστής? Γιατί τη μία χαχανίζεις στο άκουσμα του όρου «χαχαχα!άκου σεξιστής!» και την άλλη διατυμπανίζεις υπερήφανα πως είσαι σεξιστής και όχι κρυφο-σεξιστής, αν και σου επαναλαμβάνω εξ αρχής ότι δε σε είπα ούτε το ένα ούτε το άλλο, και μάλλον κακώς ως φάνηκε…)

Τώρα, για όλα τα κοσμητικά επίθετα και τους ευγενείς χαρακτηρισμούς που αντικατέστησαν τις ανταπαντήσεις σου σε πολλά σημεία, να σαι καλά που μου ξανα-ανέδειξες τον αξιακό σου υπόνομο! Εάν δεν το έχεις καταλάβει ακόμη, δεν μου είναι και ιδιαίτερη προσηνης ούτε ευχαριστος, αλλά εμετικός. Έτσι κι αλλιώς, αυτή είναι η πραγματική έννοια της «ελεύθερης διαφωνίας» έτσι όπως την προσδίδετε εσείς οι φιλελεύθεροι διανοούμενοι wannabe ριζοσπάστες: «Κάνουμε έκκληση για έναν διάλογο, όπου οι απόψεις θα κινούνται παράλληλα χωρίς να υπάρχει τριβή ακόμα και αν είναι εντελώς αντίθετες, και συγχρόνως μπινελικώνουμε όποιον αγενή μας παρομοιάζει με κάτι ή μας προσάπτει κάτι διαφορετικό από αυτό που επιθυμούμε». Να χαρώ εγώ τα παιδιά του Αλαφούζου.

Κοίτα Μπάμπη, μη στεναχωριέσαι, όλα αυτά στα λέει ένας φίλος,
Ο αρούλης σου!
(Για να καταλάβεις ποιος: Ο βλάκας/βλακούλης, ο φασίστας, ο μαλάκας, ο λάτρης των δήθεν υπερανθρώπων αναφερόμενος σε μεθόδους των ιπποτών του Μεσαίωνα, ο βλακέντιος, ο μπεμπέ με τις τσίμπλες)

Και πάνω από όλα, κράτα το σόου μπάμπη!

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Ιανουαρίου 06, 2011 10:38:00 π.μ.

Κοίτα κάτι αγορίνα μου -αυτή την ιστορία με τον κάποιον που ξεκινάει να απευθύνεται στον "συνομιλητή" του βρίζοντάς τον και όταν ο "συνομιλητής" απαντήσει στον ίδιο τόνο (ο κάποιος) παρεξηγείται σε στυλ "ενδροπή σας και τον οχετό σάς τον επιστρέφω" την έχω δει τόσες φορές που μου προκαλεί πλέον νύστα.

Κατά τα λοιπά, φτιάξτα όπως θέλεις, κάνε οτι δεν καταλαβαίνεις όσα δεν σε βολεύουν στην ερμηνεία, ξεχύλωνε ότι σου γουστάρει.
Η ερώτηση από την αρχή ήταν "με ποιο σκοπό γίνεται η τάδε ενέργεια"; Αυτή δεν την έχεις απαντήσει ακόμα. Αν λοιπόν δεν απαντάς ή δεν υπάρχει σκοπός θα θεωρήσω την Χ ενέργεια φασιστική εφόσον μου αφήνεις το προνόμιο να αναφέρω εγώ αυτό που βλέπω σαν σκοπό.
Ποιο απλά γιατί είσαι και ηλίθιος: αυτοί που κρεμάσανε τον Μουσολίνι κάνανε μια τρύπα στο νερό, όπως κι αυτοί που εκτέλεσαν τον Τσαουσέσκου -και η τρύπα στο νερό ήταν η επόμενη εξουσιαστική δομή την οποία θεμελίωσαν ανατρέποντας την προηγούμενη. Αυτοί που εκτέλεσαν τους Ρομανόφ κάνανε μια σεβαστή προσπάθεια δημιουργίας μιας καινούργιας δομής διαχείρισης η οποία, δυστυχώς, στο τέλος κατάντησε εξουσιαστική. Άρα ΟΛΕΣ οι παραπάνω ενέργειες είναι μεν κατακριτέες αλλά στην περίπτωση των Σοβιετικών μπορώ (σαν άτομο μιλάω) να κατανοήσω και να αποδεχτώ. Στην περίπτωση που κρεμάς τον Χ δικτάτορα για να τον αντικαταστήσεις με τον Ψ ολόιδιό του -συγνώμη αλλά δεν με ενδιαφέρουν τα ενδοοικογενειακά τερτίπια του φασισμού.
Κατανοητό; Αν όχι -πρόβλημά σου.

Υ.Γ.: Καλό το χιούμορ με τον Μπάμπη και τον Άρη αλλά επειδή ότι τραβάς πολύ χαλαρώνει (του πέους συμπεριλαμβανομένου) την επόμενη φορά που θα θελήσεις να συνομιλήσεις με τον Μπάμπη άντε να τον βρεις να βγάλεις τα απωθημένα σου. Τα χαιρετίσματά μου στους οικείους σου.

Ανώνυμος on Δευτέρα, Ιανουαρίου 10, 2011 10:48:00 π.μ.

Κοίτα κάτι μπάμπη μου - αυτή η ιστορία δεν ξεκίνησε με κάποιον που ξεκινάει να απευθύνεται βρίζοντας τον "συνομιλητή" του ούτε και η αρχή ήταν η ερώτηση "με ποιο σκοπό γίνεται η τάδε ενέργεια?". Η αρχή έγινε με κατάφαση της συγκεκριμένης ενέργειας -κι όχι της τάδε- που την όρισε είτε ως φασιστική είτε ως στημένη, ο δε "συνομιλητής" σου ουδέποτε έβρισε. Τώρα, εάν εσύ προωθείς την εξ αρχής και μονίμως αιτιολογημένη αντιληψιακά διασύνδεσή σου με τον όμιλο αλαφούζου και την προπαγάνδα του σε μια γλώσσα πρέφας, διαρκώς και επανηλειμμένα, είναι δικό σου θέμα, κράτα το και να το χαίρεσαι, γιατί από ότι φαίνεται είσαι και περήφανος για αυτό. Ακόμα πάντως και η δική σου περιγραφή που πηγάζει από το θαυμαστό γυάλινο σου κόσμο, μόνο νύστα δε σου προκάλεσε από ότι φάνηκε.

Η "ηλιθιότητά" μου όμως αδυνατεί να συλλάβει τα φοβερά σου νοήματα, ωστόσο δε μου προκαλεί καμία εντύπωση σύμφωνα με ότι έχεις γράψει, που μέσα σε όλα τα ατυχή σχήματα που έχεις φτιάξει για να διασυνδέσεις άσχετες μεταξύ τους ενέργειες (το πώς συνδέει κανείς την περίπτωση Τσαουσέσκου με αυτήν του Μουσολίνι και μετά με αυτή του τσαρου και μετά όλα αυτά μαζί με τις φάπες στο σύνταγμα, μόνο η δική σου διάνοια γνωρίζει), η μόνη που είναι "συζητήσιμη" είναι μία εκτέλεση των Σοβιετικών (!), οι οποίοι ξεκίνησαν κιόλας για μια "καινούρια δομή διαχείρισης" η οποία δεν ήταν εν τη γεννέσει της, αλλά "κατάντησε εξουσιαστική", κάτι το οποίο ούτε και οι πιο αγνοί και καλοπροαίρετοι μπολσεβίκοι δε θα έλεγαν. Με την έννοια ότι κι οι ίδιοι δε θεώρησαν ποτέ μη εξουσιαστικό το μοντέλο που "φόρεσαν" στα εξεγερμένα και επαναστατημένα πλήθη, αλλά απλά ως ένα "αναγκαίο κακό"-εξουσιαστικό μοντελό που θα οδηγήσει στην αταξική κοινωνία κλπ κλπ κλπ (μιλάω για τον πιο "αγνό" μπολσεβικο γιατί αν μιλήσουμε για χειρότερες περιπτώσεις, κλάφτα). Και μάλιστα, η μόνη ενέργεια που για σένα είναι "συζητήσιμη", είναι και τελείως σκοτεινή τόσο ως προς τις πολιτικές σκοπιμότητές της καθώς μόνο αυθόρμητη και εν θερμώ αντίδραση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
(Η εκτέλεση όλης της δυναστικής οικογένειας έγινε το 1918, πολύ μετά το πρώτο ξέσπασμα του Φεβρουαρίου και την κατάληψη της εξουσίας τον Οκτώβρη το 1917, παρόλο που οι ρομανόφ ήταν εξ αρχής εγκλωβισμένοι και ανημποροι να διαφύγουν, χωρίς να είναι ξεκάθαρο ποιοι τους εκτέλεσαν και υπό ποιες συνθήκες και η σοβιετική ηγεσία έκανε ότι περνούσε από το χέρι της για να παραμείνει στο σκοτάδι η όλη φάση).

Στο σχήμα λοιπόν, όπου κάποιος "κρεμάει" κάποιον δικτάτορα Χ για να τον αντικαταστήσει με έναν Ψ, δε χωράει η αυτοαποκαλούμενη δικτατορία του προλεταριάτου, αλλά χωράνε οι φάπες στο χατζηδάκη! Ρε μπάμπη, ζωγραφίζεις! Αυτοί που καρπάζωσαν τον χατζηδάκη ποιο Χ εξουσιαστικό μοντέλο ήθελαν να ρίξουν ακριβώς και ποιο Ψ όμοιο του να βάλουν στη θέση του? Ξέρεις κάτι που δε ξέρουμε, από τις δημοσιογραφικές σου πηγές εκεί στο ραδιομέγαρο? Σου είναι κατανοητή η "ηλιθιότητα" μου? Γιατί η "εξυπνάδα" σου δεν είναι και τόσο.

Υ.γ: Όσο κρατάς το σόου εσύ μπάμπη μου, πες μου, γιατί να τρέχω αλλού? κράτα γερά!

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ