"ΣΤΑΧΤΗ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ, ΓΙΑ ΣΑΡΩΜΑ, ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ"

8.6.11 / /

το να σε χαρακτηρίζουν ομοφοβικό όταν λες πως 
"αν ο καβάφης δεν ήταν γκέι θα είχε 
καταταγεί στους ελάσσονες ποιητές" 
θεωρώ πως είναι σεξιστικό και απερίσκεπτο.

Ετικέτες

20 σχόλια:

Comment by the elf at bay on Τετάρτη, Ιουνίου 08, 2011 7:05:00 μ.μ.

Η λέξη 'ομοφοβία' είναι η καραμέλα της κάθε πολιτικά ορθής αδερφής. Μη μασάς.

Comment by samson rakas on Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011 2:08:00 π.μ.

είσαι λίγο υπερβολικός

πρτφ

Comment by The Motorcycle boy on Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011 10:22:00 π.μ.

Εγώ πάντως όταν ήμουνα μικρός φοβόμουν πάρα πολύ μια ραδιοφωνική διαφήμιση του απορρυπαντικού του ΟΜΟ (με τους μπλε και πράσινους κόκκους). Άρα, μάλλον είμαι ομοφοβικός.

Υ.Γ.: Ο Καβάφης (πέραν του φιλοσοφικού ερωτήματος που είχε εγείρει στη γενιά μου, τουτέστιν: Καβάθεις ή δεν Καβάθεις;) είχε μερικά υπέροχα στυλιζαρισμένα ποιήματα. Αλλά (κι εδώ είναι το δίκιο σου) η ομοφυλόφιλη θέωση που γνώρισε από Χατζιδάκι εποχή και δώθε ήταν υπερβολική και κρέμασε κουδούνια και γιρλάντες στο έργο του.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011 1:54:00 μ.μ.

όλη η φιλοσοφία, η τέχνη, η πόλη είναι φτιαγμένες για τον άνδρα. αν δεν ήταν άνδρες οι μισοί ποιητές δεν θα διαβάζονταν καν. αν δεν ήσασταν άνδρες εσείς δε θα διαβαζόσασταν επίσης, μια που υπάρχετε επειδή στηρίζετε ο ένας τον άλλο, την αρρενωπότητα, τους ανταγωνισμούς της, την ομοφοβία της.

Comment by R. on Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011 2:28:00 μ.μ.

υπάρχει ένα μπέρδεμα μεταξύ φύλου (sex) και γένους (gender) το οποίο σύγχρονες φεμινιστικές και queer τάσεις κριτικής προσπαθούν να αποσαφηνίσουν και να αναπτύξουν περαιτέρω στα πλαίσια των πολυάριθμων πλέον συνδυασμών φύλου/γένους που κατασκευάζουν την ταυτότητα ενός ατόμου.

χωρίς να θεωρώ την πιο πάνω κριτική εντελώς αβάσιμη, είναι όμως μακράν άτοπη, ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη την πιο πάνω διευκρίνηση. θα ήταν πιο σωστό να ισχυριστούμε πως το ανεξάρτητα από το γένος του κυρίαρχου κοινωνικού μοντέλου, η θέση των ανδρών και των γυναικών μέσα σε αυτό είναι σχετικά σταθμισμένη στην ίδια κλίμακα.

αυτό που την ορίζει και ενίοτε την διαφοροποιεί αποτελούν θέμα τάξεως, γεωγραφίας και εκπαίδευσης.

Ανώνυμος on Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011 2:54:00 μ.μ.

ευχαριστώ για την αφιέρωση R.

πρτφ

Ανώνυμος on Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011 4:26:00 μ.μ.

τάξη, γεωγραφία και εκπαίδευση μεταξύ των γυναικών. τάξη, γεωγραφία και εκπαίδευση μεταξύ των ανδρών. μην μπερδεύεις την αποδόμηση για να ξεχάσεις αυτές τις ιεραρχίες και να ισχυριστείς ότι άνδρες και γυναίκες, γκέι και στρέιτ, αρρενωποί/ές και θηλυπρεπείς είναι στην ίδια κλίμακα.

Comment by R. on Πέμπτη, Ιουνίου 09, 2011 5:03:00 μ.μ.

όταν πεινάς η κλίμακα δεν βλέπει αν είσαι άντρας ή γυναίκα, γκέι ή στρέιτ, τραβεστή ή τρανσέξουαλ, θυληπρεπής ή αρρενωπή. επί της ουσίας αυτός ήταν ο ίσχυρισμός μου. το καπιταλιστικό σύστημα δεν διαχωρίζει μεταξύ αυτών των ταυτοτήτων φτάνει να είναι σε θέση να αγοράζει την εργασία σου.

δέχομαι βέβαια την ένστασή σου, η δικιά μου απάντηση όμως αναπτύχθηκε στο πνεύμα της πρώτης σου ανάρτησης: περιείχε μια επίθεση η οποία κινδυνολογούσε να μοιράσει τον κόσμο μεταξύ ανδρών και γυναικών, ενώ ξέρουμε πολύ καλά πως το φύλο και το γένος από μόνα τους δεν καθορίζουν τον βαθμό της βίας που βιώνει ένα άτομο, παρά ίσως το είδος της.

Ανώνυμος on Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2011 10:17:00 π.μ.

το να σε χαρακτηρίζουν κολλημένη αδερφή όταν λες πως "αν οι ωχρά σπειροχαίτη δεν ήταν στρέιτ αναρχικοί θα ήταν απλά μια παράφωνη μπάντα" είναι απόλυτα σύμφωνο με την έμφυλη και σεξουαλική ιεράρχηση

Comment by The Motorcycle boy on Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2011 10:41:00 π.μ.

Εγώ πάντως ούτε είμαι, ούτε έχω κολλημένη αδερφή και τους Ωχρά Σπειροχαίτη τους θεωρώ χάλια μαύρα (καθότι αναρχικοί). Συνεχίζω δε να προτιμώ τους Stress από κάθε Γενιά του Χάους, Σπειροχαίτες, Νεκρούς Μπακογιάννηδες ή όπως διάολο λέγονται...
Μήπως να το κοιτάξω σε κάνα γιατρό το πρόβλημά μου;

Ανώνυμος on Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2011 11:32:00 π.μ.

τελικως θελει μηπως ο συντακτης του ποστ να μας εξηγησει τι εννοουσε; οτι ο καβαφης θεοποιειται ως "καταπληκτικος ποιητης και ομοφυλοφιλος - η ομοφυλοφιλια του αποτυπωνεται στα ποιηματα του και τους δινει αξια" ή ως "σπρωγμενος απ'το γκει λομπι";

Ανώνυμος on Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2011 1:33:00 μ.μ.

έχει ενδιαφέρον αυτή η συζήτηση και θα ήθελα να συμμετάσχω με ένα μεγαααλο σχόλιο ίσως εκτός του πλαισίου των μπλογκικών ηθών, ελπίζω να με συγχωρέσετε. Και θα ήθελα να ξεκινήσω με μια ερώτηση, τι ακριβώς εννοείς όταν λες, (δλδ, υπό ποια έννοια το λες) είναι σεξιστικό να σε αποκαλούν ομοφοβικό μετά από έναν τέτοιο ισχυρισμό (ο καβάφης αν δεν ήταν γκέι μπλα, μπλα); Δεν βλέπω ακριβώς που είναι ο σεξισμός στο να σε λένε ομοφοβικό ή να χαρακτηρίζουν μια δήλωσή σου ως έχουσα ομοφοβικό περιεχόμενο. Μπορεί βέβαια να έχουν άδικο όσοι σε είπαν ομοφοβικό, αλλά αυτό δεν συνιστά σεξισμό. Τέλος πάντων, αυτό είναι μια ερώτηση, όχι ίσως τόσο σημαντική.
Από την άλλη, δεν ξέρω αν ζήτησες εξηγήσεις από αυτόν/αυτήν που χρησιμοποίησε το χαρακτηρισμό ομοφοβικό για το σχόλιο σου (αν ήταν κ δικό σου, μπορεί απλώς να ήσουν μπροστά ενώ λεγότανε) αλλά θα επιχειρήσω να σου παρουσιάσω πως βλέπω εγώ σε αυτό τον ισχυρισμό δυνάμει ομοφοβικές αποχρώσεις.
Πρώτον, υπάρχει μια βασική ασυμμετρία που οργανώνει πολλά πράγματα και πρέπει να δεις πως ακούγεται αυτή η δήλωση σε σχέση με αυτήν (την ασυμμετρία) την οποία έχω την εντύπωση ότι παραγνωρίζεις: η ασυμμετρία εντοπίζεται στο γεγονός ότι συχνά ακούμε ισχυρισμούς σαν αυτόν που μας παραδίδεις για καλλιτέχνες που είναι μη-στρέιτ, ή για τις γυναίκες. Αντιθέτως, κ θα σε παρακαλούσα να μου υποδείξεις αν υπάρχει αυτό, ποτέ δεν έχω συναντήσει μια κριτική αποτίμηση ενός έργου τέχνης που να λέει, "αν δεν ήταν στρέητ δεν θα τον ήξερε κανείς" ή "αν δεν ήταν άνδρας δεν θα είχε μπει στη λίγκα των μεγάλων πεζογράφων". Έτσι καταλαβαίνω κ την ανώνυμη που σου λέει ίσως βιαστικά κ ανυπόμονα πώς η πόλη είναι των ανδρών έτσι κ αλλιώς και τι μας λες τώρα (δεν ξέρω αν έχει διαβάσει ποτέ το μικρό δοκίμιο της βιρτζίνια γουλφ “a room of one’s own”, έχει μεγάλη σχέση με αυτό). Με άλλα λόγια, η σεξουαλική ταυτότητα ή το φύλο συχνά φαίνεται να παίζει κάποιο ρόλο ΜΟΝΟ όταν συζητάμε το έργο καλλιτεχνών που δεν έχουν την (κυρίαρχη) ετεροφυλόφιλη ταυτότητα ή που δεν είναι το κυρίαρχο φύλο (άντρας). Γιατί άραγε; Το αφήνω σαν ερωτημα όχι γιατί δεν έχω απάντηση αλλά γιατί θα προτιμούσα να γίνει αφορμή για σκέψη.
ελένη - συνεχίζεται :)

Ανώνυμος on Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2011 1:36:00 μ.μ.

Δεύτερον. Πολλά πράγματα παίζουν ρόλο στο να αναδειχθεί κάτι ως αξιόλογο έργο τέχνης. Η συζήτηση αυτή είναι χωρίς τέρμα. Υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια για το έργο τέχνης; Τι κάνει κάτι έργο τέχνης; έστω ότι αυτό κάπως το ορίζεις, η πρόθεση λένε και το συγκείμενο, πολιτικό και κοινωνικό- τι κάνει όμως παραπέρα ένα “καλό” έργο τέχνης; τι κάνει κάποιον “μεγάλο” ποιητή; δε νομίζω ότι υπάρχουν απαντήσεις οριστικές γύρω από αυτά. Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι συχνά πράγματα φαινομενικά άσχετα με το έργο τέχνης αυτό καθ’ εαυτό παίζουν ρόλο στην ανάδειξη της δουλειάς κάποιου (πχ το ότι παντρεύτηκε πλούσια γυναίκα κ έτσι μπόρεσε να οργανώσει εκθέσεις που τον έκαναν γνωστό, ή το ότι έκανες πολλές εκδόσεις γιατί ο πεθερός του είχε εκδοτικό οίκο ή γνωριμίες) τότε με βάση ποια επιχειρήματα θεωρείς εσύ ότι από όλα όσα θα μπορούσαν να έχουν επηρεάσει το να θεωρείται σήμερα ο καβάφης -με βάση τον τρέχοντα λογοτεχνικό κανόνα- “μεγάλος” ποιητής, το πιο ισχυρό είναι το ότι ήταν γκέι; Γιατί όχι το ότι ήταν απλώς άνδρας να μην έπαιξε βασικό ρόλο; Ή αιγυπτιώτης; ή αστός; Αν δεν μου το εξηγήσεις αυτό, δύσκολα θα μπορέσω να δω ως αντικειμενική παρατήρηση που δεν στηρίζεται σε μια κρυφο-ομοφοβική αντίληψη τον ισχυρισμό σου. Ο Καβάφης μπορεί όντως να είχε καταταχθεί στους λιγότερο σημαντικούς ποιητές αν δεν ήταν γκέι, όμως όταν για πάρα πολλά χρόνια η βασική προσπάθεια του λογοτεχνικού κατεστημένου ήταν να προσπαθεί να αποκρύψει την ομοερωτική διάσταση της ποίησής του (κ επομένως να αφήνει μισό τον πλούτο με τον οποίο μιλούσε για την επιθυμία, τη σεξουαλικότητα, την απόλαυση) όταν η προσπάθεια ήταν να αποκρύπτεται, να αποσιωπάται η ομοφυλοφιλία του ποιητή –ενώ πόσα άλλα βιογραφικά μάθαμε ή έπρεπε να ξέρουμε- όχι γιατί η σεξουαλική ταυτότητα είναι άσχετη με το έργο κάποιου (που θα ήταν fair enough) αλλά γιατί ήταν ντροπή να το πούμε ευθαρσώς, ε, τότε νομίζω ότι είναι λίγο αδύναμο να υποστηρίζουμε ότι ο καβάφης θεωρήθηκε μεγάλος επειδή ήταν γκέι -όταν ένα μεγάλο κομμάτι της λογοτεχνικής ιστορίας μαρτυρεί ακριβώς το αντίθετο. Ο Καβάφης θεωρήθηκε μεγάλος παρά κ ενάντια στο γεγονός της σεξουαλικής του ταυτότητας. Κι αν υποστηρίζεις ότι θεωρήθηκε μεγάλος γιατί αργότερα τον ανέδειξαν άλλοι “γκέι” καλλιτέχνες (διάβασα ένα σχόλιο περί χατζηδάκι κάπου παραπάνω) νομίζω ότι αυτό μπορεί εκ νέου να απαντηθεί με το πρώτο μου σημείο.
Παρόλαυτα να πω ότι δεν είμαι φαν του καβάφη, δεν έχω άποψη για το αν είναι μεγάλος ή μικρός, ή που θα έπρεπε ακριβώς να είναι, αλλά αν εσύ έχεις καλό θα ήταν να χρησιμοποιείς επιχειρήματα που φανερώνουν είτε το πώς αντιλαμβάνεσαι την μεγάλη ποίηση κ ως εκ τούτου μας βοηθούν να δούμε γιατί ισχυρίζεσαι ότι θα ήταν στη μικρή κατηγορία ο συγκεκριμένος, είτε μας εξηγείς με ποιο τρόπο ειδικά η σεξουαλική ταυτότητα του συγκεκριμένου (και όχι η καταγωγή του, το φύλο του, η ταξική του θέση, η φυλή ή η εθνικότητα του) τον ανέδειξε –κακώς- ως μεγάλο ποιητή.
Δυστυχώς αν δεν γίνουν τα παραπάνω εγώ ως λεσβία μπορώ μόνο δύσπιστα να σε ακούσω και να σου αντιγυρίσω ότι σ’ ένα ομοφοβικό και ετεροσεξιστικό περιβάλλον το να κάνεις τέτοιες δηλώσεις είναι όχι απλώς απερίσκεπτο, αλλά δυνάμει εξουσιαστικό και επικίνδυνο. Και δε θέλω, ειλικρινά, να σου το αντιγυρίσω. Οπότε βοήθησε κ εσύ αναλαμβάνοντας την ευθύνη των λόγων σου -γιατί υπάρχουν όντως ομοφοβικές συνέπειες ή συνεπαγωγές στον ισχυρισμό "αν ο καβάφης δεν ήταν γκέι θα είχε καταταγεί στους ελάσσονες ποιητές"

Φιλικά – ελένη

Ανώνυμος on Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2011 4:53:00 μ.μ.

αγαπητή Ελένη έχω την εντύπωση οτι ποιητές άνδρες, αιγυπτιώτες, και αστοί υπήρξαν πολλοί. μήπως ξέρεις να μου πεις κανέναν;

τέλος πάντων, δεν είμαι εδώ για να επιχειρηματολογώ για το αν ο καβάφης είναι καλός ή κακός ποιητής. μου αρκεί που τον διαβάζω ευχάριστα. επίσης εδώ κάνω το κέφι μου. και δε πολυ κάνω κέφι πια να [πιστεύω πως] αναρτώ διανοουμενίστικες θεωρίες για τους μυημένους μεταπτυχιακούς συντρόφους. θέλω να ελπίζω σε ένα παραστατικό και ταξικό ξεπέρασμά τους. και φυσικά δεν αντιλαμβάνομαι έννοιες όπως 'υπάρχουν συνέπειες', 'ευθύνη του λόγου σου' κ.λπ. ή να βάζω γρίφους για δυνατούς λύτες, που κρύβουν μια υπεροχή ιεροεξέτασης.

αυτό που έγραψα στην αρχική ανάρτηση, έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα προς πάσα κατεύθυνση, έτσι όπως ακριβώς ξεδιπλώνεται η αλήθεια όλων των πραγμάτων. το να με εκλιπαρείς να διαλέξω πλευρά
δε μου πολυαρέσει. δηλαδή τι;
δεν είναι φανερό πως ο 'αντικανονικός' πόθος του ευνόησε τη ποιότητα του έργου του;
δεν είναι φανερό οτι η αρχική λογοκρισία από τους ντόπιους πουριτανούς δημιούργησε αργότερα ένα κρεσέντο αποδοχής;
δεν είναι αλήθεια οτι το εμπόριο έπεσε με τα μούτρα να ικανοποιήσει τις έμφυλες αναγνωστικές αντιστάσεις του κοινού δημοσιεύοντας ένα μάτσο αποκηρυγμένα;
ή μήπως δεν είναι αλήθεια ότι η ποίηση και γενικά η τέχνη δεν κρύβει ένα σωρό καταραμένα έμφυλα στερεότυπα που ικανοποιούν αυτούς που κατατάσσουν τους ποιητές στα ράφια;

είναι πολλά ακόμα φαντάζομαι. αλλά τελικά δε κατάλαβα γιατί εγώ θα πρέπει να προσπαθήσω να αντιγυρίσω τα γραφόμενά μου ώστε να μη παρεξηγηθώ. χίλιες φορές να παρεξηγηθώ.

και πάλι φιλικά
πρτφ

Ανώνυμος on Σάββατο, Ιουνίου 11, 2011 6:42:00 μ.μ.

αγαπητέ πορτατίφ, σε ευχαριστώ για την απάντηση. θα πω μερικά ακόμη και μετά θα σε αφήσω ήσυχο να κάνεις το κέφι σου.
να ζητήσω συγνώμη που χρειάστηκε να παρεκλίνεις από αυτή σου τη διαδρομή, του κεφιού, επειδή μου φάνηκε πως ίσως και να σ' ένοιαζε τι μπορεί να σκεφτεί μια λεσβία που διαβάζει στο ιστολόγιο το καβαφικο σου σχόλιο. λάθος. μάλλον.
μερικές ακόμη σημειώσεις γιατί μ' αρέσουν τα πολλά λόγια. αρχίζω από το τέλος: το πρόβλημα δεν είναι η "παρεξήγηση", το πρόβλημα είναι οι λέξεις που κάνουν πράγματα (ακόμη κ όταν κάνουμε το κέφι μας). αν χρειάζεται να αντιγυρίσεις/ξανασκεφτείς/αναλύσεις περαιτέρω αυτό που είπες δεν θα ήταν για να μη σε παρεξηγήσουμε- καλά κάνεις κ χέστηκες για το αν θα σε παρεξηγήσουν, αλλά ελπίζω να μην χέστηκες για το αν είσαι με το δίκιο και ενάντια σε κάθε μορφής καταπίεση και εξουσία. είσαι;
επίσης: δεν ξέρω ποιοι είναι οι μυημένοι (σε τι;) διανοούμενοι σύντροφοί σου που κάνουν μεταπτυχιακά για χάρη των οποίων δεν θες πια να αναρτάς "θεωρίες" αλλά εγώ δεν είμαι ούτε μεταπτυχιακιά φοιτήτρια, ούτε απαραιτήτως -σχεδόν βέβαιο- συντρόφισσά σου- κ ούτε σίγουρα η ιερά εξέταση. σ' εμενα τα λες λοιπόν αυτά, ή σ' άλλους;
ο ταξικός ανταγωνισμός δεν υποστηρίζεται όταν απλώς δεν χρησιμοποιούμε "θεωρίες", ή όταν κάνουμε το "κέφι μας", ή όταν θεωρούμε πώς το να μας ζητάνε επιχειρήματα είναι φάση "ιερά εξέταση".
ακριβώς επειδή συμφωνώ μ' αυτό εδώ πέρα που λες --> "αυτό που έγραψα στην αρχική ανάρτηση, έτσι όπως το αντιλαμβάνομαι εγώ, χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα προς πάσα κατεύθυνση, έτσι όπως ακριβώς ξεδιπλώνεται η αλήθεια όλων των πραγμάτων" - προσπάθησα να σου πω γιατί μία εκδοχή αυτής της αλήθειας των πραγμάτων είναι πώς ο ισχυρισμός σου έχει, δυνάμει, συνέπειες που ενισχύουν και αναπαράγουν την ομοφοβία. μήπως σε πλήγωσα γιατί θεωρείς τον εαυτό σου έναν ταξικό αγωνιστή με ανοσία στην ομοφοβία; δεν είχα τέτοια πρόθεση. Και δεν σε εκλιπαρώ για τίποτα. Ξεκαβάλα και λίγο. Αν εκλιπαρούσα κάθε ομοφοβικό που συναντούσα δεν θα έκανα άλλη δουλειά. Αν και... δεν σε αποκαλώ ομοφοβικό, αποκαλώ το σχόλιό σου ομοφοβικό -εσύ, επειδή όπως δηλώνεις δεν αντιλαμβάνεσαι την έννοια "εθύνη των λόγων σου", αποτελείς απλώς έναν ακόμη απερίσκεπτο φορέα της ομοφοβίας. Ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος.
και τέλος να δηλώσω στο ακροατήριο ότι θα συζήταγα τα ερωτήματα/επιχειρήματα που βάζεις (σχεδόν ρητορικά βέβαια, αλλά τέλος πάντων), όμως αν κατάλαβα καλά, δε σε ενδιαφέρει η "διανοουμενίστικη" ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων, οπότε να μη σε σκοτίζω παραπάνω. γεια χαρά και καλό καλοκαίρι να 'χουμε.

φιλικά (πάντα) - ελένη

Ανώνυμος on Σάββατο, Ιουνίου 11, 2011 7:30:00 μ.μ.

τα ερωτήματά μου, αν και ρητορικά το παραδέχομαι, ξεκαθαρίζουν νομίζω τη στάση μου και τις προθέσεις μου περί ομοφοβίας.

και τι εννοείς όταν λες πως είναι 'σχεδόν βέβαιο' πως δεν είμαστε σύντροφοι. έλα πες το μου όταν ξεκινήσει ο εμφύλιος ταξικός πόλεμος.

και ξέρεις, νιώθω πως το μέλλον δεν είναι καθόλου ρητορικό, όπως και καθόλου καλοκαιρινό.

γεια χαρά

πρτφ

Ανώνυμος on Δευτέρα, Ιουνίου 13, 2011 11:58:00 μ.μ.

μια λεσβία είναι πάντα αστή παιδιά. μην μασάτε. στον εμφύλιο ταξικό πόλεμο θα είμαστε απέναντι. θα μείνουμε μετά μόνο στρέιτ, αταξικοί και ευτυχισμένοι. αμήν.

Ανώνυμος on Τρίτη, Ιουνίου 14, 2011 10:47:00 π.μ.

συμφωνώ με το πρτφ. η επανάσταση έρχετε πριν το καλοκαίρι! πάρτε πέτρες, πάρτε μάσκες, πάρτε ντίλντο!!! η ώρα της κρίσεως καταφτάνει. μην μένετε μαλάκες και χάσετε την ιστορική στιγμή που μας επιφύλαξε η ιστορία. σύντροφοι ο εμφύλιος ταξικός πόλεμος θα είναι το πιο ωραίο πάρτυ!! συντρόφισσες μην δίνετε σημασία εσείς, μιλάμε για αντρικά ζητήματα εδώ.

το μουνί που με πέταξε

Ανώνυμος on Τρίτη, Ιουνίου 14, 2011 6:17:00 μ.μ.

τα παραλές καλό μου τρολ

πρτφ

Ανώνυμος on Παρασκευή, Ιουνίου 17, 2011 10:55:00 π.μ.

xriso mou, auti einai i douleia moy.
tmpmp

Δημοσίευση σχολίου

Για πες

ΣΑΚΑΤΕΜΕΝΟΙ Αναγνώστες

ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ

+Επιτέλους διακοπές
+Το αερόστατο
+Πέραμα
+Αναρχία
+Χόμλες
+Νεκρόπολη
+Παλαιστίνη
+Φόβος θανάτου
+Ο σπυ.
+Packman
+Ελεύθερη ώρα
+Ξεχασμένη φωτογραφία
+Θάλασσα
+Στον οδοντίατρο
+Ποσάδας
+Ότι λέω δε το είπα
+Εγώ κι εσύ
+Η τέχνη του δρόμου
+Debate
+H ψυχραιμία είναι ενοχή
+Καρέ της δευτέρας
+Τζόβενο
+Άγιος Παντελεήμονας
+Πρακτέο
+Κράτος εσπρέσσο
+Μαρκογιαννάκης
+Κοράνι
+Θάνατος στο στόμα
+CULT
+Κουκουλονόμος
+Ήρωες
+Λόρδος Μπάυρον
+Φρούτα του δάσους
+Σκαραμαγκά
+Ρουστίκ
+Άνοιξη
+Η γραφή σε 100 χρόνια
+Προυστ
+Μια ονείρωξη: καταξίωση
+Θήλυ
+Θήλυ Νο2
+Μανιφέστο εντομολογίας
+Κατερίνα Γώγου
+Θεωρία
+220.000 φύλλα
+Σκάει ο τζίτζικάς;
+Πνίγεται ο κροκόδειλος;
+Αναρχικός ή κράτος
+Παράξενο πρωινό
+Λετρισμός
+Νόμος
+Η φυσική του φασισμού
+Εδώ παπάς, εκεί παπάς
+Το κράτος είναι ο έλγιν
+Οικονομοκρατία
+Μονμάρτη
+Μπουκόφσκι
+Ουροβόρος όφις
+Ποίηση δωματίου
+Το χελιδόνι
+Χαλεπάς
+Πνευματικά δικαιώματα
+Γροθιά προς τα πάνω
+Φαιό
+Τα μυρμήγκια
+Δύο ξένοι στην ίδια πόλη
+Έχεις διδακτορικό;
+Καγιέν στις φλόγες
+H αυτοκτονία μου
+Ασφαλίτης
+Άγδιστις
+Ποιητής
+Το κλεφτρόνι
+Κ. Βήτα
+Άσπονδος
+Σύνδρομο Stendhal
+Πτέρυγα σκαρπαλέζου
+Παπανδρέου
+Το τέλος της γης
+Μίροσλαβ σωτηρίου
+Φίλα με
+Ηδονή
+Υπουργείο ηδονής
+Ακομπανιαμέντο
+Προικοσύμφωνη εξουσία
+Διάβολος
+Ο δρίτσας στη βουλή
+Καμράν ατίφ
+Nikolla todi
+Αχελώος
+Φιγούρα θανάτου
+Ελάφι κι ιστορία
+Το τηλεφώνημα
+Το απροσδόκητο
+Coltrane
+Πάντειο
+Ο αρχηγός
+Αντάρτικο
+Ακυβέρνητος κάμπος
+Ε75
+Θέλω να φύγω
+Βοβοτάδες
+Εισπρακτικές εταιρίες
+Levi-strauss
+Τλούπας
+Μυστικός δείπνος
+Σουλφαμιδόσκονη
+Ο συλλέκτης
+Αλέκτορας
+Μαμά δύση
+Μίλαν
+Λιανοκλάδι
+Ο κούνελος
+Μαριάννα βαρδινογιάννη
+Δικαστήρια Πειραιά
+Ρεσάλτο
+Βι.πε. λαμίας
+Μετα-ορισμοί
+Τετράποδος βούδας
+Το πείραμα
+Image
+Hit counter
+Mη φεύγεις
+Ασέξουαλ
+Τρίπτυχο
+Ακομινάτου
+Τεφλόν
+Βοnano
+Mentos
+Καυτερή πιπεριά
+Το παράλογο
+Μοναξιά
+Παλαιοκώστας
+Parking λιβανάτες
+Ταξίδι ακριβείας
+Τίτλοι ειδήσεων
+Λίμνη πλαστήρα
+Η διπλανή πόρτα
+History channel
+Βανδαλισμός
+Τζαζ
+Oικογενειακά δαιμόνια
+Ρίτσος
+Βαγδάτη

:

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ: ΚΑΛΕΣΜΑ
KAI O ΠΟΛΕΜΟΣ ΜΟΛΙΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ: ΔΕΣ ΤΟ

ΦΑΕ ΤΟΥΣ ΑΣΤΟΥΣ

ο χάος

ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΣΥ ΡΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ;

ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ENA MOYΣΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ PUNK ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ; ΠΑΤΑ ΕΔΩ