ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

20.5.10 / / σχόλια (6)

Ένα από τα τελευταία κείμενα αναρχικών ομάδων που τοποθετούνται πάνω στα γεγονότα της 5η Μάη είναι αυτό της συλλογικότητας ΜΗΧ(Α)ΝΗ και θα το βρείτε ΕΔΩ. Με μια πρώτη ανάγνωση μπορείτε να διαπιστώσετε κι εσείς πως ο λόγος που παράγεται είναι αξιόλογος και ειλικρινής, πάντα στο βαθμό που του επιτρέπεται από ένα γενικότερο κλίμα ατολμίας που παιδεύει το χώρο τελευταίως, σε τέτοιο τρομακτικό σημείο, όπου η τοποθέτηση των πυρήνων της φωτιάς για τα ίδια γεγονότα να σηματοδοτεί ουσιαστικά το κλείσιμο του κύκλου των τοποθετήσεων, και μάλιστα με αποκαλυπτήρια.


Το κρίσιμο σημείο του κειμένου των συντρόφων/ισσών της ΜΗΧΑΝΗΣ, και συνάμα το προβληματικό, είναι η λογική της στοχοποίησης που ακολουθεί και μάλιστα όχι προς συλλογικότητες που ξαφνικά μίλησαν τη γλώσσα της κυριαρχίας χαρακτηρίζοντας κάποιους αναρχικούς δολοφόνους, ούτε για αυτούς που κατέφυγαν σε σενάρια συνομωσίας (ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ), αλλά σε μένα προσωπικά (βλ. σημ. 4 του κειμένου της μηχανής) και στο σχήμα που χρησιμοποίησα περί αλυσοδεμένων στις ράγες καθώς το τρένο της εξέγερσης πλησιάζει. (Δες ΕΔΩ)


Κατανοώ απόλυτα πως η μεταχείριση της παρομοίωση μου από σας επιλέχθηκε ως βοηθητική για να ξεδιπλώσει το πολιτικό σας σκεπτικό το οποίο, δε σας κρύβω, παρακολουθώ. Οφείλω όμως να πω πως η ιστοσελίδα μου δεν αποτελεί μέρος κάποιας συλλογικότητας ή ατόμου που αρθρώνει ολοκληρωμένο πολιτικό λόγο για το πεδίο του κοινωνικού, παρόλο που αναγνωρίζω τον εαυτό μου μέσα στα κινήματα των πόλεων. Ο χαρακτήρας του blog είναι ξεκάθαρα προσωπικός ώστε και τα κείμενα που δημοσιεύονται εκεί να αποτελούν αποσπάσματα ή προσχέδια της πολιτικότητάς μου περιπλεγμένη με τη γάγγραινα της αισθητικής, και πάντα εντός ενός κόσμου ιδιωτικού και αν θέλετε εμμονικού και κομματιασμένου. Σε καμία περίπτωση δε παράγεται προπαγανδιστικό υλικό προς μοίρασμα, είτε στις πλατείες είτε σε πιο ‘εσωτερικούς χώρους’, δεν έχει απεύθυνση κοινωνική όσον αφορά τα ξεκάθαρα προτάγματα, τις στοχεύσεις και τη κριτική που απαιτείται στις περιπτώσεις αυτές, γι’ αυτό και θεωρώ πως είναι τουλάχιστον άκομψο να απαντιέται μοριακά και να φωτογραφίζεται το σκεπτικό μου ως σκεπτικό που εκπροσωπεί από πίσω έναν πολιτικό τόπο. Το μοναδικό πολιτικό κείμενο που παίρνει ολοκληρωμένη θέση για την Marfin στην ιστοσελίδα μου είναι το κείμενο της κατάληψης Σκαραμαγκά (΄΄οι δολοφόνοι ‘θρηνούν’ τα θύματά τους΄΄) στο οποίο και συμμετείχα στη διαμόρφωσή του και είναι το μοναδικό το οποίο ανοίγει πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης. Όπως και να ‘χει, η διαστρεβλωμένη διαβολή δε με ενοχλεί μα κυρίως δεν αρμόζει σε εσάς. Κι αυτό με ενοχλεί περισσότερο.


Στο προκείμενο, και με βάση τα παραπάνω, δεν αποποιούμαι το σκεπτικό που παράγεται μέσα από την επίμαχη παρομοίωση, η οποία να θυμίσω γράφτηκε 20 ώρες μετά το συμβάν. Οι ευθύνες του Βγενόπουλου δεν μπορούν να ξεγραφτούν εις το όνομα μιας ενδοσκοπικής ορθότητας που προέκυψε μέσα από την θεαματική θρηνωδία των νεκρών. Αυτό που θέλω να πω είναι πως στα σίγουρα δεν αποποιούμαι και τις συλλογικές ή προσωπικές ευθύνες τις οποίες και υπονοείτε πως τις αποκρύβω επειδή δεν αναφέρθηκα σε αυτές. Και δεν αναφέρθηκα όχι από καμιά επιθυμία αποσιώπησης αλλά από την απουσία του 'ηθικού χρέους' να το κάνω, ενός χρέους που οφείλει μια πολιτική ομάδα να έχει. Ο τμηματικός λόγος που παράγει η σφαίρα του ιδιωτικού είναι άδικο να κρίνεται για τις αφαιρέσεις του. Στα σίγουρα δεν επιθυμώ να ζυγίσω ή να ιεραρχήσω μεταφυσικά τις ευθύνες που τελικά είναι πολλές περισσότερες από ότι νομίζουμε. Και τέλος πάντων, αφήστε με να διατηρώ το δικαίωμα, τουλάχιστον στο χώρο μου να λογοδοτώ μονάχα στον εαυτό μου.


Υγ: Δε ξέρω σε ποια τρένα κινήστε, πάντως να ξέρετε πως σε αυτά του συρμού οι χειρολαβές λειτουργούν μόνο ως ψευδαίσθηση, μιας και είναι συνήθως αχρηστευμένες.


συντροφικά
σ.ρ.

Ετικέτες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ